Johtojen liittäminen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mikakinlie

Banned
Liittynyt
25.3.2007
Viestejä
1 522
Pitäisi liittää auton penkkien airbagin johto, tai itse asiassa pitäisi poistaa liitin välistä siten, että liitin pois ja johdot yhteen. Mutta, koska tyhmien kysymysten kerhossa jo ehdittiin mun kutistesukkapatentit tyrmäämään niin ajattelin sit kysyä täältä kuinka tuo tehdään oppikirjan mukaan. Kolvia ei saa kuulemma käyttää, koska voi päästää virtaa läpi ja bagi voi räjähtää silmille. Mutta tinata tuossa pitänee, joten kaasulla varmaan parasta tehdä. Tai no, en tiedä, neuvokaa.

Ja ennen kuin joku tulee huutamaan purkkapatentista niin tuo liittimen korjaus on ainakin bemarin omassa "korjausoppaassa" (TIS) neuvottu toteuttamaan juurikin noin, eli poistamalla liittimen ja liittämällä johdot.
 
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pitäisi liittää auton penkkien airbagin johto, tai itse asiassa pitäisi poistaa liitin välistä siten, että liitin pois ja johdot yhteen. Mutta, koska tyhmien kysymysten kerhossa jo ehdittiin mun kutistesukkapatentit tyrmäämään niin ajattelin sit kysyä täältä kuinka tuo tehdään oppikirjan mukaan. Kolvia ei saa kuulemma käyttää, koska voi päästää virtaa läpi ja bagi voi räjähtää silmille. Mutta tinata tuossa pitänee, joten kaasulla varmaan parasta tehdä. Tai no, en tiedä, neuvokaa.

Ja ennen kuin joku tulee huutamaan purkkapatentista niin tuo liittimen korjaus on ainakin bemarin omassa "korjausoppaassa" (TIS) neuvottu toteuttamaan juurikin noin, eli poistamalla liittimen ja liittämällä johdot.
Hyvät kalliimmat kolvit ei kyllä päästä virtaa läpi. Mutta jos on joku halvempi kolvi niin lämmittää sen ensin sopivan lämpimäksi, ottaa pistokkeen seinästä, purkaa siihen runkoon mahdollisesti jääneen jännitteen vaikka johonkin vastukseen ja sen jälkeen kolvaa sillä liitoksen. Jos ei kaikkia ehdi saada tehtyä ennen kärjen kylmenemistä niin toistaa taas saman jutun. Siihen juotoksen päälle kannattaa laittaa kutistesukka tai huonompana vaihtoehtona sähköteippiä.
 
Hyvät kalliimmat kolvit ei kyllä päästä virtaa läpi. Mutta jos on joku halvempi kolvi niin lämmittää sen ensin sopivan lämpimäksi, ottaa pistokkeen seinästä, purkaa siihen runkoon mahdollisesti jääneen jännitteen vaikka johonkin vastukseen ja sen jälkeen kolvaa sillä liitoksen. Jos ei kaikkia ehdi saada tehtyä ennen kärjen kylmenemistä niin toistaa taas saman jutun. Siihen juotoksen päälle kannattaa laittaa kutistesukka tai huonompana vaihtoehtona sähköteippiä.

Tai sitten kunnon puristettava jatkoholkki ja kutistesukkaa tai vulkanoituvaa teippiä päälle, jos kokee lisäeristyksen tarpeelliseksi. Mikäli käytät kolvia ja tinaa niin hyvä mekaaninen tuenta reilusti liitoksen yli.
 
Tai jos vaikka maadottaa sen kolvin rungon tai juotettavan johdon, niin ei tarvi pelätä mitään ylimääräisiä laukeamisia.

ESD suojattu kolvi ei ainakaan vuoda mitään, koska on jo valmiiksi maadoitettu.
 
Akusta miinuskenkä irti niin ei kyllä pitäisi bägien lähteä sen jälkeen, joku 30min voisi olla sopiva aika ennen kolvailua.
 
ite noita tehny niin että akun miinus irti, penkki nurin, liitin mäkeen, johdot kolvilla yhteen ja kutiste sukka päälle, penkki takas, akku kii ja kellot yms radiot aikaan...ja vikakoodien luku jos tarvii
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom