Jon "Bones" Jones

Ja Jonesin reaktio oli ainakin mun mielestä aika odotetunlainen. Aika montaa ihmistä alkaa huippaamaan ja heikottamaan kun oma luu tulee ihon alta morjenstamaan.

Toki kuka vaan voi täällä näppiksen takaa ilkkua kuinka Jones on kuin pikku lapsi, mutta todellisuudessa siinä käy niin että kun adrenaliinit alkaa hävitä ni siinä tulee aika kiire saada muuta kivunlievitystä.

Juuri näin.. Ja Mauler>Bonesin kannatta myös sen verran ottaa silmä käteen ja huomata, että tuossa kuvassa on kaksi lääkäriä juuri ronkkimassa tuota varvasta. Saattaa pikkusen kipua tulla, kun lääkäri vääntää luuta paikoilleen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joneshan meni välittömästi varpaan nähtyään paniikkiin ja aloitti tutun Im just a little boy - käytöksensä. Nyyhkytti ja puristi vyötään, kuin nallekarhua, ja esiintyi kuin äitään kaipaava pieni lapsi. Samantapainen elehtiminen nähtiin Hamill - ottelun voittajaa julistettaessa. Kädet selän takana, teatraalisesti olkapäät kohotettuina ja huulet mutrussa, kuin katuvaista esittäen rehtorin kansliassa.

Melko säälittäväksi menee mielestäni tälläinen kirjoittelu tuon tason ottelijasta. Melko paljon sisua on mielestäni Joneskin häkissä näyttänyt esim Gustafssonia vastaan ja en alkaisi arvostelemaan tuolla tavalla kenenkään henkistä kestävyyttä joka tuonne häkkiin tuolla tasolla kiipeää. Jones tehnyt myös selväksi että Vitoria vastaan käsi oikeasti meni rikki ja silti jatkoi ottelemista. Ymmärrän että vituttaa kun kaivoi voiton omasta lempi ottelijasta eikä miehen käytös häkin ulkopuolellakaan liiemmin miellytä, mutta menee nyt melkoisen yläaste tasoiseksi "keyboard warrior" itkemiseksi tämä.
 
Melko säälittäväksi menee mielestäni tälläinen kirjoittelu tuon tason ottelijasta... menee nyt melkoisen yläaste tasoiseksi "keyboard warrior" itkemiseksi tämä.

Bones>Cormier>Rumble>Bader>Loserin jutut on ollut jo pitkan aikaa tosi vasyneita ja narsistisen ylimielissavytteisia. Mutta onhan se kiva aina kayda sohaisemassa kusiaispesaan kun tietaa etta reaktio on taattu. Bones>Cormier>Rumble>Bader>Loserin paivittaiset Gusse rakkauskirjeet on yksi taman foorumin suola ja sen koomisuusarvoa ei tule vahatella. On kiva etta se jaksaa taalla roukkua vaikka valilla hieman tuntuu kuin kehitysvammaista kiusaisi.

Alkaa muuten Jonesin vastustajia vahan kayda saaliksi tassa painoluokassa. Hepulla on selvasti aivan alyton draivi paalla juuri nyt. Tassa video 265 kilon maastanostosta. Jonesin tekniikka on helvetin hyva ja nyt voimaakin alkaa olla jo aika alyttomasti.
http://www.mmafighting.com/2015/11/2/9661896/jon-jones-puts-on-show-again-in-weight-room

21mxbhz.jpg
 
Ei hyvää päivää :D En muistanu koko tilannetta ja nyt ku katsoin ton videon ni en kyl tiedä mistä sä revit noi sun juttus. Pitää käsiä vyöllään = vauva. Haluisin nähdä mabonesin tuol kehässä ja katsoa miten se sit itse käyttäytyy ku saa edes yhden osuman saatika sit ku saa avomurtuman varpaaseensa
 
Kaksinaismoralismi taas huipussaan täällä. Pahimmat toisten ottelijoiden heittaajat ja trashaajat ruikuttamassa, kun eivät kestä samaa oman suosikkiottelijansa kohdalla.

Pitää käsiä vyöllään = vauva. Haluisin nähdä mabonesin tuol kehässä ja katsoa miten se sit itse käyttäytyy ku saa edes yhden osuman saatika sit ku saa avomurtuman varpaaseensa

Siinä tapauksessa oletan, että haluaisit myös nähdä itsesi ottelemassa Gustafssonia vastaan ja katsoa kumpi teistä itkee, kuin vauva sen jälkeen?:D

Gusse on nyt kahdesti putkeen itkeny ku pikkuvauva tappion jälkeen ja puhunu eläköitymisestä.

Kyllä on vaikeaa joillekin katsoa peiliin. Minä sentään myönnän avoimesti jos trollaan tai olen jonkun ottelijan "hateri". Ja Jonesin pitämiselle ihmisenä täytenä pellenä sentään löytyy kasoittain valideja perusteluja. Jos ottaa vaparifani-lasit hetkeksi pois päästä, niin pitäisi pystyä näkemään, että Jones on muiden ihmisten henkiä toistuvasti vaarantava rikollinen, joka tällä hetkellä suorittaa tuomiotaan. Pieni naureskelu miehelle netissä on suhteellisen pieni synti sen rinnalla.

Jos haluatte asiapitoista keskustelua Jonesin vapaaottelutaidoista tai vaikka tulevasta Cormier- uusinnasta match upina, niin keskustelkaa. Yrittäkää sanoa jotain uutta ja mielenkiintoista mikä sellaista keskustelua voisi herättää.
 
. Ja Jonesin pitämiselle ihmisenä täytenä pellenä sentään löytyy kasoittain valideja perusteluja. Jos ottaa vaparifani-lasit hetkeksi pois päästä, niin pitäisi pystyä näkemään, että Jones on muiden ihmisten henkiä toistuvasti vaarantava rikollinen
Kun kerran nyt kaksinaismoraalista puhutaan niin eikö Gussen taustalta löydy väkivaltaista perseilyä ja oksettavaa käyttäytymistä.
 
Kun kerran nyt kaksinaismoraalista puhutaan niin eikö Gussen taustalta löydy väkivaltaista perseilyä ja oksettavaa käyttäytymistä.

Löytyy. Ja ymmärrät varmaan, että on täysin eri asia puhua lähes 10v sitten rikoksensa hyvittäneestä ja sittemmin lainkuuliaisesta henkilöstä, kuin henkilöstä, joka suorittaa tuomiotaan tänä vuonna tekemistään rikoksista. Ei edes tarvitse mennä siihen, että toinen on ollut tekojensa aikaan vielä lapsi lain silmissä, siinä missä toinen lähestyy 30v ikää. Todella huono tekosyy yrittää puolustella Jonesia.
 
Siinä tapauksessa oletan, että haluaisit myös nähdä itsesi ottelemassa Gustafssonia vastaan ja katsoa kumpi teistä itkee, kuin vauva sen jälkeen?:D

En mä itke tappion tullessa ku pieni vauva joten se siitä, jos et tajunnut pointtia ni se on sun oma ongelmas.

Kyllä on vaikeaa joillekin katsoa peiliin. Minä sentään myönnän avoimesti jos trollaan tai olen jonkun ottelijan "hateri". Ja Jonesin pitämiselle ihmisenä täytenä pellenä sentään löytyy kasoittain valideja perusteluja. Jos ottaa vaparifani-lasit hetkeksi pois päästä, niin pitäisi pystyä näkemään, että Jones on muiden ihmisten henkiä toistuvasti vaarantava rikollinen, joka tällä hetkellä suorittaa tuomiotaan. Pieni naureskelu miehelle netissä on suhteellisen pieni synti sen rinnalla.

Jos haluatte asiapitoista keskustelua Jonesin vapaaottelutaidoista tai vaikka tulevasta Cormier- uusinnasta match upina, niin keskustelkaa. Yrittäkää sanoa jotain uutta ja mielenkiintoista mikä sellaista keskustelua voisi herättää.

Uliuliuli sama vinkuminen jatkuu. Mä en sentään kehittele mitään omia juttuja sun goldenboystasi. Haukut Jonesia vaaralliseks muiden ihmisten henkiä vaarantavaks ihmiseks mut oot tainnu unohtaa et sun goldenboy istu linnassa useista pahoinpitelyistä joihin kuuluu mm naisen pahoinpitely ja tajuttoman miehen päähän potkimista. Kummassakohan tapauksessa on ollu lähempänä et joku ois menettäny henkensä? Tiedän että vetoot siihen että Gusse on muuttunut mut mistä sä tiedät että Jones on muuttunut ton viimesimmän jälkeen? "pieni naureskelu" sä olet omistanu elämäs Jonesin dissaamiselle (ja Gussen hehkutukselle) varmaan isoin yksittäinen asia sun elämässäs mihin kulutat aikaasi. Miksi? Siksi koska se voitti Gussen ja siitä on turha väittää vastaan ku toi paskanjauhamienn alko välittömästi Jones-Gusse matsin jälkeen.

Eiköhän keskustelu taas herää ku matsi lyödään lukkoon tai viimeistään lähempänä ottelua. Sait päivän annoksesi huomiota jota ilmiselvästi olet vailla joten onneksi olkoon. Olkoon tää taas hetkeksi mun puolesta tässä
 
Löytyy. Ja ymmärrät varmaan, että on täysin eri asia puhua lähes 10v sitten rikoksensa hyvittäneestä ja sittemmin lainkuuliaisesta henkilöstä, kuin henkilöstä, joka suorittaa tuomiotaan tänä vuonna tekemistään rikoksista. Ei edes tarvitse mennä siihen, että toinen on ollut tekojensa aikaan vielä lapsi lain silmissä, siinä missä toinen lähestyy 30v ikää. Todella huono tekosyy yrittää puolustella Jonesia.

Viimesimmät rikokset tapahtu kun Gusse oli 18 vuotias.
 
Tuntuu kyllä välillä erittäin turhauttavalta olla tämän osion aktiivinen seuraaja, kun aina muutama henkilö saa pilattua aiheiden tason ja moderaattoritkaan eivät tunnu mitään ikinä tekevän.
....Asia on niin että Pakkotoistolla 84000 käyttäjää ja 4.5Miljoonaa viestiä ja moderaattoreita 3 mukaanlukien Mike itse, joten ymmärrät varmaan ongelman :)

Mutta myöskin itse tämän osion aktiivisena seuraajana olen koettanut tässä saada tähän muutosta että keskustelun taso pysyisi asiallisena. Jos tuulet ovat suotuisat jatkossa näin tulee myös tapahtumaan.
 
En mä itke tappion tullessa ku pieni vauva joten se siitä, jos et tajunnut pointtia ni se on sun oma ongelmas.

Eihän tuossa ollut paljoa tajuttavaa, kun jäit taas kiinni omasta kaksinaamaisuudestasi. Tietenkään et pysty myöntämään sitä, koska et osaa katsoa peiliin. Se on tullut selväksi jo vuosia sitten.

Mä en sentään kehittele mitään omia juttuja sun goldenboystasi. Haukut Jonesia vaaralliseks muiden ihmisten henkiä vaarantavaks ihmiseks mut oot tainnu unohtaa et sun goldenboy istu linnassa useista pahoinpitelyistä joihin kuuluu mm naisen pahoinpitely ja tajuttoman miehen päähän potkimista. Kummassakohan tapauksessa on ollu lähempänä et joku ois menettäny henkensä?

Melkoisella varmuudella voidaan sanoa, että Jones on ollut huomattavasti lähempänä tappaa ihmisiä omalla rattijuoppoilullaan mitä Gustafsson syyllistyessään pahoinpitelyihin teininä. Autolla muiden ihmisten päälle ajaminen on hieman eri mittakaavassa tuhovoimaltaan ja seuraukset lähes täydellisesti oman kontrollin ulottumattomissa. Sen lisäksi on edelleen eri asia puhua kaukana menneisyydessä tehdyistä ja kauan sitten hyvitetyistä rikoksista, kuin Jonesin tilanteesta. Eli harvinaisen onneton yritys taas.

Tiedän että vetoot siihen että Gusse on muuttunut mut mistä sä tiedät että Jones on muuttunut ton viimesimmän jälkeen?

On huomattavasti toteennäytetympää ja siten perustellumpaa olettaa, että Gustafsson on nykyään muuttunut ja lainkuuliainen, kuin Jones.

"pieni naureskelu" sä olet omistanu elämäs Jonesin dissaamiselle (ja Gussen hehkutukselle) varmaan isoin yksittäinen asia sun elämässäs mihin kulutat aikaasi. Miksi?

Lähes 100% viesteistäsi Gustafsson-ketjuun on jonkinlaista negatiivista kaivelua Gustafssonista ja trollaamista. Meidän ero on vain siinä, että minä en yritä kiistää sitä mitä teen.
 
....Asia on niin että Pakkotoistolla 84000 käyttäjää ja 4.5Miljoonaa viestiä ja moderaattoreita 3 mukaanlukien Mike itse, joten ymmärrät varmaan ongelman :)

Mutta myöskin itse tämän osion aktiivisena seuraajana olen koettanut tässä saada tähän muutosta että keskustelun taso pysyisi asiallisena. Jos tuulet ovat suotuisat jatkossa näin tulee myös tapahtumaan.

Ei täällä ole kuin kaksi osiota jossa modeja oikeesti tarvii, kilpailijat ja bodyjuorut sekä tämä kamppailuosio. Ei olisi kovin vaikeeta laittaa kuria tänne mutta se on parempi bisnekselle kun voi ilmoittaa sponsseille että taas on viestimäärä nousussa vaikka 90% tulee näistä "paskaviesteistä".

Pakko kuitenkin antaa peukkua että Fedorin threadi on nyt asiallinen.
 
....Asia on niin että Pakkotoistolla 84000 käyttäjää ja 4.5Miljoonaa viestiä ja moderaattoreita 3 mukaanlukien Mike itse, joten ymmärrät varmaan ongelman :)

Kaikella kunnioituksella, ihan hemmetin huono tekosyy. Palstan paisuessa luonnollisesti myös moderoinnin tarve kasvaa. Tässä kohtaa vika siis puhtaasti ylläpidollinen.

Mutta myöskin itse tämän osion aktiivisena seuraajana olen koettanut tässä saada tähän muutosta että keskustelun taso pysyisi asiallisena. Jos tuulet ovat suotuisat jatkossa näin tulee myös tapahtumaan.

Tälle peukku, parempi myöhään... jne.
 
Back
Ylös Bottom