PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mavehan sulla on muistaakseni aina ollut kova,kun muistelin että vedit pari vuotta sitten Porvoossa ptv gymillä jossain kisassa 230kg*12 muistatko koititko niihin aikoihin ikinä maximia?
Joo se oli viime kesänä project power1 loppumetreillä. Eka vedin mavetreenin ja sen perään kisat :) Treeni oli tärkeempi. Ihan ekoja kertoja ikinä kun mavea kokeilin vähänkin enemmän tosissaan niin muistelen vetäneeni 250kg ilman harjoittelua ja siihen nyt tehnyt 85kg lisää reenaamalla.

Joo se oli viime kesänä project power1 loppumetreillä. Eka vedin mavetreenin ja sen perään kisat :) Treeni oli tärkeempi. Ihan ekoja kertoja ikinä kun mavea kokeilin vähänkin enemmän tosissaan niin muistelen vetäneeni 250kg ilman harjoittelua ja siihen nyt tehnyt 85kg lisää reenaamalla.
Jep mutta kovaa jälkeä olet tehnyt ja toivottavasti jatkat voimailun parissa,koska selvästi lahjoja tuohon touhuun on

Noo onneks Vataselle aina jää se Maailman vahavin titteli, jos Suomen vahavin on poissa pöydältä ;)

:offtopic: Tuli mieleen ku puhuttii tässä ketjussa (toivottavasti oli nyt tämä:ROFLMAO:) muista 110kg sarjan yhteistuloksista nii JP Eirala on vetäny 2016 970kg toho sarjaa.

HILJAA

Kaikesta pitää mielensä pahoittaa, miten te selviätte elämästä?

Viestiä kirjoittaessani arvasin jo tälläisen ”negaamis” reaktion tulevan. Itse pelastajana/sairaankuljettajana olen kohdannut monia vaaratilanteita, jotka ovat johtuneet juuri kuvaamisesta. Meidän oma työskentely on vaarantunut sekä potilaiden henki on vaarantunut.

Mietippä vielä jos oma perheenjäsen tai jopa lapsi kuolee onnettomuudessa ja ihmiset ajavat ohi kamerat pystyssä?

Viestiä kirjoittaessani arvasin jo tälläisen ”negaamis” reaktion tulevan. Itse pelastajana/sairaankuljettajana olen kohdannut monia vaaratilanteita, jotka ovat johtuneet juuri kuvaamisesta. Meidän oma työskentely on vaarantunut sekä potilaiden henki on vaarantunut.

Mietippä vielä jos oma perheenjäsen tai jopa lapsi kuolee onnettomuudessa ja ihmiset ajavat ohi kamerat pystyssä?
Se on kyllä ihan vitun vammaista. Pahimpia on ne jos joku on vaikka sairaskohtauksen saanut niin vajakit vieressä kuvaa kun voisivat auttaa tai edes soittaa apua.

No älä vain katso uutisia koskaan. Siellä sitä pahaa vasta tapahtuukin. Siitä se soppa vasta tulisikin jos kaikki pystähtyis motarilla ja menis sinne lanssien sekaan sotkemaan. Mäkin kuvasin kerran kun bussi oli ajanut rekan perään, en mä siihen voi pysähtyä keskellä länäriä, vaan siihen oli tulossa asianosaavat tyypit.

No älä vain katso uutisia koskaan. Siellä sitä pahaa vasta tapahtuukin. Siitä se soppa vasta tulisikin jos kaikki pystähtyis motarilla ja menis sinne lanssien sekaan sotkemaan. Mäkin kuvasin kerran kun bussi oli ajanut rekan perään, en mä siihen voi pysähtyä keskellä länäriä, vaan siihen oli tulossa asianosaavat tyypit.

Eihän tässä kommentissa ole mitään järkeä. Miksi kukaan pysähtyis moottoritielle kuvaamaan, eikö siitä voi vain ajaa turvallisesti ohi? Mieti nyt hetki ennen kuin kirjoitat näitä tekstejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom