PTVGYM Jooel Vatanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sitten kuin homma on lähtenyt käyntiin ja lisää laitteita niin laita tiskille laatikko jossa lukee mitä varten keräilet rahaa ja sitten porukka voisi siihen laittaa sitten rahaa tai kortilla maksaa☺Hyvä idea on kans se palauteboxi. Ihmiset varmaan tykkäisivät kun saavat itse olla mukana päättämässä. Nykyään salit ovat täynnä turhaa paskaa

Isot tsemit saliprokkikselle, pakko joskus ajella livenä salia katsomaan vaikka kilsoja useemman satasen verran tuleekin, sen verran mielenkiintoiselta mestalta vaikuttaa.

En löytäny muutaman sivun selaamisella, että mites Vatasen omat reenit sujuu kaiken salihässäkän keskellä, vieläkö kilpailu tavoitteita tai ihan ajankohta jo suunnitteilla?

Kai muistit että yrittäjän pitää laatia tarkka budjetti joka myöhemmin kerrotaan kahdella ja kun kaikki on tehty niin todetaan kustannusten olevan 4x alkuperäinen budjetti?
Itsellä paljonkin erilaisista yrityksistä kokemusta mutta jotenkin voin vaan kuvitella kuinka paljon tuollaisen salin perustamisessa tulee julmettu määrä erilaista pienempää ja isompaakin sälää joka vastaa palttiarallaa säkillistä rahaa.
Budjetti laskukaava on juuri noin :)

Sitten kuin homma on lähtenyt käyntiin ja lisää laitteita niin laita tiskille laatikko jossa lukee mitä varten keräilet rahaa ja sitten porukka voisi siihen laittaa sitten rahaa tai kortilla maksaa☺Hyvä idea on kans se palauteboxi. Ihmiset varmaan tykkäisivät kun saavat itse olla mukana päättämässä. Nykyään salit ovat täynnä turhaa paskaa
Joo kyl laitteet päätetään porukalla! Mä olen vain yksi treenaaja salilla joten olisipa tyhmää päättää yksin mitä ostetaan ja mitä ei. Kolehtikippoo en laita, ei sinne kertyisi kuin taskurahaa jolla ei ole merkitystä laite hankintoihin.
Isot tsemit saliprokkikselle, pakko joskus ajella livenä salia katsomaan vaikka kilsoja useemman satasen verran tuleekin, sen verran mielenkiintoiselta mestalta vaikuttaa.

En löytäny muutaman sivun selaamisella, että mites Vatasen omat reenit sujuu kaiken salihässäkän keskellä, vieläkö kilpailu tavoitteita tai ihan ajankohta jo suunnitteilla?
Kiitti :)! Treenit olen tehnyt ihan normaaliin tapaan mutta ajatus ei ole ollut mukana, liikaa ajatuksia ja stressiä päällä että pystyisi keskittymään treeniin 100% teholla. Yhden treenin skippasin kun työpäivä venyi yli puolen yön. Ravinnon kanssa vähän rennompaa linjaa, 1cheatmeal/vk ei ole pitänyt, mennyt varmaan 2-3.
Tekispä Vatanen Jyväskyläänkin tollasen salin :(
Muuttaisitpa sinä Porvooseen :)

Joo kyl laitteet päätetään porukalla! Mä olen vain yksi treenaaja salilla joten olisipa tyhmää päättää yksin mitä ostetaan ja mitä ei. Kolehtikippoo en laita, ei sinne kertyisi kuin taskurahaa jolla ei ole merkitystä laite hankintoihin.
Kolehtikiposta olen eri mieltä. Eikös esim Mayorsilla kerättä rahaa johonki vehkeisiin ja siinä tuli ihan kohtuullinen summa kasaan. Voi olla että muistan väärin mutta kuitenkin.

Vaikuttaisi siltä ettei kyseessä ole vain Porvoon paras sali vaan jopa suomen paras sali. Todella tyylikäs sali kyllä tulossa videoiden perusteella :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En ainakaan ole törmännyt sellaisiin saleihin mitkä olisi yhtä tyylikkäästi tehty. Voihan jossain meijerillä tai wfc:llä olla enemmän laitteita mutta onhan tuo jenkkityylinen sali melkoisen uniikki konsepti suomen puolella kuitenkin :)

Minä olen nimenomaan graffiteilla treenannut itseni aivan uskomattomaan kondikseen.

Ymmärrän. Reidet ovat kasvaneet varmasti jokaisella taiteilijalla, jonka olen yöaikaan yllättänyt työssään alikulkusillan alla. On meinaan pojat ottaneet melkoisia HIIT-spurtteja, kun setä on halunnut "puhutella"...

Joo-o. Ei ole tullut juuri Vatasen videoita katsottua, ihan vaan siksi kun tuota kotimaistakin bodyvideoo alkaa olemaan niin pergeleesti.
Tuossa äsken tuli sitten vastaan jossain juttu että salia pykää....
....no nyt on sitten pari ekaa pvtgym vlogia katsottu ja loput jonossa.
Nyt on varmaan pakko tapittaa loput putkeen. :D Todella mielenkiintoista matskua! *subscribed*
Tsempit pisneksiin!

Joo-o. Ei ole tullut juuri Vatasen videoita katsottua, ihan vaan siksi kun tuota kotimaistakin bodyvideoo alkaa olemaan niin pergeleesti.
Tuossa äsken tuli sitten vastaan jossain juttu että salia pykää....
....no nyt on sitten pari ekaa pvtgym vlogia katsottu ja loput jonossa.
Nyt on varmaan pakko tapittaa loput putkeen. :D Todella mielenkiintoista matskua! *subscribed*
Tsempit pisneksiin!

Paljosta olet jäänyt paitsi.. ;) Mikäli et ole katsonut, niin kannattaa laittaa katseluun myös 4-osainen sarja BODARITKREIKASSA. Hulvatonta meininkiä luvassa, eikä pelkkää bodymunkki laiffii ! Samoilla mestoilla missä Utti on vieraillut omissa logeissaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom