Eikös ne silloin kun hauiskääntö oli yks voimanoston lajeista nostanu ihan hirveitä rautoja heijarilla ja kaikilla mahollisilla konsteilla....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
zztop sanoi:ei kyllä kukaan väännä hauiskääntönä 220 kiloa![]()
ei edes sitä ykköstä!
kertokaa lisää,kuulostaa ihan paskalta!
veikatahan voi ja minä olen aika mestari käden paksuuden veikkauksessaRRKalle sanoi:Olen minäkin Halmeen nähnyt ja mielestäni ei mikään älyttömän iso ukko voimailijaksi, sellainen perusiso. Sillon kun sai veikata jossain matsissa Halmeen tumppua, se oli 52 cm, eikä paljoa pienempi varmasti kuin parhaimmillaan. Veikkaan että isoimmillaan 54, ja tuosta on 60 cm:ään vielä matkaa kuin kapkaupungista vladivostokiin.
. uskon käden olleen n,57cm ja ja näin hänen kätensä metrin päästä, oiskohan ollu vuosi 2000-2001, tosin 57>>>>60 ero on todella iso vaikkei se ole kuin 3cm(kuulostaa pieneltä erolta mutta on kyllä kauhea ero), mutta tekee käteen aivan helvetisti. 52 käsiä on tullut nähtyä muutamia ja voin sanoa että halmeella oli kyllä hanska useita senttejä paksumpi.nuilla perus isoilla(pitkä ja painava) jässiköillä ei 52 hanska näytä vielä välttämättä kovin isolta. halme on kyllä mielestäni ISO, enpä oo montaa isompaa mölliä nähnyt. lihaksikkaampia kylläkin.neutraali sanoi:veikatahan voi ja minä olen aika mestari käden paksuuden veikkauksessa. uskon käden olleen n,57cm ja ja näin hänen kätensä metrin päästä, oiskohan ollu vuosi 2000-2001, tosin 57>>>>60 ero on todella iso vaikkei se ole kuin 3cm(kuulostaa pieneltä erolta mutta on kyllä kauhea ero), mutta tekee käteen aivan helvetisti. 52 käsiä on tullut nähtyä muutamia ja voin sanoa että halmeella oli kyllä hanska useita senttejä paksumpi.nuilla perus isoilla(pitkä ja painava) jässiköillä ei 52 hanska näytä vielä välttämättä kovin isolta. halme on kyllä mielestäni ISO, enpä oo montaa isompaa mölliä nähnyt. lihaksikkaampia kylläkin.
kyllä se manu on voinu aika lähelle sen 200 haukka käännöllä ottaakkin. aholakin ois varmaan parhaassa kunnossa sen 170-180 voinu vääntää.
helpostikin, jokke teki tuolla siistihköllä tyylillä kutosia-kaseja.Bodaaja sanoi:Sen verran että kerran joku toimittaja oli Joken kanssa salilla tekemässä juttua ja näki että se otti kääntöä 130kg. Halme omien sanojensa mukaan on ottanu 140kg. Joken haba erään lähteen mukaan olisi ollu 52cm, mutta jotenkin jos tohon 130kg kääntöön vertaa niin olisi oltava paksumpi. Neutraali mitä mieltä sinä olet käännetäänkö 52 tumpulla 130kg?
ei tuo mikään provo ole vaan taivahan tosi asia.niklas86 sanoi::provo: 52 tumpulla voi vaikka sen 200 kääntää jos on voimaa, tai sitten 60kg!
niklas86 sanoi:Äh ei se siitä koosta ole kiinni.. Tai osittain on ja osittain ei. Sä sanoit Bodaaja jossain tredissä että sunkin isillä on +50cm hauis, kai sekin nyt yli 100 kääntää? :D :provo: 52 tumpulla voi vaikka sen 200 kääntää jos on voimaa, tai sitten 60kg!
neutraali sanoi:helpostikin, jokke teki tuolla siistihköllä tyylillä kutosia-kaseja.
zztop, se on aivan saatanan sama miten sitä hauista tekee jos 180-200 ottaa ykkösen, se on aivan sika kova suoritus. yli 100kilon kun mennään sarjapainoissa on se aina kova juttu vaikka siinä fuskua onkin. sehän on selvä ettei tuollaisia rautoja liikuttele erkkikään jos seistään ku tikku paskassa ja haetaan tuntumaa. bodailut on erikseen.
ei tuo mikään provo ole vaan taivahan tosi asia.
no ei sitä nyt nuin voi ajatella. aikoinaan eräällä kaverilla oli varmaan10cm paksumpi käsi ku mulla ja silti tein tangolla hauberia 15kiloa isommilla kuin hän eli ei sitä kokoa ja voimaa voi suoraan todellakaan verrata.Bodaaja sanoi:Jos Jokkekin kääns sen sata kolkyt 52 kädellä, niin kyllä Manu on sitte sen kaksataa kääntäny. Käsihän oli 11cm paksumpi!
neutraali sanoi:no ei sitä nyt nuin voi ajatella. aikoinaan eräällä kaverilla oli varmaan10cm paksumpi käsi ku mulla ja silti tein tangolla hauberia 15kiloa isommilla kuin hän eli ei sitä kokoa ja voimaa voi suoraan todellakaan verrata.
neutraali sanoi:no ei sitä nyt nuin voi ajatella. aikoinaan eräällä kaverilla oli varmaan10cm paksumpi käsi ku mulla ja silti tein tangolla hauberia 15kiloa isommilla kuin hän eli ei sitä kokoa ja voimaa voi suoraan todellakaan verrata.
Herregud, 60 tuuman hanskan haluan minäkin nähdä!Fridrik sanoi:Joo.... mutta 60 tuuman hanska löskimoose kunnossa ja 60 tuuman hanska nelosen rasvoilla on verrattavissa, voimasuhteissakin kuule.
Fridrik sanoi:Joo.... mutta 60 tuuman hanska löskimoose kunnossa ja 60 tuuman hanska nelosen rasvoilla on verrattavissa, voimasuhteissakin kuule.
Bodaaja sanoi:Ei oo 50+ haba, en oo sanonu. Sillä on 48,5 ja pumpissa ollaan mitattu se just just 50cm.;) Se ottaa 80kg suoralla tangolla kymppejä.
Mutta tulipahan selväksi silti.niklas86 sanoi:Se nyt olikin tollanen "letkautus", ei sun olisi tarvinnut sanoa tohon mitään.Mutta tulipahan selväksi silti.
Pink Spider sanoi:Herregud, 60 tuuman hanskan haluan minäkin nähdä!
Fridrik on taas ihan pihalla mistä puhuu 
joo, isommassa lihaksessa on enemmän kapasiteettia voimantuottoon, mutta se ei sitä meinaa että vaikka ois 2samanpaksuista kättä samoilla rasvoilla, että niissä olisi samanverran voimaa, kuule.Fridrik sanoi:Joo.... mutta 60 tuuman hanska löskimoose kunnossa ja 60 tuuman hanska nelosen rasvoilla on verrattavissa, voimasuhteissakin kuule.