Joko suomalaisia torrent sivustoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fat Rat sanoi:
Nyt tuli kyllä niin asiasisältöinen viesti, etten oikein tiedä miten pystyn sisäistämään kaiken tämän tiedon.
Momentum vain nyt on vähän juro kaveri, sun pitää lypsää pari päivää, privailla sille ja lämmitellä, josko sitten joku urli irtoaisi. :D

Mike sanoi:
Momentum vain nyt on vähän juro kaveri, sun pitää lypsää pari päivää, privailla sille ja lämmitellä, josko sitten joku urli irtoaisi. :D

Tää on tätä p2p-filosofiaa, ei kannata kertoa muille, jotta ne ei pääse kopsimaan filuja.

Mistä uskaltaisi ladata? Eikö kummiskin joku kuubalainen palvelin olisi parempi...

Isoveli valvoo...

tomppa82 sanoi:
No pistäkääs nyt lisää osoittteita.

Itsellä käytössä Pirat bay ja sharetorrent, mutta ne ei ole suomisivustoja.

Meneppäs googleen ja laita hakuun; "vitun hyvä suomalainen torrent"

:D

Torrentit

Moikka
Nämä torrentit ovat mulla uusi juttu ja kun katsastin läpi datamoonin ja existi:n tarjontaa olisi siellä paljon lataamisen arvoista tavaraa? Kuinka nämä sivut käytännössä toimivat? Listassa näen materiaalia jota voisi ladata, mutta en onnistu lataamaan... Tarvitaanko jokin erillinen ohjelma? Entä pitääkö itse laittaa materiaalia jakoon ennen kuin lataaminen onnistuu?
Kiitos

Korak sanoi:
Moikka
Nämä torrentit ovat mulla uusi juttu ja kun katsastin läpi datamoonin ja existi:n tarjontaa olisi siellä paljon lataamisen arvoista tavaraa? Kuinka nämä sivut käytännössä toimivat? Listassa näen materiaalia jota voisi ladata, mutta en onnistu lataamaan... Tarvitaanko jokin erillinen ohjelma? Entä pitääkö itse laittaa materiaalia jakoon ennen kuin lataaminen onnistuu?
Kiitos

pähkinänkuoressa:

Tarvitset Torrent Clientin esim. ABC Bittorrent tai Azures. Tuollaisen kun asennat ja säädät kuntoon niin eipä tarvi muuta kun klikata nettisivujen listalta mitä tahtoo ladata. Jakaa ei tarvi muuta kun sitä tiedostoa mitä hakee (jakaa automaattisesti)

Mitenkäs on? Vieläkö porukat uskaltaa imuroida noita torrent- filuja? Itellä ei kyllä tuota minkäänlaisia ongelmia... :whip:

Laitoin koneelle eMule plussan, mutta silti toi homma ei oikein pelitä.... Asetukset varmaan päin :david: :ia...

Emule ja torrentti on kaksi eri asiaa. Laitas koneelle esim. Bitcomet tai Azureus, niin pitäis alkaa torrentit liikkua.

Muistakaa sitten että warettaminen on rikos.

Kukaan käyttänyt vielä eXeemiä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom