Ihan kannustavassa mielessä...
katso liitettä 138091
Nyt mennään neljännen vuoden kohdalla ja sopivasti on mutterit jo löysällä!
Paljonkos PTV Gym työllistää porukkaa avauspäivästä etiäpäin?
Yksin pyöritän tätä palettia, salista tulee pääbisnes ja pt hommat jätän pienempään rooliin. Ennen on voinut olla 50-60 asiakastakin yhtä aikaa päällä mutta nyt laitan limitin 10-15 väliin, se on sopiva määrä pyörittää sali homman ohessa.
Näin itekki muistelit et jossai vaiheessa sano. Musta tuntuu vaan et saattaa aika paljo työmäärää olla jos kaikki yksin hoitaa. Salin siivoaminen, jos pitää jotain korjata/huoltaa, PT hommat, uudet asiakkaat ja tottakai vielä omat treenitki. :D En missään nimessä ala neuvomaan ku ei itellä oo tuommosesta mitään kokemusta. Ei muutaku snapchattiin viestiä et kuka tulee sillä leipäpalkalla duuniin sulle :p
On siinä hommaa, varsinkin alkuun kun kaikki on uutta ja rutiinit vielä hankkimatta. Mutta onneksi kyseessä on mieluisaa puuhaa niin ei haittaa
Sellaista se yrittäminen tuppaa olemaan... Töitä on helvetisti, mutta henkilökunnan palkkaaminenkin maksaa niin perkelesti kaikkine kuluineen, että yksin pitää pärjäillä mahdollisimman pitkälle.
Joo ei tommosen pikkusalin pyörittäminen niin rahakasta hommaa ole että palkkaisi ulkopuolisia hommiin, testotimo paikkailee jos itse en keree
Kaikki vain kehuvat, niin pakko olla kitisijäkin. Graffitit ovat hienoja ja laitteet varmasti toimivia, mutta muuten on esteettisesti aika ruma sali. Valoa on tosi vähän ja vaivaa tuo hallimainen rakenne eli se, että kaikki on "hajallaan" samassa tilassa. Itse arvostaa ehkä vähän tyhmiäkin asioita: kolkko fiilis ei iske, pitää olla valoa ja ilme kunnossa.
Palautetta on mukava saada, niin positiivista kuin myös negatiivista. Sali tulee varmasti jakamaan mielipiteitä mutta niin mä olen yleensä tykännyt asiat tehdäkkin, en halua upota harmaaseen massaan ja yrittää kumartaa joka suuntaan
Porvoossa on paljon saleja joten varmasti jokaiselle löytyy se oma
Jännästi ne ihmisten mielipiteet eroavat. Itse taas tykkään kovasti tuosta periaatteesta että kaikki turha pois. Mitä käytännöllisempi, sitä parempi. Omalla salilla jossa treenaan, on niiin paljon kaikkea turhaa krääsää sekä ratkaisuja jotka ovat esteettisiä, muttei käytännöllisiä.
Tykkään kovasti Vatasen proggiksesta. Tsemppiä jatkoon ja menestystä!
Komppaan
Kiitos!
Minun mielestä taas Vatasen PUNTTIS on ihan eri konsepti kun nämä kaupunkien keskustoissa sijaitsevat lasipalatsi Elixiat. Salin miljöö juuri sopiva PUNTTIKSELLE. Nosto ovi kesäisin on varmasti mahtava, miksei talvellakin jos tykkää raikkaassa ilmassa pullistella..
Jotka tykkää viherkasveista ja muuten niistä esteettisistä Fitness saleista valitsevat luonnollisesti erityyppisen mestan treenata. Mutta mielipiteethän on kuin persereikä, jokaisella on erimallinen.
Juuri näin, kyseessä on nimenomaan punttis ei kuntokeskus. Punttis saa olla "kolkko" ja pelkistetty, kuntokeskukset yms taas ei.
itse tykkäisin reenata juuri samalaisella salilla mitä Vatanen on perustamassa. Jenkki meininkiä.
Kiitos, tulehhan käymään!
Nyt joutuu nöyrtymään sen asian kanssa koska rahat on ryypätty. Kyllä siellä musiikki soi mutta siihen pitää panostaa enemmän kunhan saa taloustilanteen parempaan jamaan. Asiakkaiden käytössä on tietokone josta musiikin voi valita ja pari pioneerin aktiivikajaria soi.
Niin pitkään ku salilla on riittävä ilmanvaihto ja hyvät vehkeet reenata, on kaikki muu tasolla "ihan sama, ei kiinnosta".
Chek!
Koitapa perustaa mitä tahansa, joka miellyttäis kaikkia. Mutta pitää tottakai kritiikkiäkin olla, ja etenkin sitä on uskallettava antaa. Omaan mieleen tollanen hallisali ois huikee, uudet laitteet kylläkin häiritsee. Mitä vanhempi ja likaisempi kellarisali, sen parempi imo ;) Kunhan kaikki toimii.
Hion vähän hiomapaprilla laitteita ja heitän pölyä päälle
Saadaan fengsui kohdallee!
Kun tuon salin näki ekan kerran videolla tyhjänä, niin se näytti pieneltä, mutta nyt kun siellä on jo muutama laite, niin ei se enää näytäkään niin pieneltä - eiköhän tuolla ole ihan riittävästi tilaa. Paljonkos niitä neliöitä on?
Noi pikkukässärien pystytelineet on ihan p***eestä. Teetä siihen tilalle normi vaakateline, niin saa tehtyä pudotussarjatkin jouhevasti loppuun saakka. En minä siis noin pieniä hantteleita tarvitse, mutta muut....ja tytöt.....
Jonkun näkösuojan joudut varmaan tekemään tyttöjen pukkarin oven suojaksi.
Näyttää kyllä todella lupaavalta. Minkä suuruusluokan budjetilla saat tuon salin avauskuntoon?
Joo itsekkin samaa mieltä, nyt alkaa näyttämään paljon tilavammalta kun heitti matot lattiaan ja parit laitteet sinne tänne, nyt aluksi ainakin jää aika ilmavaksi ennenkuin kun aletaan ahtamaan lisää laitteita sisään. Likkojen pukkarin eteen ajattelin ehkä laittaa navet roikkumaan ylätasanteelta, vois katella semmoista jostain varustelekasta yms. Neliöitä on 370 ja salin pintalaksi jäi aika tarkalleen 300neliötä. Budjetista teen videon jossa käyn läpi koko setin
Vatanen kuuluu siihen harvinaiseen kastiin joka tekee ahkerasti töitä unelmiensa eteen.
Mitä saliin tulee, niin erittäin hyvältä näyttää. Oma kotisalikin on avara (huonekorkeus muiataakseni 5 metriä). Mahtava treenata kun on tilan tuntua. Ahtaiden ja haisevien kellarisalien aika on ohi. Nyt on hyvä syy lähteä anoppilaan Loviisaan sieltä voi pienen salireissun tehdä PTVGymillä. ;) Tsempit Vataselle loppurutisrukseen, joka tulee sisältämään helvetisti kiirettä ja stressiä.
Kiitos!!! Tulehhan käymään!