Joulutauko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja trompp
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän off topic...

Onko muilla jotain tietynlaista - ennen pakollista taukoa - treeniä. Eli jos lupaa mennä jonnekkin punttien ulottumattomiin vaikka viikoksi niin onko jotain spesiaali treeniä ennen sitä?
Itse teen sellaisena treeninä esin pelkkää maastavetoa tunteella ja kauan. Siitä kun on sitten lihat viikon kipeenä niin tuntuu se taukokin oikeutetulta.

Ei varmaan tule edellistä joulutaukoa. Mites Helsingissä on saleja jouluna auki?

Re: Vähän off topic...

Originally posted by J.Jake
Mites Helsingissä on saleja jouluna auki?

Samaa kysymystä olen itsekin kysynyt about 3 vuotta nyt, ja aina vastaus on löytynyt ottamalla Keltaisilta Sivuilta kuntosalit esille ja soittamalla. Ja toi kannattaa yleensä tehdä muutama päivä etukäteen, ei joudu stressaamaan ennen treeniä pääseekö salille vai ei.

Jouluhan on mitä parasta treeni- ja kasvuaikaa. Tulee "bulkattua" kinkulla, laatikoilla ja chokolaadilla ja kun ei tarvitse käydä töissä niin on vielä vähän extrapotkua jänteissä. Salille meen ainakin mä ihan normaalisti.

-K

Bulkkii bulkkii jouluna.
Aaton olen yllättäen stadissa,
mutta Tapaniksi Itä-Suomeen karkeloimaan, eli dokaamaan.

Sitten 28. päivä vanhalle työpaikalle, eli kotikaupungin salille reenaamaan pariksi päiväksi. Eli tämmöinen tapaus mulla...

ööh

Joo 21 päivä lähetään Amsterdamiin ja takasin vasta 1.1.2003. Nyt pitää vetää apinan raivolla kunnon ylikunto päälle ja sit voi relata ton 11 päivää. Reissulla kun tulee muutenkin syötyä koko ajan ulkona, voi olla aika hyvät bulkit kun palaa kotiin. Eiköhän ne treenit kulje entistä paremmin tommosen pikku tauon jälkeen.

Hmm, vähän riippuu. Jotain reenaan kumminkin. Jos pakkasta -10 tai vähemmän, niin hiihtoa tai lätkää pikkuveljen kanssa, jos taas on kylmempää, niin sitten ehkä salille jotain pientä pumppailua. Tai sitten tyydyn vetämään vähän leukoja ja vatsiksia melkein joka päivä, pientä jumppailua ees. Jos oon terve, niin ei kyllä kärsi viikon 100% taukoo fyys. reenistä pitää. Punttireenistä kyllä kärsii taukoo pitää, jos jotain muuta reeniä saa tilalle järkättyä.

Originally posted by Iivili
Jos pakkasta -10 tai vähemmän, niin hiihtoa tai lätkää pikkuveljen kanssa

Käytkö Norssin ala-asteen pihassa pelailemassa, vai missä?

Tonza: joo, muutaman vuoden kävin aika usein Norssin molemmilla jäillä parin vanhan kaverin kanssa pelailemassa. Nyttemmin harvoin, kun ko kaverit muuttivat Rajakylään :( Niittyarolla kans tuli käytyä.

Pikkuveli asuu siis Pohjois-Karjalassa ja siellä on usein vielä Ouluakin kylmempää. Tahtoo mennä joulun vietto sisällä möyröttämiseksi usein. Mun varpaat ei kertakaikkiaan kestä luistimen sisällä -10 kylmempää, kait palellutin kunnolla joskus pikkupoikana.

Entä ite? Käytkö Norssin jäällä kuin usein, vai jossain muualla? Niittyarolla?

Mitään joulutaukoja pidetä. Koko aika vaan täysillä. Paras ähötyskausi edessä niin voi nukkua, syödä ja reenata täysipäiväisesti...aaahhhh...

Uudenvuoden yli pidetään sitten kevyttä viikkoa niin kelpaa siinä vähän kevennellä mielialaakin samalla...:D

voih!

Kyllähän se kahen viikon tauko tulee. Mut kyllä ois tarkotus hakee luistimet nurkasta ja lähtee leikkimään "kurria"..:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
24 onkin harmittavasti välipäivä , eli aivan normaalin suunnitelman mukaan mennään. 31.12-> eteenpäin loppuviikko lepoa:kippis1:

Originally posted by Iivili

Entä ite? Käytkö Norssin jäällä kuin usein, vai jossain muualla? Niittyarolla?

Silloin tulee käytyä, kun pakkasta ei ole yli viiden ja ikkunasta kattoessa ei hirveästi ole porukkaa. Toi ala-asteen jää on aivan meiän takapihalla...

Joulun Bulkkivinkki:
Joulupiparit - n.2000kcal / 500g
Puol kiloa häviää telkkaria katsoessa... Samoin vatsalihasten erottuvuus ;)

Re: Re: Vähän off topic...

Originally posted by Hulkki
Samaa kysymystä olen itsekin kysynyt about 3 vuotta nyt, ja aina vastaus on löytynyt ottamalla Keltaisilta Sivuilta kuntosalit esille ja soittamalla. Ja toi kannattaa yleensä tehdä muutama päivä etukäteen, ei joudu stressaamaan ennen treeniä pääseekö salille vai ei.
Ymmärränkö nyt oikein, että pelkäät noin hysteeristesti kuihtumista, että pitää oikein "stressata" parin, kolmen välipäivän takia? :) Tuollainen kolmen päivän joulutauko tekee ainoastaan hyvää kehitykselle, kun koko kroppa ja ennen kaikkea se päänuppi saa lepoa...

Tarkoitus olisi joulukuun 30. päivään asti treenata ihan nomaalisti, jolloin sopivasti päättyisi 8 viikon treeniputki, ja sen jälkeen viikon täystauko <- glykogeenivarastot täyteen ylijäämäsuklaalla:D .

Re: Re: Re: Vähän off topic...

Originally posted by Tomi
Ymmärränkö nyt oikein, että pelkäät noin hysteeristesti kuihtumista, että pitää oikein "stressata" parin, kolmen välipäivän takia? :) Tuollainen kolmen päivän joulutauko tekee ainoastaan hyvää kehitykselle, kun koko kroppa ja ennen kaikkea se päänuppi saa lepoa...

on se tosiaan kumma jos joutuu päänuppi koetukselle jouluna treenamattomuuden takia. Ite ainakin menen salille joulupäivänä, ihan sen takia kun ei sitä jaksa koko päivää himassakaan nysvää.
Eli ennemmin mulla ainakin hajoais toi pää sen takia, että haluis päästä vähän pihalle tai jonnekin, eikä sen takia etten pääse salille ohjelman mukaan.

Re: Re: Re: Vähän off topic...

Originally posted by Tomi

En pelkää hysteerisesti mitään muuta kuin kuolemaa ja kataboliaa... Eiku siis hetkinen :p

Oikeasti: pientä stressausta tapahtuu silloin, kun ohjelmassa lukee että jalkatreeni on 24.12. ja aamulla rupeaakin ihmettelemään mistä löytyisi sali joka on auki. Mun mielestä on turhaa joustaa kalenterille ja pitää välipäiviä jonkun pyhän mukaan kun pienellä ekstraduunilla voi jatkaa treenejä ihan normaaliin tapaan. Välipäivät tekevät hyvää, mutta ne pidetään silloin kun ne on ohjelmaan merkitty.

itse vedän yleensä tahallisen tai tahattoman massakauden jouluna. yksi vuosi katsoin että paljon saa viikossa painoa lisää... 9kg sitä tuli. nestettä toki osa. täytyisi jaksaa vetää just ennen joulua kunnon kokovartalotreenit että mahdollisimman paljon kinkusta menisi muualle kun vyötäröön

joo kauhiat massakaudet tulee itselläkin aina jouluna, viime vuonnakin 10kg/3viikkoa joista ensimmäiset 7 kiloa ensimmäisellä viikolla.... onneksi tuloksetkin nousi niin ei ihan hukkaan mennyt

Suositut

Back
Ylös Bottom