Kumpikaan herroista ei ole 300-paunaa, mutta vaikuttava näky joka tapauksessa.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpikaan herroista ei ole 300-paunaa, mutta vaikuttava näky joka tapauksessa.
![]()

Noihin aikoihin tuli seurattua tiiviisti vahvamieskisoja ja otinpa niitä nauhallekin. Hoeberlin hauikset olivat kyllä jotain uskomatonta. Öljyistä ei silloin puhunut kukaan, enkä jotenkin millään jaksa uskoa, että Manfredilla olisi ollut hihoissaan muuta kuin paksua lihaa.
Esim. yhdessä rekanvedossa Manfred vetää täysperävaunua valjaissa ja auttaa suoritusta kiskomalla köydestä. Vedossa hauikset jännittyvät joka kiskaisulla ja patit ovat täynnä suonia ja säikeitä.![]()
En edes tiedä, miltä synthol-hauis näyttää joutuessaan töihin, mutta Manfredin hauikset näyttävät ainakin näin VHS:ltä ihailtuna olevan pelkkää lihaa.
![]()
Cutlerillahan on ihan erikokoset käet![]()
käykääs kattoo boogin sivut oli aika mielenkiintoinen tarina kyseisestä herrasta
joo siellähä oli aika sopivasti ratkaseen tän kiistelyn :D:D
nyt siis meette kaikki boogien sivuille jos ette usko et synaa on hoeberlin hanskat saaneet. ja linkatkaa niit massamonstereita

Boogie sivuillaan:
Olin Helsingin jäähallissa 1993 vahvamieskisoissa kilpailijana, katselin silmät pyöreinä kun kumikäsi Manferd Hoeberl kantoi säkkejä naureskellen.
Englannin Reeves oli aina punainen kuin rapu, mutta niin iloinen että se tarttui muihinkin kilpailijoihin. (kovin syömään mitä olen koskaan nähnyt)
Kisan jälkeen mentiin hotelliin syömään ja saunomaan…. ja muutama Obelixjuoma heittämään huiviin. Saunaan eksyi yhtäaikaa Manfred Hoeberl… big Manfred alkoi olemaan jo aika jurrissa, niin ajattelin että kyselempä miten hän on kasvattanut kätensä, kovalla treenilläkö? (sillä hetkellä maailman isoimmat kädet)
Big M nauroi katketakseen ja katsoi minua huvittuneena ” Näitä käsiä ei ole paljon rääkätty…OIL, OIL.” ja iski silmää. Vasta vuosien päästä tajusin että hän oli laittanut vaan öljyä hanskoihin…perkele ja minä tyhmä aloin kyselemään vielä. Varmaankin Big M piti minua aika junttina kun en sellasta ymmärtänyt.
Kuulostaa mun mielestä jotenkin keksityltä.
Jos sillä syntholia on ollu, niin se on ollut varmaan ojentajassa, koska sen hauis kyllä näyttää ihan kunnon lihakselta. Olisi tosin kiva tietää, että missä se mies nykyään luuraa, ja missä kondiksessa.