Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomen Sergio Oliva![]()
Monet kehonrakennusta seuraavat arvostavat molempia sekä klassista että friikkiä lookia. Classic Physique on jo erkaantunut omaksi sarjakseen niin miksei voisi olla myös Freak Physique sarja, jossa haettaisiin antiikin veistoksellisuuden sijasta friikkiä sarjakuvasankari fysiikkaa.
Nähtiin taas se suomen tuomarointi...
Itse näkisin, että kyse voi olla enemmänkin vain eri kriteerien painotuksesta. Jos halutaan painottaa enemmän massiivisuutta niin Jerry vie, jos taas halutaan klassisempaa tyyliä (kapea keskivartalo, klassiset poset jne.) niin silloin Loima vie. Molemmat kovia tekijöitä eikä mitään kummaltakaan pois! Toisaalta myös se kondiksen vaihtelu voi selittää sijoitusten muutoksia kuten jo puhuttiinkin. Mutta selkeästi ainakin Jerryn tyyppinen fysiikka vetoaa maailmalla.Nähtiin taas se suomen tuomarointi...
Mitä käsittämätöntä?! Jos ihmiset jotku omaa erimielipiteen saa kai sen esittää asiallisesti keskusteluforum tämä on? Vai eikö saa kyseenalaistaa mitään vaan kompataan vaan toisia.. ei kukaan täällä kenenkää voittoa voi pois ottaa vaikka onkin henkilökohtaisesti eri mieltä..on olemassa laji classic physique missä painotetaan esteettisyyttä reilusti, kehonrakennuksessa massa ja kireys balanssi on isompia tekijöitä ja minusta tuntuu et täällä oli nyt vähä puurot ja vellit sekasin mut älä sä välitä mitä mä mietin siitä. Se on vaan mielipide.Eli nähtiin mitä? Eri kisat ja todennäköisesti miesten kondikset myös erilaiset? Onko Jerryn kunto voinut olla noissa kisoissa SM-kisojen kuntoa parempi, selkeästikin? Tai onko Loiman kunto vastaavasti voinut olla nyt huonompi kuin SM-kisoissa? Tai jopa molemmat hypoteesit totta samaan aikaan? Mielestäni Loima oli SM-kisoissa melko selkeä ykkönen, vaikka tuomarikorteissa sitä varianssia tosiaan olikin.
Pahoittelen jo etukäteen, jos ymmärsin nyt jotain väärin, mutta käsittämätöntä tulla jälkikäteen vikisemään tänne siihen sävyyn yhtään mitään, jolla on tarkoitus ottaa Loiman SM-voitolta arvoa pois ja pistää se "väärin voitetuksi" vedoten Suomen kehonrakennusliiton tuomaritoimintaan.
Mitä käsittämätöntä?! Jos ihmiset jotku omaa erimielipiteen saa kai sen esittää asiallisesti keskusteluforum tämä on? Vai eikö saa kyseenalaistaa mitään vaan kompataan vaan toisia.. ei kukaan täällä kenenkää voittoa voi pois ottaa vaikka onkin henkilökohtaisesti eri mieltä..on olemassa laji classic physique missä painotetaan esteettisyyttä reilusti, kehonrakennuksessa massa ja kireys balanssi on isompia tekijöitä ja minusta tuntuu et täällä oli nyt vähä puurot ja vellit sekasin mut älä sä välitä mitä mä mietin siitä. Se on vaan mielipide.
sun postaus oli kyl vittumainen kuitti sinäpä sen sanoit.. "jälkikäteen turha tulla vikiseen jne" no siinä ei auta vikinät paikan päälläkään hän sanoi mitä ajatteli ja jätetään tää vääntö tähän nyt.Noh, jos tuo oli sun mielestä asiallisesti esitetty eriävä mielipide asiasta, niin turha meidän siitä on vääntää. Mun mielipide on, että se oli vittumainen kuitti. Enkö mä saa keskustelufoorumilla ilmaista mielipidettäni, jos joku kommentti on mun mielestäni typerästi heitetty, eikä asiallisesti ilmaistu poikkeava näkemys lajin arvostelukriteereistä?
sun postaus oli kyl vittumainen kuitti sinäpä sen sanoit.. "jälkikäteen turha tulla vikiseen jne" no siinä ei auta vikinät paikan päälläkään hän sanoi mitä ajatteli ja jätetään tää vääntö tähän nyt.