Jogurttipähkinät, -banaanit, -rusinta ym.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja X-man
  • Aloitettu Aloitettu

X-man

Mutantti
Onko kenelläkään havaintoja noiden Parrot (vai mikä se merkki nyt olikaan) jogurttipähkinöiden ja muiden jogurttipäällysteisten tuotteiden ravintoarvoista? Oon yrittäny metsästää niitä huonolla tuloskella. Ne on niin sairaan hyvii et pitää vähän kattoo mitä sitä tulee puputeltuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
X-man sanoi:
Onko kenelläkään havaintoja noiden Parrot (vai mikä se merkki nyt olikaan) jogurttipähkinöiden ja muiden jogurttipäällysteisten tuotteiden ravintoarvoista? Oon yrittäny metsästää niitä huonolla tuloskella. Ne on niin sairaan hyvii et pitää vähän kattoo mitä sitä tulee puputeltuu.

Rusinoissa ainakin ~400kcal/100g ja suurimmaksi osaksi nopeita hiilareita + loput rasvaa. Eli aika sama syötkö jogurttirusinoita vai irtsareita ja suklaata.

Itse olen joskus ottanut mukaan tuommoisen, kun muuta ei ole kerinnyt syödä.

Jugurtti jota noissa käytetään on maustettu sokerilla. Sisältää kohtuullisen hyvin proteiinia ja aika rasvaista.

Paallystetyt Cashewpähkinät uskon olevan jotenkin näin:

prot 15-20g
hh n. 30g
fat n. 40g (jogurttia noissa 75%, joten "huonoa" rasvaa ehkä puolet)

Muissa noissa hiton hyvän makuisissa tuotteissa on enemmän hiilareita ja vähemmän rasvaa ja proteiineja. Nämä siis arvioina tuoteselosteista.

WOUH!!! Ei siis mitään laihduttajan ihannenaksuja. Jotain tän suuntasia lukuja mä oletinkin (luetaan pelkäsin) mut tosiaan ei ollu faktaa. No kohtuudella kaikkee. Kiitos näistä tiedoista.

http://www.ktl.fi/fineli/c73.html

Proteiinit 8.4 g
Hiilihydraatti, imeytyvä 48.0 g
Kokonaisrasva 17.0 g

Vähemmän nuo läskiä keräävät kuin esim. perunalastut.

Noista Hannibalin jogurttirusina-luvuista voisi päätellä, että arvaukseni jogurtticashewpähkinöistä meni suhteellisen lähelle. Pähkinä nostaa proteiini ja rasva-arvoja ja laskee hh arvoja verrattuna rusinoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom