Joensuun treenipaikat l. kuntosalit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ozma1 sanoi:
Utrassa ilmainen sali ja kuulemani mukaan laitteet ihan hyviä.
Vesikossa ihan jees jutut, mutta ei oikeen iske. Konepenkki ja muuta mukavaa :hyper: Vesikko kylläkin aukeaa aikaisiin.
Rantakylän uimahallin tarjonnasta en tiedä.

Jos Utran salilla tarkoitat AMK:n salia niin ei todellakaan ole hyvä sali. Ilmainen se on, mutta laitteet vuodelta miekka ja kivi ja muutenkin ahdas ja huono; esim. ei kyykkypaikkaa.

Vesikosta ei myöskään löydy kyykkypaikkaa eikä vapaata tankoa ollenkaan ja käsipainotkin loppuu 30 kg:oon.

Rantakylän sali on ehkä kaikkein huonoin sali missä olen käynyt. Samantyyppinen kuin vesikko mutta laitteet 30 vuotta vanhempia ja enemmän mummoja.

Tuo uusi sali pitää kyllä käydä katsastamassa kun kortti Fittarille loppuu. Tosin jos aukioloajat ovat noinkin rajatut, niin voi olla ettei pysty vaihtamaan.

Rantakylän sali on enemmänki tarkoitettu sellaiseen yleiskunnon ylläpitoon, eli "narujen" heilutteluun. Utrassa salin koko on pienempi ku mun olohuone, vaikka löytyy sieltäki painoja ym vitkuttimia monen tarpeeseen. Vesikossa konepenkki? saahan siihen edes lyödä irtopainot tangon päihin, mutta käyppä rantakylässä niin näet oikean konepenkin...heh

Kukahan noi uuden salin aukioloajat on keksiny? saattaa kiire pukata jos menee noin aikaisin kiinni..

Siellä on ymmärtääkseni tällä hetkellä vain tämä yksi henkilö, joka toimii salivalvojana, ja sen takia näin rajatut aukioloajat. Kieltämättä olisi hyvä, jos tuohon saataisiin muutama tunti lisää treeniaikaa. Ja uskoisin, että täältäkin varmaan löytyisi ihmisiä, jotka voisivat toimia salivalvojina ihan talkoohengessä.

Onko tämä uusi sali muuten ihan Punttipoikien oma projekti vai onko kaupunki mukana jollain tavalla? Uskoisin, että tälläiselle ilmaiselle perussalille löytyisi todellakin kysyntää keskutan lähialueilla. Kaupungin tarjoamat urheilumahdollisuudet ovat muutenkin heikkoa tasoa verrattuna esim. Kuopioon.

kuulin että tämä siihtalan sali ei liittyisi mitenkään punttipoikiin vaan sali on kaupungin ylläpitämä ja vehkeet tällä salilla on entiset vapiksen laitteet. korjatkaa jos oon väärässä

Kai se jotenkin Puntti-Poikiin liittyy ku noljakassa on seinällä lappu jossa lukee, että Puntti-Poikien uusi sali avattu osoitteessa... ja niin poispäin. Ja laitteen on kyllä vapiksen entiset joo.

Fitness & aerobic clubille puol vuotta on 150euroa. Siihen saat kortin jolla pääset aamu klo 6.00-22.00 sisälle. Ja sali on hyvä.

Nepheg sanoi:
Fitness & aerobic clubille puol vuotta on 150euroa. Siihen saat kortin jolla pääset aamu klo 6.00-22.00 sisälle. Ja sali on hyvä.

:eek: 200e ainakin hinnastossa lukee. Vai tarkoitatko sitä kausikorttisysteemiä. Miten se eroaa tuosta tavan 6kk-kortista?

jalmari82 sanoi:
kuulin että tämä siihtalan sali ei liittyisi mitenkään punttipoikiin vaan sali on kaupungin ylläpitämä ja vehkeet tällä salilla on entiset vapiksen laitteet. korjatkaa jos oon väärässä

Kaupunki maksaa vuokran, puntti pojat on järkännyt koko paikan muuten kyllä. ikkunassakin lukee joensuun puntti pojat. vehkeet ovat kuplikselta ja yks reiskan ojennus laite vesikosta ja lisää "ehkä" tulossa. Kaikki riippuu peri aatteessa siitä miten siellä rupeaa väkeä käymään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse treenaan Fitness & Aerobic salilla, joka on ihan asiallinen paikka. Pikkuisen ainakin minun mielestäni hintava, mutta ihan mukava paikka, mutta muuten asiallinen paikka.

Joskus voisin käydä tuolla uudessa pleississä, jos jaksaa.

soikkeli sanoi:
Entäpä se Areenan "sali"? Hinta, varustelutaso?

En ole käynyt mutta juttua olen kuullut, että varustelu olisi ihan normaali. Hinta suht suolainen yksityishenkilöiltä ja paljon varattu seurojen käyttöön.

Itellä on nyt toinen 3kk kortti menossa Fitnessillä, ja sekin päättyy vajaan kk päästä. Tyytyväinen oon tohon paikkaan kyl ollu, ainakin omiin tarpeisiin on kaikki; useampi penkki/kyykkypaikka, paljon käsipainoja, taljoja jne jne. Lisäravinteitakin tuolta saa aikas edulliseen hintaan. Jos jostain pitää sanottavaa kaivaa, niin ainakin miesten pukuhuone on hieman karussa paikassa (kellari), mutta ketä se haittaa on eri asia, ite en ainakaan mee salille kukkia haistelemaan. ;) Ekan kerrankin sain ilmaseks aikoinaan, joten ihan :rock: paikka kaikin puolin.

Lyon sanoi:
Joo, ilmainen sali se kyllä on mutta vain AMK-opiskelijoille.

Mistä lähtien se on tullut muille maksulliseksi? ainakin viime viikolla vielä sinne pääsi kuka tahansa. Vai onko utrassa sitten montakin salia?

pilteri sanoi:
En oo kyllä käynyt, mutta Areenan sali kuulemma 1,60 e / kerta ja 50 e / vuosi, joten ei pitäs ainakaan hinnasta olla kiinni.

Damn... pitääkin käydä katsomassa toi sali, jos hinta ei ole tuota pahempi. Onko opiskelija-alennuksia?

Kävin tuossa männä viikolla Jojensuussa lomilla ollessani vetämässä reenin tuolla Puntti-Poikan ilmais salilla. Karu oli meininki.

Tein maastavetoa niin ihmettelin, että aina kun toiston välillä raudat maahan laitoin niin ote vähän herpaantu. Laskin tangon maahan ja katselin tarkemmin niin kieroha se tanko oli ku bannaani. No sitten käänsin tangon silleen ettei ennää niin palajoo haitanna kun maahan laski.

Vehkeet tosiaan keräilysarjaa, mutta ihan toimivia ja kyllä siellä perusliikkeitä ihan pysty tekeen. Enköhän tuolla käy aina kun Jojensuussa tulee oleiltua. Säästääpähän nekin eurot...

Juttua tuli kyllä koko ajan siltä salin valvojalta.

En oo kyllä käynyt, mutta Areenan sali kuulemma 1,60 e / kerta ja 50 e / vuosi, joten ei pitäs ainakaan hinnasta olla kiinni.

Areenan hinnastosta poimittua:

Kuntosali kertalippu 5,00 €
Kuntosali sarjalippu 10 kertaa 40,00 €

Illat varattu täyteen seurojen käyttöön, joten silloin voi treenaaminen olla vaikeaa, koska lähtö saattaa tulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom