Joo elikkä oon nyt lopettamas tupakointia ja alottamassa treenaamista... Ja tarttisin treeni neuvoja jaon ja toistojen suhteen ! Elikkäs lähinnä kestävää voimaa oisin hakemassa ja lihasta siinä sivussa hieman... Ja toivoisin että ette kuittaa mitään "tää on ainaki mulla toiminu" koska jokasen kroppa on erilainen mutta senhän jo kaikki tietää sen verta voin mainita että olkapää treeni vie meitsiltä hengen joten sen vois laittaa kokonaan eri päiville
Muuten ei oo oikeestaan väliä. Olisin eri kiitollinen neuvoista... searchikin on tullu jo liian tutuksi en löytäny omaan kroppaan hyviä vinkkejä kun seki niin PASKASSA kunnossa on ni nyt rupeen tekee töitä sen eteen... ja eräs juttu vielä semmosia ihan tappotreeni ohjelmia saa laittaa koska mä luotan vitun kovaan treeniin sillähän niitä tuloksia tulee :D no ei kait mutta oikeeoppisesti kova treeni ois kyllä kova sana. pls auttakaa avutonta :P
Muuten ei oo oikeestaan väliä. Olisin eri kiitollinen neuvoista... searchikin on tullu jo liian tutuksi en löytäny omaan kroppaan hyviä vinkkejä kun seki niin PASKASSA kunnossa on ni nyt rupeen tekee töitä sen eteen... ja eräs juttu vielä semmosia ihan tappotreeni ohjelmia saa laittaa koska mä luotan vitun kovaan treeniin sillähän niitä tuloksia tulee :D no ei kait mutta oikeeoppisesti kova treeni ois kyllä kova sana. pls auttakaa avutonta :P
-meininki.
, syö vähintään 4 kertaa päivässä, syömiskerralla proteiinia 30-50 g. Jalkatreenit