Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten osallistuisin kyllä ilmanmuuta tähän mutta kun itsellä on täysin maidoton ja gluteeniton ruokavalio pakontakia niin vähän vaikeaa osallistua.
Kyllä se voi:(Ei kai nyt Takamaa ketään voi pakottaa?
Joo piti kauheella kiireellä työntää video ulos ennenkuin joku muu keksii saman idean ja haukkuu mua matkiaksiVatanen keksi niin hyvän bisnesidean, ettei kerenny ees editoimaan videota :D Jos en olis paskahousu ja 5-jakonen ohjelma sopis rytmiin, niin osallistuisin kyllä tuohon.
ThailandMistä Vatanen oot ton sun lippiksen hankkinu?
Se on kyl aika menevä tapaus, harvemmin ottaa kovin lungista.Kalevi otti isoa roolia tällä videolla. Täytyypä ottaa harkintaan tämä setti. Ei ole pahanhintainenkaan.
Gluteenia ja maitoa on jonkin verran mutta ei mahottomasti, mutta eipä niitä kannata syödä jos ei haluaMuuten osallistuisin kyllä ilmanmuuta tähän mutta kun itsellä on täysin maidoton ja gluteeniton ruokavalio pakontakia niin vähän vaikeaa osallistua.
Tän heitin vähän lennosta koko homman joten en ole vielä miettinyt miten pitkään pidän tätä hommaa auki, jos nyt kuukauden päivät luukuttaisi oikeen huolella. Sit tän jatkoksi tulee myös seuraavat ohjelmat millä aletaan Timon kanssa bodaamaan, tämä kyseinen ohjelma on nyt meillä loppusuoralla.Onko tää joku special price only now, vai saako vielä syksyllä? Kesän vois taas perseillä ja syksyllä alottaa kevyesti tällä sun setillä ja saada het tokalla viikolla sydäri![]()
No se on suhteellista kenelle mikäkin on vähän mutta kyllä toi alkaa mulle olemaan jo aika paljon.Mites se Vatanen noin vähän syö ja on iso kaveri?
Inb4 kilokalori10 000 kalorin syöntivideota ootellessa![]()
Sellanenhan on tehty jo
Okei, okei, okei! Tätä on nyt toivottu melkein yhtä monta kertaa kun sitä "one day of my life" settiä joten tehdään tää. Hyvä kun painostatte välillä kun meinaa olevinaan itseltä "unohtua". Teidän tehtäväksi jää kirjoittaa mulle se puhtaaksi tänne, eli mitä pitää syödä ja minkä verran, kerralla vai koko päivän aikana?my bad, tuli aivopieru ja tarkotin The rockin cheat mealia, josta oli puhetta aikanaan.
Okei, okei, okei! Tätä on nyt toivottu melkein yhtä monta kertaa kun sitä "one day of my life" settiä joten tehdään tää. Hyvä kun painostatte välillä kun meinaa olevinaan itseltä "unohtua". Teidän tehtäväksi jää kirjoittaa mulle se puhtaaksi tänne, eli mitä pitää syödä ja minkä verran, kerralla vai koko päivän aikana?
Okei, okei, okei! Tätä on nyt toivottu melkein yhtä monta kertaa kun sitä "one day of my life" settiä joten tehdään tää. Hyvä kun painostatte välillä kun meinaa olevinaan itseltä "unohtua". Teidän tehtäväksi jää kirjoittaa mulle se puhtaaksi tänne, eli mitä pitää syödä ja minkä verran, kerralla vai koko päivän aikana?