Jto:lle! Voisitko...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AASI
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Voisitko laittaa minulle jonkun perus voimannosto ohjelman olen reenannut body tyyppisesti jo jonkun aikaa ja jonkun ajan päästä haluaisin ruveta tekee jotain vähän erinlaista :D Kuntosalillani ei voi kyykätä mutta aikalailla kaikkia muita liikeitä voi tehä esim:mavea Prässiä penkkiä voi tehdä... ja voisinko tehdä prässin kyykyn korvikkeena? salilla voin käydä neljästi viikossa nyt olen käynyt päivät ma ti to pe ja olisi hyvä jos näille päiville olisi just jotai... Iso käsi vastauksesta :worship:

Foorumilta löytyy varmasti sinulle passaava ohjelma, jos vain viitsit nähdä hieman vaivaa. Löytyy niin JTO:n kuin myös muita voimaohjelmia.

JustinCre sanoi:
Kysyn vaan että kuinka ei voi kyykätä? :o

mä olen käyny vähän aikaa salil jos ei voi mave, penkki tai kyykkyä tehdä... kaikki tärkeimmät...=) ei ollu irrallisia 20kg tankoja vaan ne oli kiinni ite siin laittees ( Y know vat ai meen?) eikä sellasel pysty oikein kyykkäämään tai tekemään penkkiä.. ainakaan mä en pysty,,

Zevor sanoi:
mä olen käyny vähän aikaa salil jos ei voi mave, penkki tai kyykkyä tehdä... kaikki tärkeimmät...=) ei ollu irrallisia 20kg tankoja vaan ne oli kiinni ite siin laittees ( Y know vat ai meen?) eikä sellasel pysty oikein kyykkäämään tai tekemään penkkiä.. ainakaan mä en pysty,,

Vaihda salia, oikeesti.

edit: Ups, luetunymmärtäminen heikkoa, eli et ilmeisesti käykään enää tuolla salilla. Ilmeisesti kyse oli Smith-häkkyröistä joissa kyllä periaatteessa pystyy "kyykkäämään" ja "penkkaamaan" mutta käytännössä ei :david:

drn sanoi:
Isommilla romuilla voi teettää vähän vaikeuksia jos ei ole kun levytanko.

Eiiii välttämättä. Mitenkähän olis vaikka hack kyykky tangolla? Ite oon sitä tahkonnu nyt. Forkkuihinki ottaa melko kivasti.

EDIT: Jos viestissäs tosiaan sitä tarkotit että hankala saada ne isommat romut tonne niskan taakse?

Rin Tin Tin sanoi:
Vaihda salia, oikeesti.

edit: Ups, luetunymmärtäminen heikkoa, eli et ilmeisesti käykään enää tuolla salilla. Ilmeisesti kyse oli Smith-häkkyröistä joissa kyllä periaatteessa pystyy "kyykkäämään" ja "penkkaamaan" mutta käytännössä ei :david:
joo ei siel montaa kertaa kehannu käydä. Mut sain lahjaks sellasen 3kk kortin joskus kesäl sinne ni ei sitä kehannu jättää käyttämättä.. tosin kävin jonku 3vk. joo just niitä smith hässäköitä.. en tiedä muista mut ku mä teen penkkiä ni ei liikerata ole mulla niin "suora" ku siin laittees pitäs olla..

en mä nyt laittele mitään perus voimanosto (yhdellä ännällä) juttuja, vaan kuten joku jo sanoi, selailepas palstaa. toi 5*5- keskustelu sisältää paljon hyvää juttua, joka sopii sulle. kyykkää tää 3kk sillä smithillä vaan reippaasti. ei se haitaksi oo. sit ku meet toiselle salille, vaihdat vapaaseen tankoon.

:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom