PTVGYM Jooel Vatanen

Tuleeko noilla lasereilla hyvää jälkeä nykyään vai vaatiiko se melkein sit uuden kuvan poistetun päälle? Haluaisin yhdestä eroon, mut en välttämättä päälle mitään.
Pienet kuvat lähtee ainakin kokonaan pois ja ei jää minkään näköistä arpea. Luulis että samalla tavalla lähtee isotkin,vaatii vaan todella monta käyntiä laserin alla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä ei ole kokemusta mutta mitä on nähnyt kuvista niin kyllä ne aika nätisti pyyhkii kaiken pois jättämättä jälkiä mutta voi olla että joutuu jopa 10krt käymään että saa kokonaan pois. Otan asiasta selvää ja olen sen jälkeen vähän viisaampi ja jokusen tonnin köyhempi :D
 
Oman leiman poistattamiseen tartti 10 kertaa laseria. Ja silti se haaleesti vielä näkyy tossa. Tosin, tuo leima hakattiin arpien päälle ja vähän turhan syvälle niin ei noita loppuja varmaan saa ikinä pois paitsi jollain ihonsiirrolla :D
 
Mitkä tahot noita kuvia poistaa? Onko nykyään näin että pitää olla jokin lääkäri / sairaanhoitaja, eli yksityinen lääkäriasema, että lupia on tehdä?
 
Mun käsittääkseni tota laserin käyttöä varten pitäisi olla vähintään lähihoitajan paperit kourassa ja ko laitteen käyttökoulutus käytynä. Eli ihan kelle tahansa ei välttämättä kannata mennä koska noilla lasereilla voi saada melkosta damagea aikaan. Cityklinikka, Karhupuiston plastiikkakirurgia, Helsinki Clinic... Noi nyt äkkiseltään tuli mieleen. Itse asioin Karhupuistossa.
 
Mun käsittääkseni tota laserin käyttöä varten pitäisi olla vähintään lähihoitajan paperit kourassa ja ko laitteen käyttökoulutus käytynä. Eli ihan kelle tahansa ei välttämättä kannata mennä koska noilla lasereilla voi saada melkosta damagea aikaan. Cityklinikka, Karhupuiston plastiikkakirurgia, Helsinki Clinic... Noi nyt äkkiseltään tuli mieleen. Itse asioin Karhupuistossa.
Paljonko maksoi ja minkä kokoinen alue?
 
Tutun näköinen äijä tuossa mainoksessa...
 

Liitteet

  • Screenshot_20210727_104930_fi.iltalehti.iltalehti.jpg
    Screenshot_20210727_104930_fi.iltalehti.iltalehti.jpg
    84 KB · Katsottu: 1 868
Back
Ylös Bottom