Joulupatakeräys

Lycanth

Banned
Ikä
38
Noin nyt on joulu ja moni vähäosainen miettii kuinka saada jouluksi ruokaa pöytään ja muutenkin joulu on antamisen aikaa niin pistän haasteen pystyyn http://www.joulupata.fi keräyksen puolesta. Homma on toiminut hyvin murossa ja parilla muulla forumilla. Hyvää joulua kaikille samalla

5e mukana :thumbs:

Muistakaa laittaa lahjoitus Pakkotoisto.comina

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiks tonne pitäis laittaa pakkotoisto.com:ki? Ihmiset tajuis et kyl hormoonihöyrysil lihasklönteilki on joulumieltä!:joulu2:

Juu joku voisi laittaa. Itse en pystynyt, koska handelsbankenia ei tueta tuolla niin jouduin pistään oman lahjoituksen tilisiirtona. Tarkempi tutkiskelu osoitti, että pystynkin tekemään sinne potin eli nyt on Pakkotoisto.com potti siellä mukana :)

onko tuolla joku tietty summa mikä on väh.pakko lahjoittaa vai mitä itse haluaa..??palkkapäiväkin vasta maanantaina...

Riippuen pankista, mutta pienin summa taitaa olla siinä 17snt

Minkä hyväksi tässä pittää panna eurot jonoon? Meneekö rahat vain sille tielleen vai onko niille jotain kohdetta? En löytänyt sivuilta suoraa vastausta.

Nonnii. Meni Pakkotoisto.com:in pottiin. :joulu6:

"Ympäri Suomea pystytetyt perinteiset padat ja internet-keräys tuovat yhdessä joulun kymmenille tuhansille suomalaisille joka vuosi. Joulupadan varoilla hankitaan ruokaa ja tarpeita varattomien lapsiperheiden ja muiden vähäosaisten joulupöytään."

Pitänee itsekkin laittaa muutama euro, kunhan saan verkkopankin tunnukset taas vaihteeksi toimimaan.

Originally posted by Eric
"Ympäri Suomea pystytetyt perinteiset padat ja internet-keräys tuovat yhdessä joulun kymmenille tuhansille suomalaisille joka vuosi. Joulupadan varoilla hankitaan ruokaa ja tarpeita varattomien lapsiperheiden ja muiden vähäosaisten joulupöytään."

Kyllä osaa olla sokea no nyt voi jo ehkä tohtia lahjoittaa rahaa kun tietää edes vähän mihin suuntaan se raha lähtee.

siksi vain hiukan "pelottaa" laittaa tonne rahaa koska teen itse vastaavaa työtä(hyväntekeväisyystoimintaa) ja mitä vähänkään sen oman työpaikkani/yrityksen toiminnasta tiedän niin silkkaa kusetusta...onko kukaan katsonut a-studion juttua tästä kyseisetä solia oy:stä missä olen töissä??siinä oli juttu syöpäsairaiden lasten auttamisesta...jutun pääaiheena se että mihin kaikki hyväntekeväisyysrahat menevät!ja minun ex pomoni oli tämän koko jutun pääpaska...asusteli hotelleissa ja osteli itsellensä kännyköitä,tietokoneita yms. näillä syöpäsairaiden lasten auttamis rahoilla...

10 egee täältäkin Pakkiksen pottiin :-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom