Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Otetaas tähän väliin pieni huutoäänestys saataisko tarpeeks porukkaa kasaan. Kuinka moni kiinnostuneista pääsisi paikalle vaikka ensi viikolla joko tiistaina (4.8) tai torstaina (6.8.) joskus viiden-kuuden aikaan? Paikkana voisi olla tuo sama Lauttasaaren ranta. Lisätkää nimiä listaan.

Tiistai
Wendy

Torstai
Wendy

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Damn, mä en pääse ens viikolla osallistumaan.

Mut mä en edelleenkään lannistu, vaan tuun sit sitä seuraavalla kerralla messiin! :)

Mä saattaisin päästä tiistaina. Se on sixty-fifty, selviää maanantaina.

Nähtävästi tällä viikolla ei saada tarpeeksi porukkaa kasaan, kaikki ovat varmaan katsomassa Madonnaa sekä Tallinnassa että Helsingissä… Pistetään siis uusi yritys ensi viikolle (viikko 33), lisätkää nimiä listaan sopiville päiville. Katsotaan saadaanko jollekin päivälle riittävästi pelailijoita. Ai miten niin mulla ei ole muuta elämää :D

Maanantai
Wendy

Tiistai
Wendy

Keskiviikko
Wendy

Torstai
Wendy

Tästä vielä junnuille erikseen, ne jotka ei edes pääse baareihin;) Tollanen vois olla aika kova kaveripiirin kasvattaja.

No niin lapset, eiköhän se ole torstaina 13.8. geimien paikka! Voin ottaa frisbeen mukaan. Sopisko tällä kertaa vaikka Herttoniemenranta?

Who's in?

No niin lapset, eiköhän se ole torstaina 13.8. geimien paikka! Voin ottaa frisbeen mukaan. Sopisko tällä kertaa vaikka Herttoniemenranta?

Tarkoitatko Herttoniemenrannalla Tuorinniemen uimarantaa? Moneltako aloitellaan, onko viideltä liian aikaisin?

Tällä hetkellä sääennusteet näyttävät vähän heikoilta, mutta ehtiihän ne muuttua moneen kertaan vielä.

Tällä hetkellä tulossa siis

TeHo
Halo
Axefil
Wendy

Jahas, ei näytä saavan mitään huimaa suosiota tuo huominen. Itse en aio ainakaan ilmestyä paikalle kun ei kerran saada joukkueita kokoon.

Mulla hyydyttää aika hyvin maanantaina alkanut autokoulu pelejä, aika hyvin keskiviikot ja torstait siellä kiinni sitten :(

(ollaaks rallia sitten kun saan ajettua sen kortin :evil: )

Jos näitä viel koitetaan järjestää, olen mukana. Oli tarkotus tulla paikalle tänäänkin, mutta menin telomaan itteni futiksessa niin pahasti, että kävelykin tekee vielä ilkeetä.

Kiinnostusta geimeihin kyllä löytyy!

Aika nihkeää tuntuu olevan. Tietenkään mikään ajankohta ei ikinä voi sopia kaikille, mutta harmillisen vähän on ollut ilmoittautuneita. Puhuttiin silloin viimeksi (ja toistaiseksi ainoalla kerralla) että kuusi varmaa tulijaa on aika lailla minimimäärä että kannattaa kokoontua, toki mitä enemmän pelaajia sen parempi. Biitsiä nyt voisi pelata nelistäänkin, mutta esim. ultimate ei oikein onnistu.

Pistetään kuitenkin saman tien uusi yritys käyntiin ensi viikolle (viikko 34). Mulle käy sekä arki-iltaisin että viikonloppuna, joten en edes ehdota ajankohtaa. Pistäkää kiinnostuneet teille sopivia päiviä niin katsotaan koska saataisiin riittävästi porukkaa kokoon.

Mulle käy ensi viikolta ainoastaan perjantai.

Vois olla ihan nastaa tulla messiin, mut varmaan ois varmaan aika hönöö tulla kun on kuitenkin nuorempi..

Ei ole mitään ikärajoja määritelty, mukaan vaan. Ei siellä kenenkään papereita viimeksi ainakaan kyselty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom