Elikkä tuli tuossa nyt pidettyä 4 viikkoa lepoa treenistä rikkoutuneen ranteen takia. Nyt sitten tuolla (kuulemma) hulkin ohjelmalla aloin treenata ja vedin tuon ekan päivän läpi perjantaina. Noh.. siinä kun habat sitten tuli vedettyä tosi raskailla painoilla läpi niin kipu ja tuntuma oli jo samana iltana ihan hirveet. Seuraavana aamuna en sitten saanutkaan taitettua kättä suoraan ja sama vielä eilen. Tänäänkin tuo käsi on vielä saatanan kipeä ja tosi jäykän oloinen kun sitä ei saa suoraksi vaikka kuinka vääntää ja kun sen saa niin sitä ei kestä yhtään koukistaa koska se taas jää koukkuun.
tietääkö porukka täällä millä helkutin keinolla tuosta pääsis eroon. oon jo ice powerit yms. voiteet kokeillut, poppakonsteista oon tuota kuuma / kylmä hoitoa saunassa kokeillut eikä sekään auttanut yhtään. alkaa tosissaan ottaan päähän kun ei saa käsiä suoraksi ja se tekee kaikesta tekemisestä tosi kömpelön näköistä
tietääkö porukka täällä millä helkutin keinolla tuosta pääsis eroon. oon jo ice powerit yms. voiteet kokeillut, poppakonsteista oon tuota kuuma / kylmä hoitoa saunassa kokeillut eikä sekään auttanut yhtään. alkaa tosissaan ottaan päähän kun ei saa käsiä suoraksi ja se tekee kaikesta tekemisestä tosi kömpelön näköistä