Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
plastique sanoi:onkohan siellä eka päivänä minkäänlaista opastusta että minne mennä kun ei ole tuo posti rakennuksena niin tuttu..
plastique sanoi:onkos muita jotka olisi tulossa oulussa postiin töihin joulun ajaksi?
onkohan siellä eka päivänä minkäänlaista opastusta että minne mennä kun ei ole tuo posti rakennuksena niin tuttu..
plastique sanoi:no se jouluapulaisen palkka on huimat 7,07. iltalisistä en tiedä kun oon aamuvuorossa 07-14.39 mutta jos viikonloppukin on töitä niin tulisko silloin jotain lisiä?
niin ajattelinkin että pakkohan siellä on muitakin tietämättömiä olla..
plastique sanoi:niin arvelinki että tylsää hommaa on.. miten muuten ruokatunti postissa, pystyykö omia eväitä säilyttämään missään vai menittekö postin ruokalaan tms. syömään?
nähään töissä hemmmo
hemmmo sanoi:On siellä joku jääkaappi ruokalassa mihin voi eväät tunkea, jos siellä sattuu olemaan tilaa. Ja muistaakseni se työehtosopimus määräsi, että taukoa on 7 min jokaista tuntia kohti eli 8 tunnin työpäivälle 56 min yhteensä. Ja tuon 56 min saa varmaan sitten jakaa miten haluaa työpäivälle. Käytännössä suurin osaa pitää 3 reilun vartin kahvi/ruokataukoa.
En tiedä törmätäänkö, kun itse olen yövuorossa.
plastique sanoi:pystyykö omia eväitä säilyttämään missään vai menittekö postin ruokalaan tms. syömään?
jussi` sanoi:Onko toi oikeesti noin tarkkaa tuol?