Deleted member 20129
Pojat on poikii... :D
Onnittelut autosta.
Otetaan talvella sitten varovaisesti... Terveisin nimimerkillä: "Audi poikittain".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo se oli viime kesänä project power1 loppumetreillä. Eka vedin mavetreenin ja sen perään kisat Treeni oli tärkeempi. Ihan ekoja kertoja ikinä kun mavea kokeilin vähänkin enemmän tosissaan niin muistelen vetäneeni 250kg ilman harjoittelua ja siihen nyt tehnyt 85kg lisää reenaamalla.Mavehan sulla on muistaakseni aina ollut kova,kun muistelin että vedit pari vuotta sitten Porvoossa ptv gymillä jossain kisassa 230kg*12 muistatko koititko niihin aikoihin ikinä maximia?
Pojat on poikia, mikään muu kasvaessa ei muutu kuin lelujen hinta :DPojat on poikii... :D
Onnittelut autosta.
Otetaan talvella sitten varovaisesti... Terveisin nimimerkillä: "Audi poikittain".
Jep mutta kovaa jälkeä olet tehnyt ja toivottavasti jatkat voimailun parissa,koska selvästi lahjoja tuohon touhuun onJoo se oli viime kesänä project power1 loppumetreillä. Eka vedin mavetreenin ja sen perään kisat Treeni oli tärkeempi. Ihan ekoja kertoja ikinä kun mavea kokeilin vähänkin enemmän tosissaan niin muistelen vetäneeni 250kg ilman harjoittelua ja siihen nyt tehnyt 85kg lisää reenaamalla.
Pojat miehistä erottaa vain lelujen hinta.Pojat on poikia, mikään muu kasvaessa ei muutu kuin lelujen hinta :D
Kunhan totesin, että ei oo SVM-karkeloihin asiaa. Kirjoittelen tänne about viestin/viikko, että en kyllä koe säännöllisesti jauhavani mistään, mutta voit toki kokea asiat ihan sellaisen lumihiutalefiltterin läpi kuin suinkin tahdot.Vähintään Joka toisessa ketjussa jaksat samasta asiasta jauhaa, eikö riittäisi jo?
Khanjyan 1000kg 2018 mutta kylläkin eri liitto FPOTuli mieleen ku puhuttii tässä ketjussa (toivottavasti oli nyt tämä) muista 110kg sarjan yhteistuloksista nii JP Eirala on vetäny 2016 970kg toho sarjaa.
Eirala kisaa nyt viikonloppuna Savonlinnassa, katotaan meneekö 1000kg rikki.Tuli mieleen ku puhuttii tässä ketjussa (toivottavasti oli nyt tämä) muista 110kg sarjan yhteistuloksista nii JP Eirala on vetäny 2016 970kg toho sarjaa.
Se o tulossa! Just katoi IG tarinan savolinna kisoista jossa 390kg nousEirala vielä kun virittää sen kyykyn +400kg kuntoon niin alkaa pärisemään!
HILJAAOnnettomuuspaikkojen kuvaaminen on hyvin järjetöntä toimintaa, kannattaisi lopettaa sellaisen harrastelu.
HILJAA
Kaikesta pitää mielensä pahoittaa, miten te selviätte elämästä?
Se on kyllä ihan vitun vammaista. Pahimpia on ne jos joku on vaikka sairaskohtauksen saanut niin vajakit vieressä kuvaa kun voisivat auttaa tai edes soittaa apua.Viestiä kirjoittaessani arvasin jo tälläisen ”negaamis” reaktion tulevan. Itse pelastajana/sairaankuljettajana olen kohdannut monia vaaratilanteita, jotka ovat johtuneet juuri kuvaamisesta. Meidän oma työskentely on vaarantunut sekä potilaiden henki on vaarantunut.
Mietippä vielä jos oma perheenjäsen tai jopa lapsi kuolee onnettomuudessa ja ihmiset ajavat ohi kamerat pystyssä?
No älä vain katso uutisia koskaan. Siellä sitä pahaa vasta tapahtuukin. Siitä se soppa vasta tulisikin jos kaikki pystähtyis motarilla ja menis sinne lanssien sekaan sotkemaan. Mäkin kuvasin kerran kun bussi oli ajanut rekan perään, en mä siihen voi pysähtyä keskellä länäriä, vaan siihen oli tulossa asianosaavat tyypit.Viestiä kirjoittaessani arvasin jo tälläisen ”negaamis” reaktion tulevan. Itse pelastajana/sairaankuljettajana olen kohdannut monia vaaratilanteita, jotka ovat johtuneet juuri kuvaamisesta. Meidän oma työskentely on vaarantunut sekä potilaiden henki on vaarantunut.
Mietippä vielä jos oma perheenjäsen tai jopa lapsi kuolee onnettomuudessa ja ihmiset ajavat ohi kamerat pystyssä?
Onnettomuuspaikkojen kuvaaminen on hyvin järjetöntä toimintaa, kannattaisi lopettaa sellaisen harrastelu.
No älä vain katso uutisia koskaan. Siellä sitä pahaa vasta tapahtuukin. Siitä se soppa vasta tulisikin jos kaikki pystähtyis motarilla ja menis sinne lanssien sekaan sotkemaan. Mäkin kuvasin kerran kun bussi oli ajanut rekan perään, en mä siihen voi pysähtyä keskellä länäriä, vaan siihen oli tulossa asianosaavat tyypit.