PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla ei ole kokemusta kuin vain yhdestä mutta siinä väritys oli iisein osa, kylläkin koko tauointi oli melko kivuton. Toisaalta tatuointikipu on aika pientä joten sen kuulusi olla pienin asia mitä pelätä kuvaa ottaessa, hetken kestää tehdä ja kuva pysyy lopun elämää.

Tatuoinnin paikka vaikuttaa aika paljon, kokeilee pohkeen värittättämistä niin muuttuu ääni kellossa ku 4-5h alla :D ja toinen on että turha just tuijottaa paljon maksaa koska hyvän tekijän kuvat maksaa. Hommaa sit sen verran sitä hilloa et on varaa mennä ottamaan mihin haluaa eikä kiireessä vaan jollekkin.

Tatuoinnin paikka vaikuttaa aika paljon, kokeilee pohkeen värittättämistä niin muuttuu ääni kellossa ku 4-5h alla :D ja toinen on että turha just tuijottaa paljon maksaa koska hyvän tekijän kuvat maksaa. Hommaa sit sen verran sitä hilloa et on varaa mennä ottamaan mihin haluaa eikä kiireessä vaan jollekkin.
Tottakai se sattuu mutta kyseessä ei ole mikään puukottaminen yms jota kannattaakin jo pelätä. Se on inhottavaa kipua mutta ei se tuskaa ole, tai siis enhän minä voi puhua kuin omasta puolestani sillä nuo kipuasiat taitaa olla hyvin henk.koht

Taitaa olla kaverit helkkarin gonahtaneita hommaansa vaa :D Luulis ainakin olevan itsestäänselvyys että soitellaan vastaanottajalle mutta sekin on jo ehkä liikaa vaadittu :D

Eri paikkakunnilla eri käytännöt. Itse jaan oulussa fedex,tnt sekä dpd lähetyksiä. Asiakkaille ei mennä soittamatta mikäli numero vain löytyy lähetyksen tiedoista.
Jos asiakas ei ole kotona tarjotaan hänelle vaihtoehtoista toimitus osoitetta(työpaikka), noutoa terminaalista tai jakoa seuraavalle päivälle

Kieltämättä jännä toi UPS :D pitääkin tilata jotain tarpeetonta skeidaa ja kokeilla montako kertaa ne tuolla ulko-ovella käy ennenkuin alkaa jotain tapahtumaan, vai onko kyseessä loputon looppi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä samoja kokemuksia senkin jälken vaikka soitin aspaan ja annoin niille ovikoodin ja ajan milloin olen kotona. Sanoivat että tiedot kerrottu kuskille mutta siltikin kaks päivää putkeen kolme tuntia ennen sovittua aikaa käyty kääntymässä eikä pakettia kotiin asti saa sieltä millään. Työpaikalle sentään löysivät sitten perille. Ei enää ikinä UPSin kautta yhtään mitään.

Näin jälkeenpäin ajateltunta eihän se ole lainkaan paha mutta kyllä muistan piinapenkissä makaillessani ajatelleen asiaa että jos saisin uudelleen valita niin en ryhtyisi tähän :D Kaulan sivut olis iisi, tuosta edestä varsinkin aataminomenan kohdalla ei naurattanut. Nyt vasta ääriviivat tehty joten värittäminen vielä puuttui, varmaan tässä parin vk sisällä hoidetaan se. Emlaa en ottanut, enkä myös ajatellut ottaa, kai se on joku periaatekysymys että jos leikkiin ryhtyy niin leikin kestäkööt.

Mukavia hetkiä tiedossa siis ;) Itellä tuo värittäminen tuntuu aina todella inhottavalta :D Ja periaatteesta en kans emlaa käytä, vaikka se varmaan hetken auttais... Joko on seuraava tatuointi suunniteltuna, kun kaula valmis ?

Kieltämättä jännä toi UPS :D pitääkin tilata jotain tarpeetonta skeidaa ja kokeilla montako kertaa ne tuolla ulko-ovella käy ennenkuin alkaa jotain tapahtumaan, vai onko kyseessä loputon looppi.
Ei ole loputon looppi, vaan ne yrittää tota 2 viikkoa ja sitten lähettävät takaisin. Mä sain yhden paketin kiinni kun oli lähdössä takaisin kun en tiennyt, että olivat ovella käyneet monta kertaa.

Ei ole loputon looppi, vaan ne yrittää tota 2 viikkoa ja sitten lähettävät takaisin. Mä sain yhden paketin kiinni kun oli lähdössä takaisin kun en tiennyt, että olivat ovella käyneet monta kertaa.

Tekevät samaa myös yrityksille, syillä "ei löydetty perille" "ovessa koodi" "porttia ei avattu"...Tavarantoimittajat tyytyväisiä kun tavaraa palautuu..

Kun tänne vihdoin "uskalsi" kirjautua, niin laitetaan näitä tärkeimpiä viestejä alkuun.

Porvoon Paronille iso kiitos materiaalista mitä olet tuottanut, ja toivottavasti myös jatkat samaan malliin. Hieman sinua vanhempana on todella hienoa nähdä nuorella miehellä noin tervejärkistä ja rehellistä menoa mitä sinulla on. Ei kaunistella asioita, mutta ollaan ylpeitä siitä mitä tehdään ja nautitaan tekemisestä. Ja sen kyllä huomaa myös ulospäin, vaikkakin videoiden välityksellä.
Saliprojekti oli ihan mahtavaa seurattavaa ja tavoitteena on tulla treenaamaan herran salille, koska eihän tuollaista paikkaa voi olla testaamatta.

Kaikkea hyvää myös jatkossa ja mielenkiinnolla odotan mitä kaikkea herra keksii.

Ai niin, kissoille terveisiä, Kalevi on ihan Päällikkö!

Tuo on aivan karmeeta Jenkeissä UPS:n kanssa, kokemusta on.. Oon kokeillu kirjoittaa sinne tekstikenttään "PHONE NUMBER +1**********", ja ei yhtään puhelua lähetiltä vaan lappu ovessa joka kerta että täällä on käyty ja kukaan ei oo paikalla joten lähetystä kokeillaan lähettää uudestaan.

No siinä lapussa on puhelinnumero johon voi ottaa yhteyttä, joka on UPS USA:n keskus. Voitte kuvitella että sieltä on helppo selvittää omaa pakettia ja saada se kuski kiinni. Olen koittanut monta monituista kertaa saada sitä kuskia kiinni tai muuten sopia joku ajankohta milloin oon ite himassa ja kuski pääsee sen tuomaan, niin ei UPS anna suoraa yhteyttä kuljettajalle.

Kerran sain ne jättämään suht arvokkaan lähetyksen oven eteen kun se paketti oli vaan pakko saada ajallaan itselleni.

Oli taas Hyvä day- video. Onnittelut "uudesta" autosta. Aika raju paikka vetää tatskaa. Tosin eihän nuo ensimmäisetkään ihan perussettiä olleet. Lissee videoita ja levyjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom