Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha, mä sitä just tossa eilen illalla itsekseen naureskelin miten on otsikot ja kansikuvat muuttuneet omalla kanavalla.. :D Mutta fakta on se että huomio on herätettävä jollain jos katseluita haluaa. Kyllähän ihmiset nopeasti alkaa oppimaan jos joka kerta otsikko ja sisältö ei rimmaa, joku roti siis pidettävä.Vatanen alkaa oppimaan hyvin clickbait otsikoinnin jalon taidon.
Muista että videot on vain videoita ;)Vatasella hyvä meininki päällä. Mikä hienointa niin vaikka menestystä tulee niin silti mies pysynyt samana rentona ukkona, eikä pissi ole noussut päähän. Ainakaan videoiden perusteella :D
Olisi kyllä tervetullut, on meinaan hirveä ruuhka heti neljän jälkeen suosituimmilla saleilla. Tai ainakin ennen koronaa oli ja tulee taas varmasti olemaan.Ptvgym Joensuu Oy löytyy jo yritysrekisteristä.. Tätä en ois uskonut näkevän, mutta tervetuloa kotiseudulle pohjois karjalaan.
Itä-hki pliisSanon heti kun julkaisun aika koittaa!
Jos on esim samanlaiset teipit kun mulla, niin kova paine sivulta saattaa irrottaa teippiä, muuten kestää kyllä hyvin.Kuinka hyvin auton teippaus kestää mekaanista kulutusta? Esim konepesuja(kukaan ei tietenkään ole viemässä lamboa abc:n konepesuun) ja kaiken maailman lentäviä kiviä motarilla?
Todella huono. Varmaan paljastan innokkuuteni myyjälle ja peli on selvää.. Pitäis harjoitella, joskus niissä voisi säästää pitkän pennin. Mersussa vähän yritin mutta hinta oli valmiiksi just tiputettu 8k€ alaspäin, sisäpeilissä roikkui vielä vanha hinta. No sain tankin täyteen, jonka olisivat varmaan muutenkin tehneet :DOnko Vatanen kova tinkaamaan autokaupoilla?
Kyllä nykyajan teipit on kestävää kamaa! Varsinkin kun kesäautosta kyse niin ei tarttee huolehtia. Toki kivet ja muut sellaiset tekee isompaa damagea kuin maaliin mutta teippi onkin helppo vaihtaa jos kolhu tulee, maalia ei noin vaan maalatakkaan.Kuinka hyvin auton teippaus kestää mekaanista kulutusta? Esim konepesuja(kukaan ei tietenkään ole viemässä lamboa abc:n konepesuun) ja kaiken maailman lentäviä kiviä motarilla?
En tiedä miten paljon Suomessa tehdään mutta ainakin ulkomailla tosi usein taksit teipataan ja eteenpäin myydessä on kuin pakasta vedetty maalipinta ellei sitten isompia pusuja olla otettu. Perus auton teippaaminen liikkuu noin 2500-3000€ välissä.Onhan tuossa teippauksessa ainakin se hyvä puoli että auton oma maalipinta jää teippauksien alle suojaan näiltä pieniltä kiven iskuilta.
Paljon tuo teippaus maksaa ?
Kuinka hyvin auton teippaus kestää mekaanista kulutusta? Esim konepesuja(kukaan ei tietenkään ole viemässä lamboa abc:n konepesuun) ja kaiken maailman lentäviä kiviä motarilla?
Nojoo, ei kyllä kannata mitään 5000€ autoa teipata. Eikä muutenka oo persaukisten hommaaEn tiedä miten paljon Suomessa tehdään mutta ainakin ulkomailla tosi usein taksit teipataan ja eteenpäin myydessä on kuin pakasta vedetty maalipinta ellei sitten isompia pusuja olla otettu. Perus auton teippaaminen liikkuu noin 2500-3000€ välissä.
En usko että juuri kukaan olisi valmis maksamaan preemiota siitä että teipit on vedetty päälle. Ainoa hintaa nostava vaikutus "perusautossa" on varmaan siinä jos alkuperäinen maalipinta on säilynyt priimana teippauksen suojassa.Mietin vaan että nostaako auton teippaus yhtään auton hintaa myydessä sitä ?
Moni käyttää tätä kalliimpien autoja keulan osissa jotka on alttiita saamaan kiven iskuja. Tietääkseni todella arvokasta materiaalia, eli normi teippaus kustannukset saa kertoa ainakin kahdella tätä kalvoa käyttäessä, mutta jos auton hinta lasketaan sadoissatuhansissa niin voi olla ihan vörtti!En oo varma päteekö myös tällaisiin teippauksiin, mutta oon ymmärtänyt että PPF (paint protection film) eli sellainen läpinäkyvä huomaamaton teippaus osaa korjata itse itsensä esim kiveniskujen jäljiltä. Jos auton jättää esim aurinkoon niin se "elää" lämmössä sen verran että pienet jäljet menee umpeen. Tollasta oon miettiny oman auton keulaan.
Uskoisin että teippaus on melkeimpä kaksi kertaa edullisempaa kuin maalaus, jos nyt puhutaan että viedään oikeaan ammattipajaan teippi/maalaus. Tämä oli puhdas mutu, en ole koskaan moottoripyörää isompaa käyttänyt maalamossa.Kyllä se ylimaalauskin +2000e maksaa ja jos väri vaihdetaan kokonaan eli ovenvälit jne. joudutaan maalaamaan niin vielä kalliimpaa.
2k et saa ylimaalausta, ellet omista fiat puntoa, joka on täysin lommoton ja ruosteeton. Kyllä ylimaalauksesta samaan väriin voidaan melkeinpä lähteä 3k+, vähimmillään pienillä pohjilla. Isompi ja erikoisempi auto aikalailla 5k+, sekin pienillä pohjilla. Ja en jaksa alkaa vänkäämään tästä kenenkään kanssa, automaalarina työskennellyt aivan riittävän kauan jo.Kyllä se ylimaalauskin +2000e maksaa ja jos väri vaihdetaan kokonaan eli ovenvälit jne. joudutaan maalaamaan niin vielä kalliimpaa.
Aivan oikeassa olet. Silloin kun lambolle kysyit värinvaihtoa, niin meinasinkin sulle laittaa tarjousta. Karkeasti laskeskelin, tietty ilman tarkkoja värejä että siinä 5k, mutta siihen tietty pikku mainosbonus päälle. Winwin tilanne olisi ollutMoni käyttää tätä kalliimpien autoja keulan osissa jotka on alttiita saamaan kiven iskuja. Tietääkseni todella arvokasta materiaalia, eli normi teippaus kustannukset saa kertoa ainakin kahdella tätä kalvoa käyttäessä, mutta jos auton hinta lasketaan sadoissatuhansissa niin voi olla ihan vörtti!
Uskoisin että teippaus on melkeimpä kaksi kertaa edullisempaa kuin maalaus, jos nyt puhutaan että viedään oikeaan ammattipajaan teippi/maalaus. Tämä oli puhdas mutu, en ole koskaan moottoripyörää isompaa käyttänyt maalamossa.