Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainostajat ja markkinointi voi tykätä näkyvyydestä. Ja jos juniorit näkee pelkästään jalkapalloa, niin ne pelaa isona jalkapalloa.
Kumpi muuten veis jalkapallossa? José vai Conor? Itse veikkaan Aldoa, vaikka molemmat on pelannut futista pikkusina. Aldo se pitää Neymariakin ihan huorana.
Q&A Bostonista, onko kukaan kuunnellu vielä? Oliko hyvä? Itse aion kuunnella myöhemmin.
Q&A Nyt katottu, kyllä meinas verta tulla silmistä ja korvista, kun katsoi ja kuunteli tuota menoa. Suuri myötähäpeän tunne kyllä nousi pintaan. Aldon olemus kyllä pelasti sen. Hieno mies.
Ensinnäkin, todella säälittävä suoritus itse organisaatiolta. Ottelijoita pitäisi kohdella kunnioituksella. Mutta tietenkin tuollasella organisaatiolla kiinnostaa vain raha niissä pienimmissäkin asioissa, ei piiruakaan periksi, ja tämä tilaisuus käytettiin mahdollisen Aldo vs. Conor ottelun mainostamiseen, mieluummin kuin Aldon tukemiseen. Aldon piti aluksi pitää tää Q&A faniensa edessä, siellä missä sitä oltais kunnioitettu ja kohdeltu sen mukaisesti, niin sit ne vaihtokin paikan Bostoniin. Eli yleisö oli nyt aivan väärä, pääosin humalassa olevia todella röyhkeitä irkkuja / Conor faneja, joilla ei tuntunut olevan minkäänlaista kunniantuntoa. Siis helvetti ottelija, mestari, P4P kunkku, lentää toisesta maasta että vois vastata fanien kysymyksiin, nauttia organisaation ja fanien tuesta. Niin näin kohdellaan. Tämä oli eräänlainen "bussin alle heitto" taas UFC:lta, kun on niin dollarituskissaan kun ei meinaa löytyy korvaajaa Silvalle, GSP:lle, Lesnarille, Chuckille ja kaikille muille tähdille. Ihan inhottaa tuollainen toiminta.
Itse jos pääsisin järjestään FAN Q&A tilaisuuksia, niin ykkösprioriteetti on kyllä ottelija ja hänen tarpeet, ei ottelu tai joku muu ottelija, joka ei edes ole lavalla. Yleisöltä vaadittaisiin asianmukaista käytöstä, eli sääntöjä pitää noudattaa, jos mielii päästä katsomoon, tai juttusille ja vielä kuvaan, nuin lähelle Aldon kaltaista ottelijaa.
Hienosti Aldo kyllä hoiti hommansa, ei näyttänyt haittaavan pikkulasten tavoin käyttäytyvät Conorfanit. No ei sitä nyt kyllä siltä odottaiskaan Aldolta. Hienoa, että Gurgel on löytänyt työpaikan UFC:lta? Varmasti hienoa jos pääsee jotain hommia tekeen kun on hyvä käsitys ottelemisesta, ehkä siitä UFC:stakin tulisi joskus jonkin verran AMMATTIMAISEMPI.
Tulispa se unioni joskus niin ne laittais vähä nounouta tuolle mafialle näissä asioissa, että miten kohdellaan ottelijoita. Siis ihan yleisesti ajatellen. :face:
No siis ei Aldo mitää hyvää hyvyyttään tonne asti lentäny faneja moikkaamaan. Sille maksettiin siitä ja se on osa sen duunia. Turha noita on kohdella ku jotai posliiniastioita peläten et menee rikki ku saa vähä negaa niskaan. Eiköhä se iha mellevänä loppujen lopuks ole ku kattelee palkkakuittiaan toltaki reissulta