PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Loistava video! Hyvää perustekemistä ja rentoo läppää. Alkaa Vataselta löytyä jo jerkkua reisistä. Kiitos!
Kiitos :) Tavoitteksi olen asettanut että 250 kilolla sais tehtyä sarjaa, se kyllä riittää sitten ja voi palat kevyempään painoon ja pidempään sarjaan. Kun ei lihas kasva niin pitää nauttia siitä että voimat edes vähän kehittyy.
Paras video tafferilta tähän mennessä!
Olet oikeassa ;)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kiitos :) Tavoitteksi olen asettanut että 250 kilolla sais tehtyä sarjaa, se kyllä riittää sitten ja voi palat kevyempään painoon ja pidempään sarjaan. Kun ei lihas kasva niin pitää nauttia siitä että voimat edes vähän kehittyy.
Sitten vaihetaan pelkillä lämppäreillä kyykkäilyyn ja otat silleen 250kgx8 ;)

Tuli videosta sellanen fiilis että pitäs lähtä kyykkäämään, ja kovaa. Ehkä jos pari päivää jaksais vielä venata jalkapäivään :mad:
Nyt latataat intoa täyteen pari pv ja sit meet katkomaan kaikki kyykkytangot salilta :)
Sitten vaihetaan pelkillä lämppäreillä kyykkäilyyn ja otat silleen 250kgx8 ;)
Mä jätän tuommoset hommat koville jätkille :) Rakastan sen verran mun polvia että +200kg painossa tuun käyttämään aina siteitä, antaa helkkarin hyvän tuen ja seuraavina päivinä ei särje edes.
Saakeli et on vatanen vahva sälli :)
Kaikki on suhteellista, mutta en toki heikoksikaan itseäni enään kutsuisi :)

Oliko heilurihakki mieluisa liike?
Oli kyl tosi hyvän tuntuinen, tai siis pahan tuntuinen silleen hyvällä tapaa. Harmi kun ei porvoosta moista vehjettä löydy.
V*ttu se Vatanen reenaa kovvaa! Hyvä video, hyvää reeniä ja hyvää läppää, kiitän.
No ainakin yritän! Kiitos! :)

Oli kyllä parasta Tafferia ikinä. Kunnon äijä meininkiä !
Vahva sälli tuo Vatanen. Kyykyssäkin 4 x 230 kg meni putkeen kevyesti ilman taukoja.
Tästä on hyvä suunnata salille kyykkäilemään. :)

Seuraavan kerran, kun eksyt Helsinkiin niin koitahan mennä sinne Miken podcastiin ja siitä wlogiin vieraaksi. ;)

Vatanen keksi niin hyvän bisnesidean, ettei kerenny ees editoimaan videota :D Jos en olis paskahousu ja 5-jakonen ohjelma sopis rytmiin, niin osallistuisin kyllä tuohon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom