Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti kaikki samansuuntaisesti ajattelevat nuoret ihmiset oppivat tästä sen, että tuollaisen tekijää pidetään yleisesti mielisairaana, sulkeutuneena reppanana joka hakee ratkaisua koulukiusaamiseen. Pelottaa vaan se vaihtoehto, että tässä nähdään mahdollisuus lähteä rytinällä ja päätyä historiankirjoihin.
Tuskinpa on tullut puhujan luettua kun ei osaa edes kirjoittaa Nietzscheä oikein.
Nihilismi on vallitsevat arvot ja käsitykset kieltävä ajatussuunta. Sana on johdettu latinalaisesta sanasta nihil, ei mitään.
Tietoteoreettinen nihilismi kieltää totuuden tietämisen mahdollisuudenkin,
Arvoteoreettinen nihilismi eli arvonihilismi kieltää moraalisten arvojen, arvostusten tai normien pätevyyden tai mahdollisuuden.
Poliittinen nihilismi torjuu vallitsevan yhteiskuntajärjestyksen täydellisesti.
Nihilismi liitetään usein Friedrich Nietzscheen, joka kuitenkin oli sitä mieltä, että nihilismi on ylitettävä. Nihilismi oli 1800-luvulla poliittinen aate, jolla oli kannatusta varsinkin Venäjällä (asiaa käsitellään esimerkiksi Ivan Turgenevin kuuluisassa romaanissa Isät ja Pojat). Nihilistien mukaan vallitseva yhteiskuntajärjestys on täydellisen huono ja korruptoitunut. Sen takia se täytyy tuhota kokonaan ja rakentaa uusi rationalistinen ja humaaninen yhteiskunta tieteellisten ja utilitarististen periaatteiden mukaisesti.
Voi olla myös opiskelijassa itsessäänkin vikaa. Itse ainakin olen niin suoraviivainen ihminen ja varsinkin noihin aikoihin olin, joten tämä käsitys minulle jäi. Minä siis EN ole filosofian opiskelija enkä koskaan voisi sellaiseen orientoituakaan.
En ole paras sanomaan, mutta ei nyt ihan keskivertonormaaleilta vaikuta. Ainakaan tuo mutsi lukemani perusteella. En yhtään ihmettele vaikka kundilla olisi ollut lanttu pimeänä kunnolla, mutta sitä on vaan pitänyt ymmärtää. Rauhaa ja rakkautta. :kukkahattu: Arvuuttelu ja jälkiviisaus ei paljoa anna, mutta kyllä tuossa ikävässä tapahtumassa on kasvatuksellakin joku osuus. Olipas provosoivasti kirjoitettu. Huolestettuvaa jos pitää paikkansa että on popsinut mielialalääkkeitä, ja sitten myönnetään aseenkantolupa.
HS:n puolella on tekstejä, joissa puhutaan, että Auvisella olisi ollut SSRI-lääkitys, jonka vaikutusta ihmisen aivotoiminnalle ei täysin tunneta. Tiedä sitten.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=62906
Onkos tietoa onks tuo penska just tää meidän sankari.
edit: Penska ainakin suunnittelee ps3 ostamista, meinasko sillä linnassa pelailla :D (eli ei siis luultavasti ole ?)
Ihmettelen sun mielipidettä. Omasta mielestä tää "mutsi" vaikuttaa keskivertoa fiksummalta ajatusmaailmansa perusteella. Miten tälläinen luonnonläheisyys on sun mielestä yhteydessä kasvatukseen?
Kaveri vääntänyt sit tämmösenkin....
http://www.fpsbanana.com/maps/25336
Järkkyttävä tapaus, ei pysty enempään kommentoimaan.
loppujen lopuksi tää henkilö teki itse loppupeleissä ratkaisunsa ja painoi liipasimesta.