Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jukka sanoi että ihan ok lämmittelyä, ihmetteli vaan että kun itse treeni jäi tekemättäNo Vatanen, mitä se jukkaboi sano resisistä? menikö perille?
KiitosLoistava video! Hyvää perustekemistä ja rentoo läppää. Alkaa Vataselta löytyä jo jerkkua reisistä. Kiitos!
Olet oikeassa ;)Paras video tafferilta tähän mennessä!
Pienemmät painot saattoi ollakkin mutta kehonpainoon verrattuna isommat kuin minullaHaha, en kyll ihmettele oli jukal sen verran pienet painot käytös (sarkasmi)
En oo vatasen reisissä käyny!Loistava video! Hyvää perustekemistä ja rentoo läppää. Alkaa Vataselta löytyä jo jerkkua reisistä. Kiitos!
Pidetään asia myös jatkossakin näin..En oo vatasen reisissä käyny!
Sitten vaihetaan pelkillä lämppäreillä kyykkäilyyn ja otat silleen 250kgx8 ;)KiitosTavoitteksi olen asettanut että 250 kilolla sais tehtyä sarjaa, se kyllä riittää sitten ja voi palat kevyempään painoon ja pidempään sarjaan. Kun ei lihas kasva niin pitää nauttia siitä että voimat edes vähän kehittyy.
Nyt latataat intoa täyteen pari pv ja sit meet katkomaan kaikki kyykkytangot saliltaTuli videosta sellanen fiilis että pitäs lähtä kyykkäämään, ja kovaa. Ehkä jos pari päivää jaksais vielä venata jalkapäivään![]()
Mä jätän tuommoset hommat koville jätkilleSitten vaihetaan pelkillä lämppäreillä kyykkäilyyn ja otat silleen 250kgx8 ;)
Kaikki on suhteellista, mutta en toki heikoksikaan itseäni enään kutsuisiSaakeli et on vatanen vahva sälli![]()
Oli kyl tosi hyvän tuntuinen, tai siis pahan tuntuinen silleen hyvällä tapaa. Harmi kun ei porvoosta moista vehjettä löydy.Oliko heilurihakki mieluisa liike?
No ainakin yritän! Kiitos!V*ttu se Vatanen reenaa kovvaa! Hyvä video, hyvää reeniä ja hyvää läppää, kiitän.