PTVGYM Jooel Vatanen

Se on kuulkaa lippispäät vähän eri homma ”tuoda esille” R8:n jarrusatulat, jotka on luokkaa todella miehekkäät, kuin maalata corollan jarrut keltaisella joka taas näyttää niissä rusinoissa helvetin nololta.
Ne on silti auton jarrusatula. Ei ne kiinnosta kun valittuja henkilöitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nettikeskustelu oma juttunsa. Kuinka moni kadulla katsoo ja miettii, että ompa upeat jarrusatulat
Ei mutta ei ne vanteitakaan kato, vaan se yleisilme autossa on tietynlainen. Autoa katotaan yleensä kokonaisuutena.

Ei helvetti mitä hepreaa.. en oo ikinä ymmärtänyt miten jotain voi kiinnostaa viisarit pyörimässä, mut ei mun tartte.

Tämä. Nuo nykyiset hervottoman kokoiset kellot tuo mieleen nämä hippelishoppelisräppelispuhujat, joilla oli/on tapana pitää seinäkelloa kaulassa. Viime aikoina tajunnut taas rannekellon hienouden kun voi palaverissa vilkaista huomaamatta aikaa kuinka kauan seuraavaan kahvitaukoon, mutta kellon oltava mahdollisimman sutjakka. Inhottaa jos paidanhiha jumittaa siihen.

Ymmärrän että autoihin laitetaan rahaa mutta en oikein ymmärrä sitä että joku maksaisi kellosta 5000. Ok se toimii vissiin jonkinlaisena status-symboolina mutta harva tietää paljon oot maksanut siitä. Onko 5000e kello teknisesti paljon parempi kuin 300e kello?

Ymmärrän että autoihin laitetaan rahaa mutta en oikein ymmärrä sitä että joku maksaisi kellosta 5000. Ok se toimii vissiin jonkinlaisena status-symboolina mutta harva tietää paljon oot maksanut siitä. Onko 5000e kello teknisesti paljon parempi kuin 300e kello?
Ei harrastuksessa tarvitse olla järkeä, t. 1200 euroa näytönohjaimeen, tonni virtuaalitodellisuuslaseihin ja kohta päälle tonni prosessoripäivitykseen.

Ja melkein parempikin kun ihan kaikessa ei ole järkeä. Jotain kannattaa tehdä ihan vain siksi kun haluaa ja voi (y)

Joku nyt maalaa jarrusatuloita, toinen keräilee kelloja, kolmas käyttää kaikki rahansa polkupyöriin ja neljännellä rahat menee matkusteluun. Mikä nyt sitten kaikista oudointa. En mä ainakaan enään nykyään tiedä. Kunhan itse tykkää, saa elämäänsä sisältöä ja pysyy suunnilleen lain sallimissa rajoissa, niin eikö kaikki harrastaminen lähestulkoon ole positiivista :)

Ja melkein parempikin kun ihan kaikessa ei ole järkeä. Jotain kannattaa tehdä ihan vain siksi kun haluaa ja voi (y)

Joku nyt maalaa jarrusatuloita, toinen keräilee kelloja, kolmas käyttää kaikki rahansa polkupyöriin ja neljännellä rahat menee matkusteluun. Mikä nyt sitten kaikista oudointa. En mä ainakaan enään nykyään tiedä. Kunhan itse tykkää, saa elämäänsä sisältöä ja pysyy suunnilleen lain sallimissa rajoissa, niin eikö kaikki harrastaminen lähestulkoon ole positiivista :)

Tämä. Ja sitten, kun vielä toimisi niin, että vaikkapa ne jarrusatula- tai kellomiehet eivät arvottaisi muita ihmisiä sen mukaan millaiset jarrusatulat tai kellot heillä on ja vastaavasti me muut lakkaisimme päivittelemästä miksi nämä työntävät kaiken irtorahansa jarrusatuloihin ja kelloihin.

edit.

Jarrusatuloiden maalaaminen on vähintään 5 kertaa fiksumpaa kun netissä toisen ihmisen jarrusatuloiden miettiminen.

Juuri näin.

Just näin! Itsekin poltan rahaa matkusteluun. Muun ajan elän tosi sniidusti, että saan säästettyä rahaa sivuun taas seuraavaan reissuun. Kukin tyylillään. Vaikee ymmärtää näitä arvostelijoita. Jokainen tekee ihan sitä mistä itse tykkää, se ei ole keneltäkään pois. Onkohan tässä maailmassa yhtään niin täydellistä ihmistä, jolla olis varaa arvostella toisia? Jeesuskaan ei vissiin ole vielä laskeutunut maan pinnalle takaisin keskuuteemme? Ennen kuin se tapahtuu, niin me kuolevaiset voitais keskittyä omiin juttuihin! :LOL:

Itsellä kanssa meni yli oman ymmärryksen se että luokkakaveri harrastaa biljardia ja mainitsi että halvin biljardimaila hänellä on maksanut 5000e. Ei voi kyllä mitenkään ymmärtää mutta juuri samalla tokasinkin että eipä minun tarvitsekaan ymmärtää. Itsellä taas hieman tyyriimpiä kitaroita ja kitaravahvistimia mitä joku toinen ihminen taas vastaavasti voisi ihmetellä. Meitä on moneen junaan ja hyvä niin :)

Biljardimailassa ja vahvistimissa jne kameroissa ja hifissä ymmärtää normaalikin ihminen, yleensä hinta tuo ominaisuuksia lisää. Sikäli ymmärrettävää, että pelkästään ulkonäkömuutokset aiheuttaa kitinää. Ehkä siksi bodauskin on niin vihattu laji, sehän on pitkälti kosmeettista.

Sitä oon aina ihmetellyt, että miksi köyhien pitää murehtia, mihin rikkaat käyttävät rahansa. ”En mä ainakaan, jos mulla olisi rahaa niin...” Et niin, koska tuolla ajattelutavalla sä et koskaan saa massia.

Varmasti jengi tietää, että ominaisuuksia tulee lisää mutta harvemmin kukaan asiasta sen kummemmin kiinnostunut näkee niitä ominaisuuksia kuitenkaan niin tarpeelliseksi, että voisi ymmärtää että joillekin toiselle se taas voisi olla tarpeellista.

Tässä se just on kun ihmiset ei tiedä. Paljon fiksumpaa sijoittaa 10 tonnia kelloon kuin autoon. Kellon hinta nousee ajan kuluessa kuin taas auton hinta laskee.

Arvokellot ymmärrän sijoituskohteena, mutta niitähän ei taas voi käyttää kun yksikin naarmu vie arvon.

Voin minä vähän kuolata niitä jarrusatuloitakin. Mutta vain jos on kaksi jarrusylinteriä, kuten tuossa luultavasti on.

Itsellä kanssa meni yli oman ymmärryksen se että luokkakaveri harrastaa biljardia ja mainitsi että halvin biljardimaila hänellä on maksanut 5000e. Ei voi kyllä mitenkään ymmärtää mutta juuri samalla tokasinkin että eipä minun tarvitsekaan ymmärtää. Itsellä taas hieman tyyriimpiä kitaroita ja kitaravahvistimia mitä joku toinen ihminen taas vastaavasti voisi ihmetellä. Meitä on moneen junaan ja hyvä niin :)
Mikä ihme voi biljardimailassa maksaa yli 5000 euroa?:eek::confused: Onko se kokonaan kullattu?:LOL:

Edit. Nopealla googletuksella kallein mitä löysin suomessa sijaitsevista kaupoista oli 1500€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom