Jouluksi hurjat tulokset voimanostossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Herra Ovaskainen

Mr.O
VIP
Kaupunki
Susiraja
Tervehdys voimailijat!

Oli tässä kavereitten kanssa puhetta, että viikkoa ennen joulua pidettäis pienimuotoiset voimanostokisat. Siis tyyliin ma kyykky, ke penkki ja pe veto... No "kisat" järjestetään.

Eli kysyisinkin nyt Teiltä Kaikkitietäviltä vinkkejä treeniin, tai jopa jotain ohjelmaa... Aikaa on kuus viikkoa jouluun. Takana bodaustyyppistä treeniä melkein viis vuotta. Voimanostotreeniä hyvin vähän, muutama kuukausi.

Haluaisin erityisesti tietoa apuliikkeistä; minkälaisia ja miten paljon. Treenien jaksottelu? Milloinka jätetään apuliikkeet pois, ym.

Pohjalla on tämmöiset tulokset: PP 155 kg, JK 195 kg, MV 220 kg. Omapaino noin. 90 kiloa.

Kiitoksia etukäteen.

Heh. Ellet noilla tuloksilla voita ja kirkkaasti ni mun lienee turha neuvoa miten voit voittaa sun kaverit jotka tuloksista päätelleen tietää treenaamisesta 10000*enemmän ku mä :)

Ensimmäisenä älytön kreatiinikuuri päälle, syöt kreatiinia niin paljon että kuset ja paskot ylimääräsiä pois...

Sen jälkeen sapuskaa huuleen niin vidusti ..

Sitten reenissä sarjapainot sinne 2 - 6 => tarkottaa, että kun viimeisen toiston oot tehny niin verisuonet päässä pullottaa kyrvän kokosena, oookay ? :evil:

Pidä kevyt viikko ennen kisoja, jolloin saa paristot lataantua.. Eli kevyttä pumppaamista.. => tarkottaa myös _kevyttä_

Niin ja tietysti nukut yöllä 9h ja päivällä 1h päiväunet ruuan jälkeen ?

Meillä on vähän vastaavat kisat kaveriporukalla, mutta vasta uudenvuoden jälkeen ja kaikki samana päivänä.
Itse jätän apuliikkeet pis noin 3 - 2½ viikkoa ennen H-hetkeä. Tuona aikana vain pääliikkeitä siten että painot nousee ja toistot vähenee. Viimeinen viikko on sitten pelkää palauttelua ja virittäytymistä kisaan, vähän teräviä toistoja melko pienillä painoilla.
Hirveästi vaan tappomeininkiä reeniin ja joka toiso täysillä!!!

ostat kaikki tommoset kisakledjut: ppenkkipaidan, kyykkytrikoot ymym, jos sul ei jo ole.
sit reenaat kakkosii ja kolmosii esim penkissä kuminauhoilla ja lankulla
näin kaverini vetää jolla on kisat 3viikon päästä.

Koska sulla on aikaa kisoihin enää kuutisen viikkoa, joista viimeinen kannattaa jättää palautumiseen, tee pelkkiä ykkösiä. Penkki, kyykky ja veto kaikki pyramideina 5 kertaa 1, niin suurilla nousuilla kuin itselle on hyvät. Apuliikkeet on apuliikkeitä, eli kädet, yläselkä ja olkapäät kannnattaa treenata kevyemmin ennen kisaa. Vikalla viikolla kevyt treeni. Mulle sopii kisanalusviikolle n. kolmasosalla maksimipainoista tehdyt viisi vitosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom