Joulusyöminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermy
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä nyt kinkkua syön kunnolla oikeen ähkyks asti ja tammikuun 1 päivä alkaa dieetti:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo jouluruokia syödään rutkasti ekaks stadissa ja sitten Itä-Suomessa. Tapanina olutta ja joulumieltä. Plus uutena vuonna olutta ja jonkun verran mässyy. Tavoite treenata joululomaviikkoni aikani muutaman kerran ja....

tammikuussa dieetille.

Repesin dietille jo viime viikolla ja ei ole aikomustakaan eikä edes mitään syytäkään poiketa minkään joulun takia. *hmph* Olo on aivan loistava kun ei tarvitse koko aikaa mättää ruokaa vaan selviää kunnon aamupalalla, yhdellä aterialla ja jokusella protskupitoisella välipalalla.

Originally posted by mammoth
Samoin:kippis1:
Minä kans, minä kans!!

Jouluna olis tarkotus syödä niin että treenin lisäks ei jaksa liikkua mihinkään + sit siihen vielä pakolla yks 4dl protskupaukku piälle.. Pitäis tuota massaa saada "vähän" lisää...

Syön kokoajan ja paljon. Aivan kaikkea mitä anoppi eteen keksii kantaa:hmmm:
Eilen mässäys käytännössä alkoi ja kestää tapaninpäivän iltaan asti. Eilen tuli vedettyä paikallisen spudarin megahampurilainen + ISOT reanskalaiset ja jälkiruuaksi 400 gramman suklaakonvehtirasia. Meni muuten tuo rasia alle puolentunnin. Olo tosin oli vielä tänäkin aamuna aika messevä :urjo:

Tavoitteena on vetää jouluherkkuja niin paljon, ettei sitten vuoteen teekkään niitä mieli...

Juu, kyllä mä jouluna syön. Tosin en ole mikään joulufani enkä ees syö kinkkua, mut laatikot rulez ja jouluna on lupa syödä. Enkä huolestu lihomisesta, koska ei yhden tai kahdenkaan päivän mässäys ketään lihota 10kg pysyvästi.

Yksi normaali viikottainen cheattipäivä ajoittuu joulun aikaan, mille päivälle, en vielä tiedä.
Muuten syön ihan normaalisti. Kyläillessä menee kolme päivää kolmessa paikassa ja kannan joka paikkaan myös omia eväitä mukaan.

Mulla ois tarkotuksena ottaa kaikki hyöty irti noista joulusafkoista. Eli paljon kunnon eläinprotskua naamaan + tietty vähän herkkuja. Tänään viel selkätreeni salilla ja sit vois himassa treenailla käsiä vaikka TTT:llä joulupäivät.. tuskinpa on ainakaa pelkoa miinuskaloreista..

Joo ja vielä kun tekee punnerruksia ja hauiskääntöä joulukuusella siinä kinkunsyönnin lomassa niin tuleepa hyötykäyttöön sekin.

Joo jouluna tulee kyllä syötyä:cool:. Aamulla käyn vetään kunnon jalkareenin, niin voi otta koko homman bulkin kannalta.

Huomenna tulee vedettyä jouluherkkuja vanhan tavan mukaan pitkään ja huolella. Huuhdellaan eväät alas jouluoluella ja viinillä. Siihen perään tulee heitettyä vielä glögia ja jokunen konjakki. Sitten sama karuselli joulupäivänä. Ai, että on hyvää... :kippis1:

Tapaninpäivän jälkeen onkin kupu räjähdyspisteessä ja alkaa ennenkokemattomat itseinhokohtaukset. "Salille läski !" "Pitikö taas mättää, ääliö"

Sillä vitutuksella mennään helposti kesään asti ilman mitään herkuttelua. Kunnes juhannuksena alkaa grillauskausi, jolloin sama rumba jatkuu...:lol2:

Mä syön liikaa ja sit vähän lisää. Taitaapi mennä aatto ja seuraavakin päivä mättämiseksi. Ja uusvuos kanssa.

ei suklaata eikä muitakaan karkkeja, mutta ihan helvetisti muuta perinteistä joulumättöä tasaisesti koko päivä, tai siis viikon, tai siis kaksi viikkoa. kaloreita en aio laskea, mutta arvioisin seuraavan kahden viikon keksimääräisen kalorisaannin n. 6000 per päivä. ja treeniä tietenkin normaalisti koko loman ajan!

Ainiin, JOULUJA VAAN KAIKILLE!

Joulusta uuteen vuoteen EI SAA laskea kaloreita. (Paitsi jos yrittää uutta ennätystä:D )

Originally posted by ]abe
Minä kans, minä kans!!

Mieki! Mieki!
--
Kyllä se voi olla, että taas jysähtää. Kun vyö parka poikki pamahtaa.

Eli kyllä syödään. Tapaniksi toinen kinkku uuniin. =)

Paljon ja usein menee safkaa.. vedän kunnon bulkkia 24. ja 25. päivän, mutta sitten alkaa jo mennä normaaliin tyyliin. Sattui vielä sopivasti kevyt viikko tähän, ainakin luulis palautuvan.

Kyllä jouluna on syötävä. Tuossa itsenäisyyspäivältä asti olen pitänyt "pikkujouleja" eli pidättäytynyt tietyistä herkuista: suklaa, makeiset+ olutym. alkoholi. "Tyhjennystreeniä" joulua varten. Sain muuten kilon pois. Nyt jouluna on tarkoistus ottaa se takaisin. Ei mitään hurjia mättöjä, jokin raja sentään. Kinkkua, tottakai, paljon rosollia, laatikkoja, kotikaljaa ja kahviherkkuja. Tammikuulla kenties jonkinlainen palautteluviikko.

Joulunpyhinä voin treenata käsipainoilla ja käydä hiihtämässä sekä kävelylenkeillä.

Hei tota, ootteko oikeesti sitä mieltä et jouluruoat on hyviä? Vai yritättekö jotenkin huijata itseänne pitämään noista, "kun on perinteikästä" ja kaikkee ;) Varsinkin kinkkua moni kehuu, mutta jos kuvitellaan semmoinen tilanne että saa valita joko juuri valmistetun pizzan (tai hampurilaisen tms.) tai joulukinkkua, ja oletetaan että kummissakin on kalorit tasan 0, eli maku ratkaisee. Kumman valitsette? Jos enemmistö väittää vielä tässä vaiheessa että "en ottais pizzaa", niin voi veljet...

Originally posted by tappara
Hei tota, ootteko oikeesti sitä mieltä et jouluruoat on hyviä? Vai yritättekö jotenkin huijata itseänne pitämään noista, "kun on perinteikästä" ja kaikkee ;) Varsinkin kinkkua moni kehuu, mutta jos kuvitellaan semmoinen tilanne että saa valita joko juuri valmistetun pizzan (tai hampurilaisen tms.) tai joulukinkkua, ja oletetaan että kummissakin on kalorit tasan 0, eli maku ratkaisee. Kumman valitsette? Jos enemmistö väittää vielä tässä vaiheessa että "en ottais pizzaa", niin voi veljet...

Ammattitaidolla ja perinteitä kunnioittaen valmistettu joulukinkku hakkaa hampurilaiset ym. sata-nolla.

Ja ne salaatit, juustolautaset ym herkut.. :hmmm:

Voi pojat kun on kivaa!! On joulu ja pitää syödä yölläkin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom