js-powerteamin tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaenkky
  • Aloitettu Aloitettu
En löytänyt näistä haulla juurikaan mitään joten käyttääkö kukaan tai onko tietoa onko nämä hyviä/huonoja tuotteita. käytössä siis tällä hetkellä on xxxl-recovery palautusjuoma ja propower whey heraproteiini
tuotetiedot xxxl:
100 g :
Proteiinit 59.50 g
Hiilihydraatit 30.50 g
Rasvat 2.80 g
Energia 385.00 kcal
ja
propower whey:
proteiinit 79
hiilihydraatit 11
rasvat 4,5
energiaa 395

tuohon palkkariin yleensä sotken vielä hiukan maltoa niin että suhde on n.50/50. Eli infoa kaipaisin näistä, ainakin ovat hyvän makuisia ja palkkari ei vaahtoa ollenkaan eikä ole liian makeaa. Niin ja valmistuttaja on tuo js-powerteam.

Poikaystäväni vanhemmat omistavat kyseisen yrityksen. Jos on jotain kysyttävää tuotteista, laita ihmeessä sähköpostia heille tai kysy samalla kun käyt hakemassa lisäravinteita. Kyselit kuitenkin enemmän kokemuksista kyseisten tuotteiden suhteen joten sen enempää en voikkaan auttaa :D

No Propoweria olen itse nauttinut, ihan hyvää basic heraa.

Tuota ylempää vaihtoehtoa en kyllä itse suosisi, koska tykkään sekoitella palkkarini itse, enkä käytä valmisshaibaa koskaan :) Toki tuostakin saa sopivat määrät tavaraa kiertoon.

Heraa nyt kuluu niin maan perkeleesti, että itse ainakin ostan suosiolla halvinta mahdollista.

kaenkky sanoi:
En löytänyt näistä haulla juurikaan mitään joten käyttääkö kukaan tai onko tietoa onko nämä hyviä/huonoja tuotteita.

Meillä avon kanssa säännöllisessä käytössä xxl-Reco, Propower Glutamiini, kreatiini ja whey hera, muun muassa. Kyllähän noi on alas menny, mä en ehkä oo kuitenkaan tästä taloudesta se paras henkilö vastaamaan kysymykseen mitkä on laadultaan ym. hyviä tuotteita. Avo noi pöntöt aina kotiin kantaa, mä vaan syön.. :) Hän on kyllä käyttänyt ko. tuotteita jo vuosien ajan, en mä usko että hän ihan p*skaa suuhunsa laittais...

Back
Ylös Bottom