BB PRO John Meadows

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Munakas
  • Aloitettu Aloitettu
Ei jumalauta. Ainoita jenkkibodareita joiden tekemään matskua jaksoin seuratakkin jollakin aktiiviisuudella. Kevyet mullat ja pitänee harkita että syksyllä vetäisi Johnin kunnian god crapia yhden kierron.😢

Ei jumalauta. Ainoita jenkkibodareita joiden tekemään matskua jaksoin seuratakkin jollakin aktiiviisuudella. Kevyet mullat ja pitänee harkita että syksyllä vetäisi Johnin kunnian god crapia yhden kierron.😢
Dorian Yatesin, Dave Palumbon ja Lee Priestin ohella ainoa oikeasti katsottava ja kuunneltava "alan" kv-tekijä - älkääkä narisko jos tästä jää nyt kotimaiset linssiluteet pois kun eivät oikeasti kulje samassa sarjassa Killeä lukuunottamatta....

Itse en Meadowsia ikinä varsinaisesti kilpabodarina pitänyt kun en ollut miehen aktiiviuraa ehtinyt seuraamaan, vaan minulle hän oli enemmänkin sisällöntuottaja/valmentaja ja mies teki kyllä aivan helvetin asiallista materiaalia. RIP :(

Ai saakeli. Johnilta ammensin paljon tietämystä, ja minullekin hän oli niitä harvoja jenkkibodareita/sisällöntuottajia mitä säännöllisesti seurasin. Leppoisa ja hyvän huumorin kaveri, valtavalla tietomäärällä ja kokemuksella. Kevyet mullat vaan ja jaksamisia perheelle; lapset ovat vielä kovin nuoria.

Niin ne hyvät tyypit tippuu aina liian aikaisin, eksyin aikoinaan T-Nationin kautta Johnnin juttuihin 2010 ja olin myyty. Suurimpia vaikuttajia omaan treenaamiseen ja ajatusmaailmaan treenaamisen/ravinnon parissa. Sekä kuinka tärkeää on olla muutakin elämässä kuin yksi ja sama asia vastapainona. Lepää rauhassa.

Oli kyllä maanläheinen kaveri, lepää rauhassa.

Tietääkö kukaan mitä tapahtui?
Kuulemma nukkuin vain yön aikana pois, muuta tietoa omiin korviin ei ole tullut.

John Meadows .jpg

Tässäkin näyttää vielä ihan normaalilta ja hyvinvoivalta, jos pätkä on siis tuore.

View: https://www.instagram.com/tv/CRy-2v8lFOk/?utm_medium=copy_link

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom