Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kommer kommer min komppis! Oon mestoilla klo:10.00-16.00. Jos tuut 14.00 maissa niin mä hyppään kaveriksi treenille, olis itselläkin selkä/haba hommii tiedossa.Meniskö huomenna tekeen Vatskun salille selekää?
Zekkaan aamulla aikataulut.Kommer kommer min komppis! Oon mestoilla klo:10.00-16.00. Jos tuut 14.00 maissa niin mä hyppään kaveriksi treenille, olis itselläkin selkä/haba hommii tiedossa.
Kahvi oli pahaa mutta treeni oli hyvä! Kiitos ja tervetuloa uudelleenZekkaan aamulla aikataulut.
Varmaan harrastaa myös hiihtoa!On se Mike kyllä kova soutamaan!
1+2=ok"kaikki tekee sen kolmesti ja kävijämäärät tuplaantuu" :D
Se prokkis on nyt työpöydällä, muutama eri lafkan kanssa hieron diiliä niistä paidoista. Haluan ensiksi itselle testiin ennenkuin teetätän enempää, en ollut itse kovin tyytyväinen edellisten laatuun, nyt vähän parempaa hakusessa. Ilmoittelen heti kun alkaa näyttämään valmiilta!Miten vatasella paita prokkis?
Alkaa olee nuo ptv paidat siinä kuosis että uus pyhäpaita ois enemmän ku tarpeen
Mutta hyvin ovat palvelleet kyllä !
Hehe Kyllä minä pari testotimo paitaa teetätän jos joku ne ostaa :DSamalla vois teettää muutamat Support your local Testo-Timo -paitaa