Deleted member 104448
Luetunymmärtäminen on katoavaa kansanperinnettä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tolla logiikalla kaikki -90kg kehonrakennustyypit vois kisata cbb:ssä. Nyt niitä valoja päälle :D
Vatasen "takaoviprojekti" on käynnistymässä.
View: https://m.facebook.com/ptvgym/photos/a.1052291761524185.1073741829.1037246263028735/1320848604668498/?type=3&source=48&__tn__=E
Levypainot ja tangot --> gofitnessVataselle pari kysymystä: mistä hommasit levypainot, tangot ja käsipainot? Tai käytetyt laitteet? Itse haluaisin kotisalia rakennella, niin tarvisi hommata vähän levypainoja ja tanko vähintäänkin. Sit haluasin vielä tietää, että millä ohjelmalla leikkailet videosi?
Kiitos kovasti!Vatasen omistautuminen tuota salia kohtaan on kyllä ihailtavaa valitettavasti ei ole mikään itsestään selvyys, omastakin kotikunnasta löytyy sellaisia kuntosalin omistajia, jotka eivät viitsi yhtään nähdä vaivaa laitteiden huollon tai yleisen salin ulkonäön suhteen...harmillista nähdä miten potentiaaliset salit alkavat "rapistua". Pitäisi monen kuntosali yrittäjän ottaa tästä miehestä mallia
Kaula on mun mielestä hieno paikka tatuoinnille Ei muuta syytä, eli siis täysin ulkonäkö syistä otin, niinkuin tatuoinnit yleensä otetaankin. Mä nimenomaan haluan että tatuoinnit näkyy, eihän niitä muuten olisi järkeä ottaa, siis minun mielestä. Eli toi piilotus juttu on täysin sun oma keksimän.Mikä sai Vatasen ottamaan kaulaan tatuoinnin ? Jos en ihan väärin muista, niin etkös sanonu ekaa tatuointi ottaessa että tatuoinnin on oltava piilotettavissa tarpeen vaatiessa? Toki onhan tuokin, mut kesällä kaulaliina kaulassa voi olla vähä hassun näköstä
Tunnustan! Jos tulee joku ns. "Kuume" niin en pysty rauhoittumaan ennenkuin olen saanut sen.. auton kanssa pidi "jäitä hatussa" ostin sen seuraavan päivänä päähän pistostaOotko Vatanen sitä ihmistyyppiä että kun jotain saat päähän se on toteutettava lähes heti?:D itellä ainakin on tätä ongelmaa vahän että esim kun jottain näkkee kaupassa on se ostettava heti.