Jouluaattona salille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ranska
  • Aloitettu Aloitettu
Kävikö kukaan jouluaattona puntilla vai onko aatto niin pyhä päivä, että salilla käyntikin saa väistyä juhlan tieltä?? Mulla olis ollu treenipäivä, mutta kinkun syönti, juhlinta ja joulupukinhommat siirsivät salille lähtöä kahdella päivällä ja tänään taas pääsee itteään piiskaamaan..

Kyllä minä kävin jumpaamassa aattona ja eilein. Mikään päivä ei ole niin pyhä tai erikoinen, etteikö salilla saisi rääkätä itseään ja menee sitten cheataamiset oikeisii osoiteisiin, eikkä kaikki fläsäks.

Kyllä pidin suosiolla välipäivän. Oma salikin oli kiinni, joten eipä mihinkään muualle olisi päässyt, kuin lenkille.:rolleyes:

eilen tuli käytyä(25päivä). osu välipäivä just aaton kohdalle.

Jouluaattohan oli ihan paras päivä treenata :) Vähän porukkaa salilla ja treenin jälkeen sai hirvittävät määrät ilmaista ruokaa porukoiden luona :)

Tuli toki käytyä, joululla saa mun puolestani pyyhkiä persettä.

Eipä oo kotipaikkakunnan sali auki 24. eikä 25. päivä. Eipä sillä että olisin käynytkään kun on väliviikko ja olen sairaanakin.

Ei käyty salilla. Tosin asiat voisi olla toisin jos olisin ollut kotona enkä mummolassa. Hyväähän toi kinkku,kalja,sauna loma teki.

Normaalisti pyhäpäivinä tulee salille mentyä. Kuten joku sanoi miks ei?

Kyllähän ne väitti että salin välikäytävä on avoinna, että ovikorttilaiset pääsee sisälle...mutta eipi ollu:anssi: ärrgghhhhh.
Noh palasin kotipaikalle ja kävin lähimmällä salilla sitten jumpalla.

Olisi normaalisti ollut aattona reenipäivä mutta pyhitin sen kokonaan rötväämiselle ja syömiselle sekä sukulaisille ja perheelle. Joulun jälkeen sitten taas. :whip:

Jouluaatto sattui olemaan välipäivä ja eilen olisin mennyt mutta kaikki kaupungin salit kiinni huomiseen asti. Lenkki tuli kuitenkin vedettyä paremman puutteessa

Tulihan sitä aattona käytyä, ja lähes suoraan joulupöytään...

Laskeskelin tossa että tais jouluaterialla mennä 2000 kaloria rikki! :rock:

Kävin kyykkäämässä, penkkaamassa ja kulmasoutamassa. Enemmänkin sellasta huoltavaa treeniä.

Back
Ylös Bottom