PTVGYM Jooel Vatanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oletko suunnitellut/unelmoinut, että avaisit esim. Helsinkiin joskus toisen ptvgymin, jos asiat menevät niin hyvin, että sellaiseen tulisi tilaisuus? :D
Heh, tässä mennään jo aika pitkälle mutta saahan tämmösiäkin miettiä toki. Mun mielestä ptvgym on ptvgym sen takia kun mä olen tiskin takana, en näkisi hommaa toimivana jos salia pyörittäisi joku muu. Ehkä legendojen nimikkosalit voi toimia ilman itse legendaa paikan päällä, esim DY.. Mutta nevöhöördi ptvatanen ei vetäisi ehkä puoleensa. Luulen että olen tyytyväinen kun saan tämän salin rullaamaan niin että talous on kunnossa :)

Vatasen sali tänään testattu selän osalta.Sali oli muuten vieläkin upeampi livenä mitä videoista välittyi ja huomaa todella nopeasti sensein kädenjäljen paikassa.Porvoolaisilla ei pitäisi jäädä kehittyminen ainakaan olosuhteista kiinni tulevaisuudessa :cool:

Täälläkin käytiin eilen kokeilemassa ja yläkropan treenissä kokeiltiin suurin osa yläkropan laitteista. Helvetin hyviä vehkeitä, deltsidomssitkin sai pitkästä aikaa viikinkipunnerruksesta ja takaolkalaitteesta. :)

Sali tilavampi mitä videolta välittyy. 5/5 jos asuisin Porvoossa! Käykää pidemmältäkin ehdottomasti!

Vatasen sali tänään testattu selän osalta.Sali oli muuten vieläkin upeampi livenä mitä videoista välittyi ja huomaa todella nopeasti sensein kädenjäljen paikassa.Porvoolaisilla ei pitäisi jäädä kehittyminen ainakaan olosuhteista kiinni tulevaisuudessa :cool:
Täälläkin käytiin eilen kokeilemassa ja yläkropan treenissä kokeiltiin suurin osa yläkropan laitteista. Helvetin hyviä vehkeitä, deltsidomssitkin sai pitkästä aikaa viikinkipunnerruksesta ja takaolkalaitteesta. :)

Sali tilavampi mitä videolta välittyy. 5/5 jos asuisin Porvoossa! Käykää pidemmältäkin ehdottomasti!
Hemmetin mukava saada tämmöistä palautetta! Thanx dudes!! :)

Mitenkäs TestoTimolla penkki kulkee nykyään ? Joko on yli 200 paukutettu ?
Nyt ollaan taas alettu ottamaan penkkiä pienen paussin jälkeen, katsotaan kuinka se lähtee kulkemaan :) Seuraava etappi Testolla tais olla ottaa kahdella sadalla sarjaa. Itse pysyn turvallisuussyistä 150kg sarjapainossa enkä yritä kasvattaa kuin toistomääriä.

Kyl se kisaamaan lähtee! Ois magee tehdä debyytti samoissa kisoissa mut itse en erinäisten elämäntilanteiden takia voi luvata milloin pääsen elättelemään kisasuunnitelmia.

Onko niin, että Testo menee menojaan? ;) Hyvin oli Timo turvonnut kun livenä näki! Kintut oli hyvät paistit varsinkin hot pantseissa. #VL

Ei vaan, kyllä Vatasesta tulee aika mörkö kun saa arjen askareet rullaamaan ja stressitasot laskemaan. Tommosen projektin jälkeen se ottaa aikansa - tsemppiä!! Hienoa jälkeä!

Kyl se kisaamaan lähtee! Ois magee tehdä debyytti samoissa kisoissa mut itse en erinäisten elämäntilanteiden takia voi luvata milloin pääsen elättelemään kisasuunnitelmia.
Tavallaan luulisi että se kisadebyytti olisi aika tärkeä juttu kun nyt on saatu oma sali pystyyn jne., että ei tuu sitten viiden vuoden päästä jengille semmonen fiilis että "toi on se joka monta vuotta oli menossa kisaamaan mutta ei sitten mennykään ja istuskelee nyt vaan siinä salinsa respassa".

Ja tämä ei mitenkään siis vittuiluna, kunhan pohdiskelen :).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tavallaan luulisi että se kisadebyytti olisi aika tärkeä juttu kun nyt on saatu oma sali pystyyn jne., että ei tuu sitten viiden vuoden päästä jengille semmonen fiilis että "toi on se joka monta vuotta oli menossa kisaamaan mutta ei sitten mennykään ja istuskelee nyt vaan siinä salinsa respassa".

Ja tämä ei mitenkään siis vittuiluna, kunhan pohdiskelen :).
Olisin kisaamassa jo tänä syksynä jos asiat olisi mennyt niinkuin haluaisin. Elämään mahtuu paljon enemmän kuin kehonrakennus Kisaprojektin starttaan heti kun luoja suo.

Olisin kisaamassa jo tänä syksynä jos asiat olisi mennyt niinkuin haluaisin. Elämään mahtuu paljon enemmän kuin kehonrakennus Kisaprojektin starttaan heti kun luoja suo.

Mikä sitten otti vastaan? Terveys vai, kun tuskin toi sali projekti oli ei toivottu juttu!? :)

Onko salin respa auki lauantaina? Tultaistiin porukalla vetää reenit :)
Ei oo virallisesti auki mutta kaikki on sovittavissa, itse siellä kuitenkin lauantaisin treenaan ja ohjaan asiakkaita :)
Mikä sitten otti vastaan? Terveys vai, kun tuskin toi sali projekti oli ei toivottu juttu!? :)
Vaikka paljon netissä omia juttuja jaankin mutta tässä menee linja yksityisen elämän suhteen. Ei mitään terveysjuttuja yms mut muita esteitä. Lavat kiinnostaa ja sinne mennään mutta kaikki aikanaan!

No sieltähän tultiin tymäkästi.

Joo tulin kyllä tänään kaksi kertaa :) Tuolla nyt vaan pyöriin kaikeinmaailman pillupaavoja ilmaisia ämpäreitä keräilemässä. Moni ei ymmärrä kuinka paljon esim. verottaja kuppaa yrittäjiä ja laskutusta pitää olla oikeasti kunnolla, että yrittämisessä on mitään järkeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom