Aivan saatanan vuosituhannen paskin juttu toi sun kirjotus. APINA
Lopputulos kuitenkin se, että YHDEN juopon kuolemaa suree YKSI ihminen, kun taas YHDEKSÄN ihmisen kuolemaa suree palttiarallaa YLI MILJOONA ihmistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan saatanan vuosituhannen paskin juttu toi sun kirjotus. APINA
Jep. Olisi tuo 45 varmasti mennyt ihan täydestä.Olisi varmaan pitänyt vaihtaa tuohon profiiliin iäksi jotain tyyliin 45v, niin olisi tuo ikäkortti jäänyt sitten käyttämättä.. :jahas:
Jo vain. Ihmistuntija Arsi on puhunut.Varmasti valtaosa noista kynttilöiden sytyttelijöistäkin tekee tuon vain ja ainoastaan ryhmäpaineen takia, että voi sitten työkavereille kertoa kuinka hyvä ihminen on kun tapahtuma itseäkin surettaa.
Aivan loistavaa perustelua. Huomaa kyllä kuinka paljon vanhempi ja kypsempi minua olet!Jep. Olisi tuo 45 varmasti mennyt ihan täydestä.
Jo vain. Ihmistuntija Arsi on puhunut.
Lopputulos kuitenkin se, että YHDEN juopon kuolemaa suree YKSI ihminen, kun taas YHDEKSÄN ihmisen kuolemaa suree palttiarallaa YLI MILJOONA ihmistä.
Niin, jos olisi selvitty pelkästään kahdeksalla uhrilla ja ampuja olisi jäänyt henkiin, olisi radiosta tullut joululauluja ja valtakunnallinen sambakarnevaali olisi voinut alkaa. Sääli että se ampujakin nyt kuoli, niin ei saa etes iloa pitää, voi kyynel.Ois ollut helpompi jos ampuja olisi jäänyt henkiin. Nyt on muutaman viikon ajan kaikki ilonpito kielletty ja radiosta kuuluu vain hartaita veisuja.
Mitä tuo lavastettu video oikein todistaa?
Kuinka niin lavastettu?
Kuinka niin lavastettu?
Taidat olla Juzzi87 tunne-elämältäsi kuollut tai ainakin kovin kylmä ihminen. Jokainenhan meistä kokee traagiset uutiset omalla tavallaan. Onkohan arvostelukyky pettämässä?
Kyllä minua koskettaa monikin asia. Minun pointtini on vaan siinä, että miksi juuri tämä tapaus "koskettaa", muttei esim. joku hirvikolari jossa kuolee jonkun äiti / lapsi? Ts. tapauksella pitää olla paljon julkisuusarvoa ennenkuin se "koskettaa".Arsilla tai olla homma vähän hakusessa nyt...
Siis totta kai tämmönen tapaus aiheuttaa paljon surua ja keskustelua. Tapauksessa kuoli kuitenkin viattomia ihmisiä, ja millä tavalla vielä. Lisäksi kun ottaa huomioon tekijän iän, tekopaikan jne...
Kyllä tää mua ainakin koskettaa. Mutta jos Arsia ei kosketa mitenkään, eikä herätä tunteita, niin voit pysyä pois tästä topicista paskoine juttuines?
Jos et halua uhrata ajatuksia sille, että tämmönen voi tapahtua Suomessa, koulussa, keskellä kirkasta päivää, niin kato sitten enemmin vaikka sitä Dexteriä.
Nelonen ei näytä Dexteriä tuon tapauksen johdosta tänään!
Ehkäpä koska hirvikolareissa ja liikenteessä kuolee muutenkin todella paljon ihmisiä ja olemme jo turtuneet liikenne onnettomuuksiin, mutta kun tulee jokin tämänkaltainen tapaus jollaisia sattuu todella harvoin euroopassa.Kyllä minua koskettaa monikin asia. Minun pointtini on vaan siinä, että miksi juuri tämä tapaus "koskettaa", muttei esim. joku hirvikolari jossa kuolee jonkun äiti / lapsi? Ts. tapauksella pitää olla paljon julkisuusarvoa ennenkuin se "koskettaa".
Eipä siinä, surkaa rauhassa vaan jos surettaa.
Ootko pohdiskellu sellaista vaihtoehtoa, että myös ne lasten kuolemat ja nälänhädät koskettaa, mutta niissä vaan ei ole mitään uutisoitavaa? Jos ne kolaroinnit tai hätätilat ei koskettaisi, tuskin olisi olemassa vaikkapa hyväntekeväisyysjärjestöjä ja vapaaehtoistyöntekijöitä. Kykenetkö ymmärtämään miksei Iltalehti uutisoi etusivullaan aiheesta "Tuusulan Marttakerho kutoi tänäkin talvena miljuuna tilkkutäkkiä Valko-Venäjän orvoille"?Minun pointtini on vaan siinä, että miksi juuri tämä tapaus "koskettaa", muttei esim. joku hirvikolari jossa kuolee jonkun äiti / lapsi? Ts. tapauksella pitää olla paljon julkisuusarvoa ennenkuin se "koskettaa".
Itse kiinnitin heti alusta tuohon ensimmäisen partion paikalle saapumisen kestämiseen. Siinä tais mennä jonkin verran yli kymmenen minuuttia. Olis luullut, että paikalle päästäisiin nopeammin, kun saadaan hälytys kouluammuskelusta. Mutta kai siinä sitten kestää.