Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jestas sentään, minkä pommin Rogan rykäsi ilmoille. ALEX "MOTAFAKA" JONES on tulossa keskiviikkona podcastiin vieraaksi :D Mä en pysy mun pyöräilysortseissa enää. Sen verran kovaa liskoa, 9/11, nwo:ta luvassa, et naapurin Irmaki on jo märkänä :D

Jestas sentään, minkä pommin Rogan rykäsi ilmoille. ALEX "MOTAFAKA" JONES on tulossa keskiviikkona podcastiin vieraaksi :D Mä en pysy mun pyöräilysortseissa enää. Sen verran kovaa liskoa, 9/11, nwo:ta luvassa, et naapurin Irmaki on jo märkänä :D
Jaksoon numero 911!:D:D Duncan Trussel oli 666-jaksossa pukeutuneena paaviksi.

yrittää väkisin saada sen jaksolle 911, eli kolme podcastia tulossa vielä ennen keskiviikkoa

edit. about time!

Viimeksi muokattu:

BLACK HELICOPTERS!

Kuka tää veijari oli, kun oli mukana tossa FC:ssä? Jimmy Burke, kuka se on?

Googlasin mut en löytäny ku jonkun gangsterin joka on kuollu vuonna 1996. Sen nimi oli näköjään hävinny tosta jakson kuvauksesta, eilen se oli siinä vielä. Ilmeisesti joku Robinin kumppani, mut ilman sen suurempaa roolia.

Tänään vieraana
upload_2017-1-31_14-42-7.png
joerogan
Tomorrow at 11am PT the great and powerful Bill Burr joins me on the podcast joerogan.live instagram.com/p/BP61yjbgoY0/
31.1.2017 8.53

Jonka uus special myös ilmesty tänään Netflixiin. Ihan hyvä taas, mutta ei kuulunut omasta mielestäni miehen parhaimpiin

Mahtavaa! Ihan huikee ukko tuo Burr. :D

Katoin kanssa Burrin uuden speciaalin. Tosiaan ihan ok, mutta ehkä jopa pieni pettymys.

Joe Rogan Experience #910 - Gary Vaynerchuk on menossa, eli Alex Jones jakso todella on 911 :D

Eih..... varmasti tulee katsottua, mutta miksi toi Eddie piti sinne tunkea.

Varmaan se joskus järkevä on, mutta edellisessä Fight Companion kun matsit loppu ja alko random keskustelu niin Eddie oli kyllä ihan vitun raskas.
Oon vasta nyt viimeiset ehkä 15 jaksoa katsonut aina kaikki, kun taas aiemmin katsonut vaan jos ollut oikeasti itseä kiinnostava jannu. Eli Eddie ei tule juuri nähtyä, etenkin kun Fight Companion ei tuu katsottua.

Eddie keskitty kuuntelemaan gurua, eli oli vaan, niin seipäässä, että sanoja tullu suusta ulos :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom