Jon Pall Sigmarsson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olihan hän aika showmies. Äijä esitteli joskus päivän ruoka-annoksiaan. Pöydälle oli lastattu useita paistettuja kanoja, litratolkulla kivennäisvettä jne.

Itseltäni löytyy sen verran ikää, että muistan elävästi kun urheiluruudussa kerrottiin Sigmarssonin kuoleman johtuneen anabolisten steroidien käytöstä. Tämä kerrottiin hieman Sigmarssonin kuoleman jälkeen, ei sentään saman tien. Näin jälkikäteen ajatellen ja älykkäästi asioita ajatellen, kyseinen väite oli naurettava tai pikemminkin typerä ja vainajaa halventava. Tietenkin saattoihan se olla pitkälti totuuskin, mutta koko totuuden tietäminen ja kertominen lienee monimutkaisempaa, eli asioiden tölväisy ei ehkä joka paikkaan sovi.

Lisää videoita

http://www.youtube.com/watch?v=Fm7g571UIZM

http://www.youtube.com/watch?v=kRe8BDUfzIo

Dokumentti on ilmestyny islannissa jo dvd:lle, onko kellään mitään hajua milloin kyseinen elokuva rantautuisi Suomeen.

Hahaa asun täällä juuri ja poistin kaupasta! Kyseessä on siis Jón Pállin elämänkerta, leffa lähtee aina pojan nuoruudesta asti. Eli elokuvassa kerrotaan yllättävän paljon miehen elämästä bodailun/painonnoston ulkopuolelta. Elokuva on osittain islanniksi ja osittain enkuksi, mutta en tiedä missä muodossa se sitten ilmestyy suomeen. Hullunkurista touhuuhan esim. sen syöminen oli, kananmunii, kalaa, juustoo, maitoo ja jugurtii kaikki mikseriin ja sit eikun nauttimaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljonkohan rautaa oli tossa yhdenkäden maastavedossa mikä näky tolla videolla? http://www.youtube.com/watch?v=kRe8BDUfzIo

Ja oliko siinä vetoremmi?
Hullu showmiäs!

Ihmettelin täsmälleen samaa asiaa. Remmiä ei näyttänyt olevan, mutta paljonko oli malmia? Aika kevyen näköisesti Sigmarsson raudat lattialta poimi. :whip:

En tiennytkään että Jon Pall kisasi myös bodauksessa.

Kerran joskus 80-90 lukujen vaihteessa törmäsin Turun keskustassa kavereitteni kanssa Jon Paliin kesäviikonlopun iltana.
Seistiin samoissa liikennevaloissa ja alettiin heittään siinä sit jotain läppää Jonille joka oli lähtenyt hotelliltaan vähän iltakävelylle ja
heittikin sitten muutamat rundit meidän kanssa Hansa-korttelin ympäri.

Oli siinä muilla teineillä aika :eek: -ilmeet kun me polleina käveltiin "vanhan frendimme" kanssa korttelia ympäri :D .

Oli kyllä todella mukavan tuntuinen sälli, RIP.

Sigmarsson kilpaili 2 tai 3 kertaa Suomen vahvin mies kisassa. 88, 89 ja ehkä myös 91. Minulla on tuo 88, mutta onko kenelläkään noita kahta muuta? Olisin kiinnostunut vaihtamaan, jos vain joltakin löytyy ne.

Zone-sarja -42%
Youtubesta löytyy ainakin vuoden 1987 pure strenght kilpailu, jossa kilpailee vain kolme kilpailijaa: Geoff Capes, Jon Pall Sigmarsson ja Bill Kazmaier. Ei oo ainakaan vastaan tullu 88, 89 tai 91 Suomen kilpailuja, joissa Sigmarsson olisi kilpaillu. Olishan ne hiano nähä.

Minulla on nauhalla tuo Pure Strength 1987.

Minulla olisi Suomen vahvin 1986-1988 ja 1990. 1986 on paremmin tunnettu Herkules Cup-86 nimellä.

Minä kyllä mielelläni vaihdan ne jos jollakin löytyy kisoja mitä minulla ei ole ja minulle kelpaa kaikenlaiset voimamieskisat.

Jotta tämä ei menisi ihan off topikiksi, niin minun email on
mtk77@pakkotoisto.com

Onks toi Sigmarssoni kilpaillut koskaan voimanostossa? Monen vanhana kuoli?

Kuoli 32-vuotiaana. On kilpaillut voimanostossa MM-tasolla, tehden kovia tuloksia. On myöskin kilpaillut painonnostossa, mutta joutui jättämään sen käsivamman vuoksi.

Paljonkohan rautaa oli tossa yhdenkäden maastavedossa mikä näky tolla videolla? http://www.youtube.com/watch?v=kRe8BDUfzIo

Ja oliko siinä vetoremmi?
Hullu showmiäs!

Eiöhän se mahda olla tuo -82 vuonna tehty ennätys joka oli 230,5 kg, jonka puhutaan olevan maailman ennätys!!:hyper: :hyper:

Mielestäni on vetoremmi, ku ei sitä näytetä kun se laskee painot lattialle, niin paha sanoa..KOVA rauta joka tapauksessa..:hyper: :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom