PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Lisäksi kannattaa vielä huomioida, että ei ne kaikki 300 asiakasta edes kävisi treenaamassa aina välttämättä samoina päivinä. Eli treeniajan vaihteluvälin 5:00-24:00 lisäksi viikossa on seitsemän päivää ja useimmat treenaa 3-5 kertaa viikossa. Hyvin mahtuu siis salille treenaamaan. Viikossa sali on siis auki 7x19 tuntia = 133 tuntia.

Lisäksi kannattaa vielä huomioida, että ei ne kaikki 300 asiakasta edes kävisi treenaamassa aina välttämättä samoina päivinä. Eli treeniajan vaihteluvälin 5:00-24:00 lisäksi viikossa on seitsemän päivää ja useimmat treenaa 3-5 kertaa viikossa. Hyvin mahtuu siis salille treenaamaan. Viikossa sali on siis auki 7x19 tuntia = 133 tuntia.
Tällä hetkellä noin 140korttilaista ja päivän päätteeksi kun kävijäraporttia katsoo niin about 50-80 asiakasta käynyt treenaamassa, eli hyvin vielä mahtuu :)

Aivan varmasti mahtuu! Ei kai salikävijöitä tosiaan voi laskea neliöiden mukaan. Jokaisella salilla on oma ruuhka-aikansa, mutta se menee omalla painollaan. Itse käyn pienemmällä salilla (tilat) ja kävijöitä on päivässä yli sata. Näin arvelisin. Toki osa käy vain ryhmäliikuntatunneilla, mutta näistäkin osa lämmittelee salin puolella tai tekee vaikka vatsalihaksia. Hyvin mahtuu ja samoilla aukioloajoilla menee kuin Vatasen sali.

Moro Vatanen. Soiko jokin oma soittolista viime lauantaina aamupäivällä vai pyörikö satunnainen lista? Seassa oli mm. vanhempaa suomalaista rap-musaa..
Saisko tän listan nimen, toimi meinaan treenimusana!

ps. upea sali, varmasti tulen uudemman kerran kun sielläpäin liikun.

Moro Vatanen. Soiko jokin oma soittolista viime lauantaina aamupäivällä vai pyörikö satunnainen lista? Seassa oli mm. vanhempaa suomalaista rap-musaa..
Saisko tän listan nimen, toimi meinaan treenimusana!

ps. upea sali, varmasti tulen uudemman kerran kun sielläpäin liikun.
Moro! :) Se oli joko testotimon räppilista tai Ovaskainen räppilista. Eli Timo Naapila räpädi räp, tai se Ovaskainen setti jonka nimeä en nyt muista. Mukava kuulla jos tykkäsit, Tervetuloa uudelleen!!

Pakko ihailla tuota Vatasen saliprojektia, itsellä kanssa yksi projekti mielessä johon kävin katsomassa 500m2 tilaa, tässä ei ole rakennustöitä ja investointi murto-osa vatasen projektista ja silti mä mietin uskaltaako ottaa riskiä vai ei.
Itse pelotellut toista niin paljon ettei itse uskalla lähteä toteuttamaan omaa juttuaan vaikka koko elämänsä ottanut riskejä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Salilla nostetaan rautaa, kuunnellaan metallia ja paskannetaan reenin päätteeksi kettinkiä. Top-listojen poppi ei kuulu salille.
JA pelkästään isoja rautoja nikama kerrallaan!! Alle 150kg penkkejä ei varmistella, eikä alle 200kg kyykkyjä. Heikompien treeniohjelma saa koostua niistä laitteista mitkä sattuu olemaan vapaana vahvempien kolistellessa sitä isoa rautaa!

Kyllä sais soida repeatilla vaan Käyn ahonlaitaa, minä ilman paitaa. Siinä nousee rauta ja testot kun visualisoi ittensä heinänkorsi suussa tamppaamaan hiekkatietä suomalaisessa maalaismaisemassa. Perkele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom