Joko hait viinaa virosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Supaman
  • Aloitettu Aloitettu
Käydään kesälomalla balttian maat läpi, eiköhän sieltä ainakin pullo Bombay Sapphirea tule mukaan. Jos ei itse juo, niin onpahan riittävän tyylikäs pullo että voi antaa lahjaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
P.R.I.E.S.T sanoi:
veli haki 50 laatikkkoa kaljaa ja 40 litraa viinaa... arvatkaa mitä teen huomenna :D

Hmm, pidät veljelles puhuttelun holtittomasta rahankäytöstä ja kaadat viinakset viemäriin :hyper:

tai sitten :kippis1:

ja aamulla :urjo:

P.R.I.E.S.T sanoi:
veli haki 50 laatikkkoa kaljaa ja 40 litraa viinaa... arvatkaa mitä teen huomenna

Ei toi satsikaan mikaan ilmainen ole. Vaikka viinaa saisi puoleen hintaan niin paljon sita rahaa kuitenkin kurkusta menee alas jos juo.

Onks totta, että näin harvaa dokailee edes silloin tällöin, vai onko liikkeellä jeesustelijoita???????
Tiedän, ettei tää oo dokailijoiden foorum, mut kuulostaa hiukan oudolle.

teri sanoi:
Onks totta, että näin harvaa dokailee edes silloin tällöin, vai onko liikkeellä jeesustelijoita???????

Joo, jeesustelijoita nää on kaikki ;)
Ite juon aina kun ehdin :D , mutta toistaiseksi on tullu juotavat hankittua kotimaasta tai ruotsin laivalta. Ei Virossa oo mitään niin kiinnostavaa, että sinne viittis lähtee pelkän halvemman viinan takia. Sitä paitsi hintaero ruotsin laivoihin verrattuna on aika pieni. Jee jee.. lähdenpä tästä baariin!

ps. user title kertoo kaiken :kippis1:

teri sanoi:

Ne jotka nauttivat paljon ovat hiljaa.

Treenit onnistuu melko huonosti seuraavana paivana. Jos ottaa kahtena tai kolmena paivana viikossa niin kunnollista treeniohjelmaa on melko vaikea muodostaa. Paitsi klassista "penaa ja haukkaa".

Cthulhu sanoi:
Minulla on se periaate, että jos ei ole varaa ostaa viinaa Suomesta niin sitten olen juomatta...
Juuri näin:) Mun mielestä hinnat olis voinut pysyä korkeella niin se tuntuis monen budjetissa paljon enemmän.
Asiahan on hyvä, jos suomalaisten viinakulttuuri olis maltillista, mutta kun suomalainen ja viina ei vaan yksinkertaisesti sovi yhteen. :jahas:

Tehdään duuni porukan kanssa reissu tos kohtapuoliin, ja olis kirkasta tarkoitus ostaa "jokunen" pullo ;)
Bussilla kun mennään, niin ei tarvii pahemmin kanniskella juomia mukana. Busa kun tuo melkein kotiovelle asti, niin ei kantomatka ole paha :D
Olutta tuskin jaksan ostaa.. se jo mukavan halpaa jo täälläkinpäin.
Mäyräkoira Prismassa 7.49 € :whip:

AT79 sanoi:
Ei Virossa oo mitään niin kiinnostavaa, että sinne viittis lähtee pelkän halvemman viinan takia.

Virossa on niin paljon kiinnostavaa juttua että kävin siellä viime vuonna ihan huvikseni useilla päiväristeilyilläkin, joilta ei saanut aiemmin edes viinaa tuoda.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom