PTVGYM Jooel Vatanen

Mä haluan vain kertoa, että mun Nissan Primeran(04) täydellinen remontti maksoi nyky BCn arvossa reilu 100t€. Ei niitä arvoja kukaan etukäteen tiedä. Silloin se remontti maksoin minulle kolme työtuntia serverin(Windows) parissa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä haluan vain kertoa, että mun Nissan Primeran(04) täydellinen remontti maksoi nyky BCn arvossa reilu 100t€. Ei niitä arvoja kukaan etukäteen tiedä. Silloin se remontti maksoin minulle kolme työtuntia serverin(Windows) parissa.
Aikoo. Primera meni vielä alle kuukausi tuosta remonttiin, kun joku bemarikuski motarilla tiesi, että miten kalliilla tulevaisuuden nissanilla ajan!
 
Tämähän toimii niin kauan kuin laumailmiö toimii. Sama kuin missä tahansa hypessä, ne ajoissa mukana olleet tienaa ja häntäpää maksaa laskun.

En ymmärrä enkä usko, että suurimmasta osasta noista tulee koskaan yhtään mitään käyttökelpoista ( pois lukien ehkä ethereum), mutta olisin silti mielelläni ollut alussa mukana. Vasta puhallettiin/puhalletaan edelleen osakkeiden arvostustasoista ilmoja pihalle. Olisiko seuraavana vuorossa kryprot, kun Teslaakaan ei saa enää bitcoinilla ja dogecoinkin myönnettiin pelkäksi läpäksi.
En itsekään millään usko että noista mitään maksuvälinettä koskaan tulee. Pelkästään jo tuon nopean arvon muutoksen vuoksi.
Ja ylipäänsä käteinen on maailmalla niin paljon käytetty valuutta että jo sen syrjäyttäminen ei ihan heti tapahdu
 
Huomenta,

Lupasin tänne ilmoitella miten käy korvauksien kanssa sulkuajalta, tänään tuli päätös asiasta. Maaliskuulta ei tullut mitään korvauksia kun salia pidin auki kymmenelle henkilölle, huhtikuulta tuli korvauksia 14 000€. Menetetty rahasumma kahden kk osalta oli +50k€. Tuo korvaus riittää juuri vuokran maksuun huhtikuun osalta, kaikki muut kulut maalis/huhtikuulta jäi itse makseltavaksi + menetetty liikevaihto.

Kiva että tuli jotain korvauksia mutta kusessa olisi edelleen se yrittäjä jolla ei ole puskuria tilillä.
 
Sattumaako?

1622455387346.png

😄
 
Turun sali kun aukeaa, niin mikä tulee kortin kuukausihinnaksi about jos vuoden jäsenyyden ottaa?
Nuissahan on kaikissa samat hinnat.
Näinpä.. Kaikki saman hintaisia paikkakunnasta riippumatta poislukien mahdolliset uusien salien avajaistarjoukset jne. 10€ kulkutunniste plus 47€/kk ja sen kun kerrot 12 saat vuoden hinnan.
 
Back
Ylös Bottom