jouluapulainen

Ikä
39
onkos muita jotka olisi tulossa oulussa postiin töihin joulun ajaksi?
onkohan siellä eka päivänä minkäänlaista opastusta että minne mennä kun ei ole tuo posti rakennuksena niin tuttu.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
plastique sanoi:
onkohan siellä eka päivänä minkäänlaista opastusta että minne mennä kun ei ole tuo posti rakennuksena niin tuttu.. :)

Pitäiskö tuota kenties kysyä työnantajalta?

plastique sanoi:
onkos muita jotka olisi tulossa oulussa postiin töihin joulun ajaksi?

Minä oon menossa. Meet vaan vähän ennen kuin työ alkaa, niin siellä on muitakin jotka on haahuilemassa oikeaan paikkaan ja seuraat niitä. Olettaen että oot siellä postikeskuksessa, niin jos siellä ei nyt ketään sattuisi näkymään, niin ovesta sisään. Kävelet suoraan seuraavalle ovelle, avaat sen, tulet sellaiseen isomman hallin omaiseen tilaan. Käännyt oikealle. Kävelet niin pitkälle, että tulee sellainen liuska alas. Menet sen alas ja käännyt oikealle ja kävelet n. 8 metriä ja siinä on ovi oikealla huoneeseen, jossa pidetään infotilaisuus. Näin ainakin edellisinä vuosina, ja luultavasti myös tänävuonna. Mutta on siellä muitakin ihmisiä, jotka ovat menossa ja suurin osa ollut aikasemminkin. Niitä seuraamalla löytää perille.

Paljokohan noi maksaa tuola Postin lajittelussa jouluapulaisille tuntipalkkaa, ja montako tuntia kestää vuoro? Minkälaiset iltalisät?

Ja minkälaista hommaa tuo sitten käytännössä on?

no se jouluapulaisen palkka on huimat 7,07. iltalisistä en tiedä kun oon aamuvuorossa 07-14.39 mutta jos viikonloppukin on töitä niin tulisko silloin jotain lisiä?
niin ajattelinkin että pakkohan siellä on muitakin tietämättömiä olla..

Joo tänään olin ekan työpäivän Postilla joulukortteja lajittelemassa. Vitun tylsää hommaahan tuo on, aika ei meinaa kulua millää, mutta kyllähän tuota pari viikkoa voi tehä.

niin arvelinki että tylsää hommaa on.. miten muuten ruokatunti postissa, pystyykö omia eväitä säilyttämään missään vai menittekö postin ruokalaan tms. syömään?
nähään töissä hemmmo :hyper:

plastique sanoi:
no se jouluapulaisen palkka on huimat 7,07. iltalisistä en tiedä kun oon aamuvuorossa 07-14.39 mutta jos viikonloppukin on töitä niin tulisko silloin jotain lisiä?
niin ajattelinkin että pakkohan siellä on muitakin tietämättömiä olla..

Tarkat työajat niillä :lol2: . Sori, oli akko sanoa :nolo:

plastique sanoi:
niin arvelinki että tylsää hommaa on.. miten muuten ruokatunti postissa, pystyykö omia eväitä säilyttämään missään vai menittekö postin ruokalaan tms. syömään?
nähään töissä hemmmo :hyper:

On siellä joku jääkaappi ruokalassa mihin voi eväät tunkea, jos siellä sattuu olemaan tilaa. Ja muistaakseni se työehtosopimus määräsi, että taukoa on 7 min jokaista tuntia kohti eli 8 tunnin työpäivälle 56 min yhteensä. Ja tuon 56 min saa varmaan sitten jakaa miten haluaa työpäivälle. Käytännössä suurin osaa pitää 3 reilun vartin kahvi/ruokataukoa.
En tiedä törmätäänkö, kun itse olen yövuorossa.

hemmmo sanoi:
On siellä joku jääkaappi ruokalassa mihin voi eväät tunkea, jos siellä sattuu olemaan tilaa. Ja muistaakseni se työehtosopimus määräsi, että taukoa on 7 min jokaista tuntia kohti eli 8 tunnin työpäivälle 56 min yhteensä. Ja tuon 56 min saa varmaan sitten jakaa miten haluaa työpäivälle. Käytännössä suurin osaa pitää 3 reilun vartin kahvi/ruokataukoa.
En tiedä törmätäänkö, kun itse olen yövuorossa.

Onko toi oikeesti noin tarkkaa tuol? :eek:

plastique sanoi:
pystyykö omia eväitä säilyttämään missään vai menittekö postin ruokalaan tms. syömään?

Pokissa löytyy jääkaappi kevyen puolen hallin taukohuoneesta kuten myös yläkerran palaverihuoneesta sekä raskaan puolen pienestä taukohuoneesta. Limuautomaatti löytyy kevyen puolen taukohuoneen vasemmalta puolen sekä ruokalan edestä. Pokin punttisalin ovi löytyy limuautomaatista 15m vasempaan, rappuset alas oikealle väestönsuojabunkkeriin. Kannattaa hyödyntää. Postista kannattaa kysellä myös ovenavaajakorttia rautatienkadun salaiseen hc-punttisaliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom