Jon Pall Sigmarsson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
syy miksi aloitin voimailu harrastuksen junnuna oli european hercules kisat ja sigmarsson, ikää taisi olla rapiat 11 v :D jäi mieleen ne auton kaadot ja legendaarinen farmarikävely väliajalla jäähallin ympäri yleisö käytävällä.

Sama homma täälläkin. Jon-Pall ollu minun suosikki niin kauan ku pystyn muistamaan. :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olipas hyvä dokkari ilmeisen hienosta miehestä.

Nyt tuli tuokin katsottua. Ihan mielenkiintoinen pätkä, tosin olisi ollut kiinnostavampi jos olisi ollut enemmänkin juttua treeneistä ja kisoista. Sigmarsson näköjään heilui myös kehokisoissa aika kireänä samoina vuosina kuin voitti noita WSM-titteleitä. Muutenkin suht tiukka kaveri voimamieheksi. Dokkarin tekijällä ei ole ollut mikään erityisen objektiivinen näkökanta sillä pätkässä ei Sigmarssonista pahemmin negatiivista sanottu, doupin käyttökin käytiin aika nopeasti läpi. Lähinnä olisi kiinnostanut tarkempi info siitä, mitkä tekijät todella johtivat pumpun kiinnileikkaamiseen. Plussaa myös Kazmaierin trapseista. :eek: Aika härkä ukko.

Jon-Palilla oli kuuleman mukaan synnynnäinen sydänvika. Hänen siskollaan on kans sama probleema. Juttelin Islannissa ollessani muutaman Jon-Palin tutun kanssa, ja he sanoivat sen että Jon-Palin ruumiinavausraportissa ei ollut mitään mikä olisi viitannut siihen että kuolema olisi johtunut steroidien käytöstä, vaan siis juurikin yksinomaan tuosta sydämen rakenteellisesta viasta tjsp.

Zone-sarja -42%
Niin siinä leffan kannessa luki et kerrotaan kans syyt miks se käytti steroja, mut en mielestäni sitä koskaan kuullu ku se about minsan vertanen doping-asia käytiin läpi. Muutenhan elokuva on kuten jo laitoin aika paljon enemmänkin miehen elämänkerta, ei niinkään vaan sen treenaamisesta. Sit viel muute toinen huono juttu oli et ku luki Jón Pállin treeniohjelmaa ekstroissa, niin oli vaan kuvattu sen treenivihkoo ja ei ees nähny kunnolla mitä siinä luki. Erittäin huonosti tehty siinä mielessä.

Vähän ihmettelen mistä oikeen katotte ton dokkarin? Imutatte Netistä? Jos sitä ei kerta suomesta vielä saa niin asutteko islannissa ;)

Niin siinä leffan kannessa luki et kerrotaan kans syyt miks se käytti steroja,

No koska hän halusi maailman vahvin mies-kisan voittajaksi.

Onko maailmassa vielä sellaista täysi-ikäistä urheilua seuraavaa ihmistä, joka ei ymmärrä sitä, miten paljon roipetta pitää vuosikausia käyttää päästäkseen sellaiseksi? Ei kai...:eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kymmenen perhepizzaa päivässä? Yeah, right.
Lollo.
Heitä nyt se porkkanapussi seinään ja rupea syömään!

Mä olen syönny 75kgnä 4 perhepitsaa päivässä. Väitätkö että 10 on mahdotonta 192cm / 130-160kg äijälle?

Jon Pal olisi pitänyt saada Thor leffaan... Nyt se vaan vääntää sen kanssa kättä!

Lollo.
Heitä nyt se porkkanapussi seinään ja rupea syömään!

Mä olen syönny 75kgnä 4 perhepitsaa päivässä. Väitätkö että 10 on mahdotonta 192cm / 130-160kg äijälle?

Syömiskilpailuna ei, mutta mistään ruokavaliosta tuossa ei ole kyse.

Jos 20Mkcal-läppään uskominen auttaa sua, se suotakoon.

Vastaan tähän threadin omaan kysymykseeni mistä kyseisen videon saa koska täällä oltiin niin auttavaisia löytämään kyseinen dokkari :evil:
Näytän mallia miten tämä asia OLISI pitänyt hoitaa täällä palstalla:
En joutunut matkustamaan islantiin nähdäkseni dokkarin vaan sen saa täältä

http://thepiratebay.org/tor/3592871/The_World_Strongest_Man_EVER____dvdr

Tuossa linkki siihen. Tänks to Platz from Pakki-Irc

Itse dokkari oli erittäin hyvä ehkä paras koskaan näkemäni urheilijasta tehty dokumentti. Hieman tosin häiritsi se että ei tajunnut sanaakaan Islannin kielestä mutta sehän korjaantuu kun dvd saapuu suomeen ja saa tekstityksen :5:

Vastaan tähän threadin omaan kysymykseeni mistä kyseisen videon saa koska täällä oltiin niin auttavaisia löytämään kyseinen dokkari :evil:

Tuolta eräältä kuuluisalta ruotsalaiselta trackerilta näyttäisi löytyvän torrentti tuosta uudesta pätkästä. Pitää imuttaa jos moraali venyy. ;)

Itse tuon tuossa jo aikaisemmin vähän kierrellen kerroinkin. Suoraa linkkiä en laittanut sen takia kun en tiedä mikä palstan pitäjien suhtautuminen torrentteihin on. Joskus aikaisemmin niistä ei muistaakseni riemastuttu.

Itse dokkari oli erittäin hyvä ehkä paras koskaan näkemäni urheilijasta tehty dokumentti. Hieman tosin häiritsi se että ei tajunnut sanaakaan Islannin kielestä mutta sehän korjaantuu kun dvd saapuu suomeen ja saa tekstityksen :5:

Ööh? Tökkäät vaan tekstityksen päälle. Subit löytyy vain englanniksi ja tuskin tuosta mitään suomennettua versiota koskaan on tulossakaan (kait, sen verran pienet markkinat).

Itse tuon tuossa jo aikaisemmin vähän kierrellen kerroinkin. Suoraa linkkiä en laittanut sen takia kun en tiedä mikä palstan pitäjien suhtautuminen torrentteihin on. Joskus aikaisemmin niistä ei muistaakseni riemastuttu.

Oho mun moka. Vissiin sokeeksi tulossa kun ei tota huomannu ja näytti olevan vielä mun kirjoitusta ennen tuo maininta. :kippis1:

Ööh? Tökkäät vaan tekstityksen päälle. Subit löytyy vain englanniksi ja tuskin tuosta mitään suomennettua versiota koskaan on tulossakaan (kait, sen verran pienet markkinat).

Katsoin dokkarin polttamatta dvd-versioon niin ainakaan siinä ei subit menny päälle. No pitää polttaa se ja katsoa uudelleen. :thumbs:

http://thepiratebay.org/tor/3592871/The_World_Strongest_Man_EVER____dvdr

Tuossa linkki siihen. Tänks to Platz from Pakki-Irc

Anteeksi, et olen nän tyhmä, mutta mikä ohjelma teillä oli tuohon imutukseen, tai miten sen yleensä tuolta saa!!!! APUVA!!!:wall:

Tulipa katottua tuo dokkari vähän jälkijunassa. Mahtava ukko, uskomaton kilpaillessaan ja tuntu aika kaikinpuolin asiallisen oloselta areenan ulkopuolellakin :worship:
Teki kyllä melkoisen vaikutuksen meikäläiseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom