PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vatanen keksi niin hyvän bisnesidean, ettei kerenny ees editoimaan videota :D Jos en olis paskahousu ja 5-jakonen ohjelma sopis rytmiin, niin osallistuisin kyllä tuohon.
Joo piti kauheella kiireellä työntää video ulos ennenkuin joku muu keksii saman idean ja haukkuu mua matkiaksi :) Paskaa pitää vähän olla housussa ja kyllä 5jakonen mahtuu rytmiin kuin rytmiin :)
Mistä Vatanen oot ton sun lippiksen hankkinu?
Thailand

Kalevi otti isoa roolia tällä videolla. Täytyypä ottaa harkintaan tämä setti. Ei ole pahanhintainenkaan.
Se on kyl aika menevä tapaus, harvemmin ottaa kovin lungista. :) Laita harkintaan!
Muuten osallistuisin kyllä ilmanmuuta tähän mutta kun itsellä on täysin maidoton ja gluteeniton ruokavalio pakontakia niin vähän vaikeaa osallistua.
Gluteenia ja maitoa on jonkin verran mutta ei mahottomasti, mutta eipä niitä kannata syödä jos ei halua :)

Onko tää joku special price only now, vai saako vielä syksyllä? Kesän vois taas perseillä ja syksyllä alottaa kevyesti tällä sun setillä ja saada het tokalla viikolla sydäri :)

Onko tää joku special price only now, vai saako vielä syksyllä? Kesän vois taas perseillä ja syksyllä alottaa kevyesti tällä sun setillä ja saada het tokalla viikolla sydäri :)
Tän heitin vähän lennosta koko homman joten en ole vielä miettinyt miten pitkään pidän tätä hommaa auki, jos nyt kuukauden päivät luukuttaisi oikeen huolella. Sit tän jatkoksi tulee myös seuraavat ohjelmat millä aletaan Timon kanssa bodaamaan, tämä kyseinen ohjelma on nyt meillä loppusuoralla.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
my bad, tuli aivopieru ja tarkotin The rockin cheat mealia, josta oli puhetta aikanaan.
Okei, okei, okei! Tätä on nyt toivottu melkein yhtä monta kertaa kun sitä "one day of my life" settiä joten tehdään tää. Hyvä kun painostatte välillä kun meinaa olevinaan itseltä "unohtua". Teidän tehtäväksi jää kirjoittaa mulle se puhtaaksi tänne, eli mitä pitää syödä ja minkä verran, kerralla vai koko päivän aikana?

Okei, okei, okei! Tätä on nyt toivottu melkein yhtä monta kertaa kun sitä "one day of my life" settiä joten tehdään tää. Hyvä kun painostatte välillä kun meinaa olevinaan itseltä "unohtua". Teidän tehtäväksi jää kirjoittaa mulle se puhtaaksi tänne, eli mitä pitää syödä ja minkä verran, kerralla vai koko päivän aikana?

The-Rock-Cheat-Meal-Final.jpg

Käy Burger Kingissä ja syö listan jokainen hampurilainen. Aikaa niin kauan kuin paikka on auki. :D
Miltäs kuulostaa ?

http://nyt.fi/a1305814311766

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom