PTVGYM Jooel Vatanen

Kengillä otin jo yhden jumpan mutta ihan tosi toimiin en päässyt, treenikaveri ei pääsyt mukaan joten jätin raskaat kyykyt tekemättä. 150kg nappailin kevyempää kyykkyä ja niissä raudoissa kengät kyl tuntui hyvältä mutta uskon että todellisen hyödyn huomaa kun mennään maximi sarjapainoihin. Kyykky juttuja pitää kahtella kun saapi hyvän tatsin kenkiin ja oikeanlaiset fiiliksen :)
paljonko vatsku muuten saa vyöstä hyötyä kyykkyyn ja vetoon?

Mitäs sanot Joeli jos menisit vierailemaan Pakkotoisto podcastiin ? Kutsu on käynyt ja Mikekin sanoi viimeisimmässä podcastissa, että sinut haluaisi tavata ;)! Voisit vaikka samalla reissulla käydä vetäsemään treenit poikien kanssa.

Toivottavasti Vatanen jatkaa yhtä ahkerasti videoiden tuottamista myös tulevana vuonna. Kiitos ja mukavaa loppuvuotta :)! Mitenkäs joulua viettelit ?

Morjens konanaattori! Ei se nyt ollenkaan huonolta jutulta kuullostaisi! Kunhan saan alkuvuoden hulinat hoidettua pois niin hyvinkin voisi suunnitella jotain tuon tapaista! Videoitten tekeminen on snadisti hyytynyt ja siitä ei voi syyttää kuin työrintamaa, tarpeeksi kun alkaa ahdistamaan kiire niin siinä ei videot ole päälimmäisenä mielessä mutta ehdottomasti paranus tehtävä! Heti tällä viikolla pyrin kuvamaan jonkun jumpan, olisiko jalkatreeni jepa?

Joulua vieteltiin Tuupovaarassa hyvin rauhallisissa merkeissä, ruokaa ja päiväunia :)

Videoitten tekeminen on snadisti hyytynyt ja siitä ei voi syyttää kuin työrintamaa, tarpeeksi kun alkaa ahdistamaan kiire niin siinä ei videot ole päälimmäisenä mielessä mutta ehdottomasti paranus tehtävä!

Hyvin ymmärrettävää tuo. Sama näin videoitten katsojana huomaa, milloin kiire painaa töissä siihen mallliin, ettei ehdi ja jaksa jokaista videota katsoa, mitä on tarjolla. Kun tekee työt ja kaiken muun siihen päälle ja yrittää nukkua hyvin, niin ei vain tunnit riitä aina. Tää on elämää... Tsemppia Vataselle! :)

Morjens konanaattori! Ei se nyt ollenkaan huonolta jutulta kuullostaisi! Kunhan saan alkuvuoden hulinat hoidettua pois niin hyvinkin voisi suunnitella jotain tuon tapaista! Videoitten tekeminen on snadisti hyytynyt ja siitä ei voi syyttää kuin työrintamaa, tarpeeksi kun alkaa ahdistamaan kiire niin siinä ei videot ole päälimmäisenä mielessä mutta ehdottomasti paranus tehtävä! Heti tällä viikolla pyrin kuvamaan jonkun jumpan, olisiko jalkatreeni jepa?

Joulua vieteltiin Tuupovaarassa hyvin rauhallisissa merkeissä, ruokaa ja päiväunia :)

Jalkatreenit kuullostaa hyvältä, jos satut oikein innostumaan niin voisitpa vaikka selostuksen kera pistää purkkiin ! Mahtavia pätkiä nuo sinun treenivideot selostuksen kera. Samalla voisit jotain pieniä vinkkejä jakaa, mikäli sellaisia mieleen tulee.

Ei muutakun sinne vaan Miken vieraaksi, ei tarvitse vaivata itseään kuvauksien & editointien puolesta ;)!

Koskas Vatanen teette päätöksen sinun kisoistasi ? Onko nyt tulevana vuonna vai siirtyykö eteenpäin. Kauan sitten sanoit, että jotain takapakkia on tullut josta mahdollisesti lisää myöhemmin. Tuosta aiheesta voisit videon päräyttää, kun olet viisaampi.

Työt tietenkin etusijalla. Hyvä jos miehellä asiakkaita riittää.

Viimeksi muokattu:
Mites sulla Vatanen tekemiset muuttuvat yleisellä tasolla, kun siirryt offilta dieetille? Itse rauhoitan punttitreenejä dieetillä hieman, eli vähennän erikoistekniikoita jne., kun miinuskaloreilla lihasmassan kehitystä ei kuitenkaan tule ja palautuminenkin on huonompaa. Lisäksi jätän esim. kreatiinin pois, kun senkin käytöstä on hyvä pitää välillä taukoa ja se toimii sitten taas tehokkaammin plussakaloreilla.

"Löysin" tän sun ketjun vasta vähän aikaa sitten ja olen ehtinyt sen lukea vasta alusta puolen välin tienoille, mutta tuntuu olevan hyvä ketju (Pakkiksen top kympissä :) ).

Lisäksi jätän esim. kreatiinin pois, kun senkin käytöstä on hyvä pitää välillä taukoa ja se toimii sitten taas tehokkaammin plussakaloreilla.
Kerrotko tästä lisää? Mihin perustuu? Kuulostaa niin hassulle tuo että "toimii sitten taas paremmin".

Kerrotko tästä lisää? Mihin perustuu? Kuulostaa niin hassulle tuo että "toimii sitten taas paremmin".
Väittäävät että siihenkin voi eräänlaista resistenssiä kehittää, eli syklittelemällä saa parhaan hyödyn. Itse en ole mitään hyötyä syklittämisestä löytänyt.

Itse ainakin koen, että kreatiinin hyödyt huomaa parhaiten käyttötauon jälkeen. Niinpä miinuskalorijaksot on mielestäni hyvä käyttää kehon "vieroittamiseen" kreatiinista. Sitten kun on mahdollisen reversen jälkeen taas tukevasti plussakaloreilla, niin voi ottaa kreatiinin taas mukaan lisäpotkuksi. Voi silti olla, että kokonaiskehitys olisi parempaa, jos kreatiinia käyttäisi koko ajan..... o_O

Itse ainakin koen, että kreatiinin hyödyt huomaa parhaiten käyttötauon jälkeen. Niinpä miinuskalorijaksot on mielestäni hyvä käyttää kehon "vieroittamiseen" kreatiinista. Sitten kun on mahdollisen reversen jälkeen taas tukevasti plussakaloreilla, niin voi ottaa kreatiinin taas mukaan lisäpotkuksi. Voi silti olla, että kokonaiskehitys olisi parempaa, jos kreatiinia käyttäisi koko ajan..... o_O

Aika kummalliselta kuulostaa. Eivät ne kreatiinin hyödyt nyt kuitenkaan ole ihan sitä mitä mainoslauseissa lupaillaan, ainakaan minulla. Mutta mikäli tuommoinen systeemi toimii niin mikäs siinä.

Jätätkö aina lisäkreatiinin käyttötauon ajaksi lihankin pois? Koska lihassahan on kanssa kreatiinia.

Eli jos syön kolmella lämpimällä aterialla 200g porsaan ulkofilettä ja aamiaismunakkaassa 100g leikkelettä niin siinähän on jo melkein 5 g kreatiinia. :) meinaan vaan että millä lailla se kroppa vieraantuu siitä kreatiinista, kuten mainitsit. Mitäs mieltä @PT-Vatanen aiheesta, syklitellä kreatiinia vai ei?

Eli jos syön kolmella lämpimällä aterialla 200g porsaan ulkofilettä ja aamiaismunakkaassa 100g leikkelettä niin siinähän on jo melkein 5 g kreatiinia. :) meinaan vaan että millä lailla se kroppa vieraantuu siitä kreatiinista, kuten mainitsit. Mitäs mieltä @PT-Vatanen aiheesta, syklitellä kreatiinia vai ei?
Itse en huomaa mitään eroa keratiinin käytössä. Marko Savolainenkin sanoi samaa. Olen kokeillut kaikilla eri annos ohjeilla ja määrillä. Kuuluu tähän lisäravinteet ei vaan toimi yhtään osastoon.
Jätin pois aminot ja muutkin lisäravinteet ja en huomannut mitään eroa missään. Nyt otin taas kokeiluun kreatiinin ja aminot noin kuukausi sitten. Joita menee ennen ja treenin aikana. En ole huomannut mitään
eroa aikaan jolloin en käyttänyt näitä.

Aika kummalliselta kuulostaa. Eivät ne kreatiinin hyödyt nyt kuitenkaan ole ihan sitä mitä mainoslauseissa lupaillaan, ainakaan minulla. Mutta mikäli tuommoinen systeemi toimii niin mikäs siinä.
Mites sulla Vatanen tekemiset muuttuvat yleisellä tasolla, kun siirryt offilta dieetille? Itse rauhoitan punttitreenejä dieetillä hieman, eli vähennän erikoistekniikoita jne., kun miinuskaloreilla lihasmassan kehitystä ei kuitenkaan tule ja palautuminenkin on huonompaa. Lisäksi jätän esim. kreatiinin pois, kun senkin käytöstä on hyvä pitää välillä taukoa ja se toimii sitten taas tehokkaammin plussakaloreilla.

"Löysin" tän sun ketjun vasta vähän aikaa sitten ja olen ehtinyt sen lukea vasta alusta puolen välin tienoille, mutta tuntuu olevan hyvä ketju (Pakkiksen top kympissä :) ).
Oletko miettinyt että siksi homma pelittää vaan koska olet plussilla. Että kreatiinilla ole mitään merkitystä tähän.

Back
Ylös Bottom