Joulusyöminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermy
  • Aloitettu Aloitettu
Kinkku voittaa mennen tullen pizzahörhelöt. Njam!!:p Tänä vuonna kylläkin ensimmäistä kertaa komeilee myös kalkkuna joulupöydässä, se maistuu myös.

Tämä tyllerö kyllä laittaa koko kroppansa peliin ja santsaa kaksin käsin energiaa tapanina starttaavaan reilun kolmen kuukauden dieetille.

Palauttava ja lataava viikko edessä, loppuviikosta saattaa jotain treenin poikasta syttyä salilla tai vapaaohjelman merkeissä. Olen ollut tässä töissä kylläkin katselemassa kun hullun hulppeat sporttitontut on vääntänyt jouluaamunakin rautaa.:)

Voi pojat, joulu on ihanaa aikaa! Olenkohan ollut kiltti..:rolleyes:

haleja kaikille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joulunaika on lomaa sekä reenistä että kaikesta maallisesta hommasta. Eli koko jouluni on pyhitetty sille,että syön vähintään kahden tunnin välein,joko kinkkua,laatikoita,mustinmuonaa tai muuta vastaavaa...ja siihen väliin ehkä vähän protskudrinksua tai jotain..mutta uuteenvuoteen asti minä vain makaan ja syön.
Aamen.

kaikkea tulee vedettyä aina kun mieli tekee. ja pitkästä aikaa on tullut tota karkkiakin syötyä paljon. Aina kun näkee ton konvehtirasian, tulee aluksi mieleen, että en minä syö karkkia, mutta sitten muistankin että joo, mähän annoin itselleni luvan syödä karkkia uuteen vuoteen asti, joten.... :hmmm:

Joo, kinkkua tuli syötyä ja paljon kaikkea muutakin "roskaa". Suklaata, karkkeja ehkä eniten. Eihän niitä voi poiskaan heittää ja parempi syödä pian pois, että eivät muut syö. :)
Virhehän tuo, mutta kerran vuodessa se Joulu on.. Toivottavasti.

Huomenna vaan pitäis olla oikein "Record breakers", joten toivottavasti suklaassa on voimaa. :rolleyes:

Enpä ole ikinä syönyt näin vähää jouluna. Yksi vaatimaton jouluateria aattona, keskiviikkona oli osa perheestä vatsataudissa (ei ruoan takia :) ) ja itselläkin väänsi koko päivän vatsasta. No parantelin illalla viunan voimalla ja tänään vatsa taas on yhteistyökykyinen. Ihme kyllä paino ei ole juurikaan päässyt tippumaan vaikka olen syönyt lauantaista asti pitkin v*ttua. Liekö nestepöhö kuitenkin korvannut lihakset :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom