PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaikka olisin niin kovasti halunnut nähdä Vatasen lavalla, niin toisaalta olen todella tyytyväinen tähän ratkaisuun.Kisaamisen suhteen on ihan hyvä nostaa vähän jalkaa kaasulta, koska elämässä on nyt ja jatkossakin varmasti paljon muuta.Aivan hyvin voi kisata vaikka 30v synttärien kunniaksi hyvässä kunnossa ilman kiirettä ja myös järkevästi säästää kroppaa.Nostan toki vilpittömästi hattua kaikille jotka jaksavat pitkään olla mukana sirkuksessa, mutta samalla tapaa nostan hattua miehille jotka osaavat uudistua.Ikääntyessä saattaa moni niin hyvältä tuntunut idea muuttua matkan varrella ja näin sen kai kuuluukin mennä.​

Tolla logiikalla kaikki -90kg kehonrakennustyypit vois kisata cbb:ssä. Nyt niitä valoja päälle :D

Niin. Kyllähän ne samat jampat kisaa sekä bb puolella että cbb. Ei tuo mikään uusia asia ole. Jos sinulla on pituus/paino rajojen mukaan ja kusi on puhas niin ei mitää estettä kisata cbb. Eihän se joka jätkällä aina ole puhas. Toki raskaansarjan bb kisaajia ei nähdä cbb puolella mutta kevyempiä kavereita kyllä.

Aika harva classicci ukko kisaa bodibildingissäkin ainakaan sellainen, jotka pärjäis siellä. Filenius jossain kansainvälisissä ja sitten se yksi raskasrakenteisempi ovat olleet, mutta varmasti joku muukin on.

Vataselle pari kysymystä: mistä hommasit levypainot, tangot ja käsipainot? Tai käytetyt laitteet? Itse haluaisin kotisalia rakennella, niin tarvisi hommata vähän levypainoja ja tanko vähintäänkin. Sit haluasin vielä tietää, että millä ohjelmalla leikkailet videosi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vatasen omistautuminen tuota salia kohtaan on kyllä ihailtavaa:) valitettavasti ei ole mikään itsestään selvyys, omastakin kotikunnasta löytyy sellaisia kuntosalin omistajia, jotka eivät viitsi yhtään nähdä vaivaa laitteiden huollon tai yleisen salin ulkonäön suhteen...harmillista nähdä miten potentiaaliset salit alkavat "rapistua". Pitäisi monen kuntosali yrittäjän ottaa tästä miehestä mallia :rock:

Vataselle pari kysymystä: mistä hommasit levypainot, tangot ja käsipainot? Tai käytetyt laitteet? Itse haluaisin kotisalia rakennella, niin tarvisi hommata vähän levypainoja ja tanko vähintäänkin. Sit haluasin vielä tietää, että millä ohjelmalla leikkailet videosi?
Levypainot ja tangot --> gofitness

Käsipainot --> hcgym

Läytetyta laitteet --> gpf/muutama yksityinen myyjä

Editointi --> finalcut pro 10

Vatasen omistautuminen tuota salia kohtaan on kyllä ihailtavaa:) valitettavasti ei ole mikään itsestään selvyys, omastakin kotikunnasta löytyy sellaisia kuntosalin omistajia, jotka eivät viitsi yhtään nähdä vaivaa laitteiden huollon tai yleisen salin ulkonäön suhteen...harmillista nähdä miten potentiaaliset salit alkavat "rapistua". Pitäisi monen kuntosali yrittäjän ottaa tästä miehestä mallia :rock:
Kiitos kovasti!

Kyllä se salilla yleensä näkyy ja tuntuu onko salin pitäjä itse kuinka kiinnotunut lajista, mua tämä jonkin verran kiinnostaa :)

Mikä sai Vatasen ottamaan kaulaan tatuoinnin ? Jos en ihan väärin muista, niin etkös sanonu ekaa tatuointi ottaessa että tatuoinnin on oltava piilotettavissa tarpeen vaatiessa? Toki onhan tuokin, mut kesällä kaulaliina kaulassa voi olla vähä hassun näköstä :hyper:

Ootko Vatanen sitä ihmistyyppiä että kun jotain saat päähän se on toteutettava lähes heti?:D itellä ainakin on tätä ongelmaa vahän että esim kun jottain näkkee kaupassa on se ostettava heti.

Mikä sai Vatasen ottamaan kaulaan tatuoinnin ? Jos en ihan väärin muista, niin etkös sanonu ekaa tatuointi ottaessa että tatuoinnin on oltava piilotettavissa tarpeen vaatiessa? Toki onhan tuokin, mut kesällä kaulaliina kaulassa voi olla vähä hassun näköstä :hyper:
Kaula on mun mielestä hieno paikka tatuoinnille :) Ei muuta syytä, eli siis täysin ulkonäkö syistä otin, niinkuin tatuoinnit yleensä otetaankin. Mä nimenomaan haluan että tatuoinnit näkyy, eihän niitä muuten olisi järkeä ottaa, siis minun mielestä. Eli toi piilotus juttu on täysin sun oma keksimän.
Ootko Vatanen sitä ihmistyyppiä että kun jotain saat päähän se on toteutettava lähes heti?:D itellä ainakin on tätä ongelmaa vahän että esim kun jottain näkkee kaupassa on se ostettava heti.
Tunnustan! Jos tulee joku ns. "Kuume" niin en pysty rauhoittumaan ennenkuin olen saanut sen.. auton kanssa pidi "jäitä hatussa" ostin sen seuraavan päivänä päähän pistosta

Niin oli hoikka poika Allun videolla, että alkuun piti miettiä mikä mies, mutta Vatanenhan se olikin eikä mikään sortsijunnu :D

Oliko se niin notta teikäläiseltä tulee puolestaan video treenistä? Vai onko tullu jo, mutten oo vaa huomannu? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom