Joululahjasi

- pinkit Reinot, nää oli mun ykköslahjatoive :dance2:
- iso laukku
- hiustenkuivaaja
- vaaleansininen kissapyjama :D
- äklön makean hajuista kookossaippuaa
- suklaata
- lahjakortti, jossa iskä lupaa kustantaa mun autokoulun :worship:

Lisää tulee sitten vielä huomenna ja ylihuomenna, kun saan lahjat poikaystävältä ja joltain sukulaisilta vielä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stoogesin eka levy
2 leffalippua
Karkkia
Disney aiheinen taulu
Lisää karkkia
Kahvimylly
Fygee
Ja tapanin päivänä toiselta broidilta jtn

Mukavasti kaikkea tarpeellista tällä kertaa! Kun pudottelin vinkkejä ehkä.. :P

- Ompelukone
- Vedenkeitin
- Keittiövaaka
- mp3-soitin ja läjäpäin musaa
- sauvasekoitin
- päiväpeitto
- kokkipata
- lahjakortti manikyyriin
- peittoa kalenteria karkkia kosmetiikkaa

On mulla kyllä kiva perhe, niiden kanssa hengaaminen on erimukavaa. Ja koira söi itsensä aivan pyörryksiin

Ihan perussettiä:
-sukkia
-boksereita
-cool pyjama
-uusia hajuja
-mp3 soitin (tuli tarpeeseen just vanha kosahti, tontut tehneet hyvää työtä)
-karkkia (ylläri)
-saunalannevaate tjsp
-paistinpannu
-joulukraka

Viinaa ei tänä vuonna tullut, onneksi olin hieman hamstrannut. Niin ja äitee ois antanu rahaa, mutta en ottanut vastaan. Tuli hyvä mieli, hän kuitenkin tarvitsee sitä enemmän kuin minä.

ihan kivoja juttuja esim.:
-tuoksuja yms. kosmetikkaa
-koirakirja
-suklaa nameja (onneks just sellasia mitä voi syödä vielä joulun jälkeenkin ja kohtuudella)
-villasukat ja lapaset
-akryylivärejä
yms...

-porukat eros
-helvetin hyvän mielen!

Olispa munkin porukat eronnu.

Sain:
- kameran
- kaulaliinan, lapaset, pipon, aamutakin... (kaikki ihanan vaaleanpunaisia :D)
- uuden keittiön pöydän (tai siis, sain lupauksen et haetaan sellanen piakkoin)
- kosmetiikkaa jonkun verran
- rahaa
- suklaata

Sanoin etten tarvitse oikeastaan mitään, mutta ylläri taas äiti oli ostanut ihan liikaa.

e. ainiin ja sit sain söpön tiaran.

- Adidas-suihku/dödösetti, näitä on kaapissa jo miljoona varastossa jos joku päivä haluan haista pahalle
- Konvehteja, nam
- Stephen Kingin "Kuulolla", ihan mielenkiintoiselta vaikuttava kirja
- Duunista sain Suunto t3c-sykemittarin, tälle olikin oikeasti käyttöä

kuka nyt tollasta toivoo? :jahas:

Ne keiden porukat on asumiserossa, tappelee 24/7 eivätkä tajua erota lopullisesti. Oikea ero olis paljon selkeempi.

-Dödö, EdT
-Sven Hasselin Komissaari
-Farkut
-T-paita
-Huppari
-Jotain kalliita tyynyjä, en kerenny perehtyä mitä ne oli enkä tyynyistä mitään tiiä :D
-Nahkahanskat
-Perus boksereita, sukkia jne.

Mässyt sain jo kotona, 4 erilaista suklaa konvehti rasiaa :sick:

-Moccamaster kahvinkeitin
-Lautasia
-Kuppeja
-2x pussilakana tyynyliina settiä
Ens syksynä/kesällä olisi kotoa pois muutto tiedossa, joten yllätys äiti ostellut kuppeja, kippoja, kattiloita, rättejä yms. Viimiset 3 vuotta tullut pelkästään tuollaisia lahjoja syntymäpäivälahjaksi ja joululahjaksi:D Toisaalta noita kyllä tarvitsee...

Ainiin, ehkäpä paras lahja meinasi unohtua.
-Mötley Crue - törkytehdas kirja. Vaikka mötley ei hirveämmin minulla soi, niin helvetin mukavaa on lukea äijien elämästä, joka todellakin on ollut sex, drugs, and rock&roll. Sata sivua jo tässä illan aikana luettuna.

-villasukat x2
-lapaset + pipsa
-muumi tyynyliina
-pyyhe
-arpoja (voitin 2e:hyvä:)
-rahaa
-viinitarvikesetin(kaatonokka+korkki, lämpömittari, avaaja jne. ja sitte semmonen kummallinen rengas,viisaammat kertokoot miten rengas liittyy viiniin:eek:??) oma veikkaus oli et se oli penisrengas, sain nimittäin avokiltani tämän ko.lahjan:D
-suklaata
ym...

Mukavia lahjoja olivat ja lisää on tulossa:)
Vaikka mitään en edes toivonut... mitä nyt maailman rauhaa, rakkautta ja ihmisille hyvää tahtoa;)

Tuli kans toi Mötley cruen törkytehdas kirja ja ihan hyvältä vaikuttaa mitä nyt 40 sivua ehtiny lukee. Lisäksi sukkia, kalsareita, aftershave, takki ja suklaata.

-viinitarvikesetin(kaatonokka+korkki, lämpömittari, avaaja jne. ja sitte semmonen kummallinen rengas,viisaammat kertokoot miten rengas liittyy viiniin:eek:??) oma veikkaus oli et se oli penisrengas, sain nimittäin avokiltani tämän ko.lahjan:D

Se on varmaan sellanen rengas mikä laitetaan pullon kaulan ympärille ja se estää ettei avatusta pullosta valu viinit pöydälle lasiin kaatamisen jälkeen. On kai sille renkaalle joku hienompikin nimi mut en tiedä mikä. Jos ei vielä ole hienompaa nimeä suomeksi olemassa niin ehdotetaan kielitoimistolle tuota penisrengasta :D

- Huppari
- Jotain saippua ja dödösettiä
- Pari cd:tä
- pari arpaa
- Lakanoita
- Simpsoneitten joku joulu hömpötys
- Karkkia
- Paita

Huomenna sit tulee loput kunhan tutut rantautuvat tänne. Ihan mukavia lahjoja oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom