Jotain toimivaa tai menee hermot.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hulkki sanoi:
Kun sitten olin syönyt ensimmäiset 2 viikkoa reilusti ylimääräistä ja dieetannut perään 2 viikkoa, huomasin että sarjapainot olivat kasvaneet tuon 4 viikon aikana melkein yhtä paljon kuin aiemmin ne olisivat kasvaneet ehkä 4 kuukaudessa. Lisäksi parin vastaavan syklin jälkeen huomasin saavani koko ajan lisää painoa vyötärön pysyessä kuitenkin samalla tasolla.

Syöt muistaakseni plussaviikoilla 500-1000 kaloria yli kulutukset ja kiristysviikoilla 500 kcal miinuksella vai muistanko pahasti väärin?? Luulisin että tämä toimis mullakin ja dietin jälkeen aion sitä kokeilla.

Timba79 sanoi:
Syöt muistaakseni plussaviikoilla 500-1000 kaloria yli kulutukset ja kiristysviikoilla 500 kcal miinuksella vai muistanko pahasti väärin?? Luulisin että tämä toimis mullakin ja dietin jälkeen aion sitä kokeilla.
Noissa rajoissa liikutaan. Olen arvioinut peruskulutuksekseni noin 3000 kcal vuorokaudessa (ilman liikuntaa), joten syön:

Dieetillä:
-Treenipäivinä 3100 kcal (treeni kuluttaa noin 600 kcal)
-Lepopäivinä 2500 kcal

Bulkilla:
-Treenipäivinä 4700 kcal
-Lepopäivinä 3800 kcal

Suhteessa enemmän "treeni-lisää" siis bulkilla. Eli toi tarkoittanee käytännössä:
- dieetillä palautusjuoma on 600kcal, bulkilla 900
- muuten ruokailussa ei eroja treenipäivän ja lepopäivän välillä
- bulkilla lisäkaloreita about tasaisesti kaikkiin aterioihin
- ?

Kahdeksan viikon pikku dieettini loppuu tänään, ajattelin pitää viikon kokeilua siitä miltä mun normaalisyöminen näyttäisi ja sitten jatkaa kiristelyä tavalla tai toisella. On purrut niin hyvin ettei taida olla ongelmia olla hyvässä kunossa kesään mennessä, joten voisi kokeilla jonkinlaista syklitystä.

grimJester sanoi:
Suhteessa enemmän "treeni-lisää" siis bulkilla. Eli toi tarkoittanee käytännössä:
- dieetillä palautusjuoma on 600kcal, bulkilla 900
- muuten ruokailussa ei eroja treenipäivän ja lepopäivän välillä
- bulkilla lisäkaloreita about tasaisesti kaikkiin aterioihin
- ?
Suurin piirtein noin se menee. Eli dieetillä ennen treeniä vedän vain BCAA:ta ja glutamiinia, kun bulkilla vedän heraa ja glutamiinia omenamehussa. Myöskin palautusjuomien hiilarimäärässä on suuri ero. Lisäksi syön bulkilla treenipäivänä yhdellä aterialla enemmän hiilaria kuin vastaavalla aterialla lepopäivänä.

Hulkki sanoi:
Noissa rajoissa liikutaan. Olen arvioinut peruskulutuksekseni noin 3000 kcal vuorokaudessa (ilman liikuntaa), joten syön:

Dieetillä:
-Treenipäivinä 3100 kcal (treeni kuluttaa noin 600 kcal)
-Lepopäivinä 2500 kcal

Bulkilla:
-Treenipäivinä 4700 kcal
-Lepopäivinä 3800 kcal

Mun täytyy soveltaa tätä syteemiä itelleni. Kattellaan miten käy, mutta kiitos vielä kerran vinkeistä. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom