Siitä saisi @PT-Vatanen hyvän mediatempauksen, kun roudaa penkin ja rautaa baariin ja laittaa siellä treenaten, kun salille ei treenaaja pääse, muttaa baariin kyllä saa mennä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai alkaa anniskelemaan salilla kaljaa.Siitä saisi @PT-Vatanen hyvän mediatempauksen, kun roudaa penkin ja rautaa baariin ja laittaa siellä treenaten, kun salille ei treenaaja pääse, muttaa baariin kyllä saa mennä
Aivan käsittämätöntä. En yleensä pidä turhasta vastakkainasettelusta, mutta ei voi käsittää miten lähtökohtaisesti epäterveellinen ja todistetusti taudin etenemistä edistävä toiminta voidaan tässä vaiheessa sallia, kun taas kansanterveyttä edistävä ja tautia ei todistetusti levittävä toiminta pidetään kiinni.Onhan tämä ihan perseestä. Baarit saa avata ovensa tänää rajoituksilla. Ei näy ilmoituksia milloin salit saa avata ovensa vaikka kovien rajoitusten kanssa. On jumalauta päättäjät sekaisin. Yhtään baarin pitäjiä väheksymättä ei ne salit sen pahempia koronapesiä ole kuin baaritkaan.
Raksatyömaita nyt ei voi mun mielestä tähän sotkea mutta se on kyllä hassua miten kaupoissa ei ole mitään rajoituksia.Ja luonnollisesti raksatyömaat on olleet koko ajan auki ja marketit viettävät erilaisia Ämpäripäiviä...
Huomaa ettei tuu juurikaan uutisia luettua kun tämmöinen jäänyt välistä itseltäRaksatyömaat on koko ajan olleet yksi pahimmista koronapesäkkeistä. Silti niiden sulkemisesta tai työntekjämäärän rajoittamisesta ei ole edes puhuttu julkisuudessa. Sen sijaan terveystarkastuksia on niillä ruvettu pitämään etänä pelkällä puhelinsoitolla...
Korona vaikeuttaa rakennustyömaiden valvontaa, kun avi tekee tarkastuksia puhelinsoitolla – Rakennusliitto: "Se on aivan uskomatonta"
Etelä-Suomen aluehallintoviraston mukaan työt voidaan keskeyttää sakon uhalla, kun on kyseessä välittömän terveyden menettämisen riski.yle.fi
Mä infoon tänne minkä verran valtio tulee mukaan talkoisiin kun jätän kuun lopussa korvausvaatimukset sisään. Sen verran alustavaa tietoa sain että "vahingon" suuruus pitää olla yli 30% liikevaihdosta että on oikeutettu korvaukseen. Jos saa korvaukset niin omavastuu on 30% summasta, eli tuosta 50k€ menetetystä liikevaihdosta ota 15k€ vähintään takkiin vaikka homma menisi kunnolla maaliin asti + pidemmän ajan vaikutukset jos asiakkaita lopettaa treenaamisen tai vaihtaa toiselle salille, niille jotka piti rajoituksista huolimatta saleja auki esim sille vuokraus systeemillä. Jäädään seuraamaan innolla tilannetta.
Pidetään kunnon alennukset kun saadaan ovet auki joten jos asut lähistöllä missä tahansa Suomea Ptvgymin lähistöllä niin tule edes kahvit juomaan
Juu ja tänään tuli ilmoitus et uimahalleja aletaan avaamaan myös. Ei ymmärrä pieni ihminen tätä järjenkäyttöä. Kaikki perkeleen kuppasimmat paikat avataan ensin. Salien avaamisesta ei pienintäkään infoa. Vittu oikeesti.Aivan käsittämätöntä. En yleensä pidä turhasta vastakkainasettelusta, mutta ei voi käsittää miten lähtökohtaisesti epäterveellinen ja todistetusti taudin etenemistä edistävä toiminta voidaan tässä vaiheessa sallia, kun taas kansanterveyttä edistävä ja tautia ei todistetusti levittävä toiminta pidetään kiinni.
Juu ja tänään tuli ilmoitus et uimahalleja aletaan avaamaan myös. Ei ymmärrä pieni ihminen tätä järjenkäyttöä. Kaikki perkeleen kuppasimmat paikat avataan ensin. Salien avaamisesta ei pienintäkään infoa. Vittu oikeesti.
Kyllä siitä jotain tietoa oli et alkavat availemaan uimahalleja. Ja tokihan se on hyvä niille jotka uimahallin palveluja käyttävät mutta lähinnä mä vertasin niitä saleihin et miksi saleja ei voida avata jos uimahallit avataan ja baarithan avattiin jo rajoitusten kanssa. Mikä niissä saleissa on ettei niitä voi avata vaikka sitten tiukoilla rajoituksilla. En mä itseni puolesta itke mä olen päässyt treenaamaan lähes normaalisti, lähinnä mua vituttaa saliyrittäjien puolesta et miksi heitä kurnutetaan kun muutkin saa availla ovia.Uimahallien aukeaminen on huippuhomma. En löytänyt tietoa tästä aiheesta nopealla googlauksella, mutta jos aukeaa niin hienoa.
Kyllä siitä jotain tietoa oli et alkavat availemaan uimahalleja. Ja tokihan se on hyvä niille jotka uimahallin palveluja käyttävät mutta lähinnä mä vertasin niitä saleihin et miksi saleja ei voida avata jos uimahallit avataan ja baarithan avattiin jo rajoitusten kanssa. Mikä niissä saleissa on ettei niitä voi avata vaikka sitten tiukoilla rajoituksilla. En mä itseni puolesta itke mä olen päässyt treenaamaan lähes normaalisti, lähinnä mua vituttaa saliyrittäjien puolesta et miksi heitä kurnutetaan kun muutkin saa availla ovia.
Muutenkin tämä koronan hoito ja ehkäisy on ollut Suomessa ihan vitsiä
Älä vahingossakaan katso mitä damagea tämä on saanut aikaan, ei tietenkään, eihän sitä kannata katsoa. Hyvin on onnistuttu, just, loistavaa. Laitetaan vielä kaupatkin kiinni, niin menee vielä paremmin. Tää on vitun farssi koko systeemi.Siis miten vitsiä? Jos tarkoitus on ollut pienentää tartuntojen määrää niin siinäkö on mielestäsi epäonnistuttu?
Älä vahingossakaan katso mitä damagea tämä on saanut aikaan, ei tietenkään, eihän sitä kannata katsoa. Hyvin on onnistuttu, just, loistavaa. Laitetaan vielä kaupatkin kiinni, niin menee vielä paremmin. Tää on vitun farssi koko systeemi.