Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääkin laittaa kuunteluun tuo Rhondan vierailu podcastissa. Voisi lähteä testailemaan tuota 16:8 paastousmetodia, kun tullut todettua, että itsellä ei aamuisin iske nälkä sen pahemmin ennen lounasta riippumatta onko vetänyt kaurapuurot aamulla vai ei.

Voiko joku laittaa pienen tiivistelmän tosta paastohommasta kun ei jaksa koko jaksoa katsoa ja ettiä että missä siitä puhutaan.
Mitä mulle jäi tosta mieleen on, että 9 tunnin syömä ikkuna olisi optimaalisin ja kahvit + teet pitäisi kanssa sisällyttää tuohon 9tuntiin. Eli kaikki paitsi vesi katkaisee paaston.

Pitkälti tuolta 2:27:30 alkaa keskustelu asiasta.

9h kuullostaa kyllä tosi hc:lta. Iltaisin kun on tapana käydä rääkkäämäässä elimistöä, niin mitenkähän tuon palautumisen kanssa..?

Intermitent Fasting ketjussa on paljon porinaa asiasta, sekä ravintopuolella yleisestikkin. Itse vetänyt 6-8h ikkunalla pitkiäkin jaksoja ja ainut ongelma on aina vain pätkäpaastokauden alussa kun kroppa ei ole tottunut tähän rytmiin. Totuttelu voi ottaa parikin viikkoa. Itse syön 14-20 ja harrastan CrossFittiä sekä kamppailua. Tärkein ateria omasta mielestä on treenin jälkeinen ja se on syytä olla iso ja ravitseva.

Ennen olin "3h välein" syöjä ja aamupalasta lähtien vedin aika reilusti ruokaa koko päivän, enkä voinut kuvitellakaan että söisin vasta klo 14 ensimmäisen kerran. Noh ei siihen paastoon kuoltu mutta suuri helpotus on se että tietää että ei siihen kuole jos aamupala ja lounas jää välistä :D. Nykyisin kroppa hoitaa niin nätisti paastoaikana verensokerit kohdalleen että voi olla vaikka koko päivän syömättä eikä heikotus iske koskaan.

Tuossahan Rhonda puhuu oliko nyt 8-12 ikkunasta. 8h tulokset on parempia. Mä itse tähtään tohon 12h. Huomasin, että tulee välillä syötyä klo 22 aikaan melkonen määrä hiilareita. Nyt koitan tähtää siihen, että klo 8-20 ois hommat hoidettu alta pois. Tosin duunit loppuu välillä klo 19 aikaan, niin kiirettä saattaa pukkaa. On ollu jotain päiviä, että jo klo 18 on lopetettanut syömisen, niin päästy jo 10h. Testaillaan rauhassa ja tunnustellaan fiiliksiä. Helposti vaan kalorimäärä jää normia alemmalle tasolle.

Ai vittu, ehtisin jo yön aikana unohtaa et tänään pääsee alottaa työt Rollinsin kanssa. Monta kertaa aiemmin hehkuttanu tota ukkoa aikasemmissa podeissa, toivottavasti on hyvä.

Mike Baker is a former CIA covert operations officer. Currently he is the president of Diligence LLC, a global intelligence and security firm.

View: https://youtu.be/LUfe_p-cHqk

Katselin tänään tuon Shane Smith ja Henry Rollins. Hyvää kamaa.
Tuosta Rollins, on se melkoisen erikoinen kaveri. :D Helkkarin mielenkiintoista kuunneltavaa kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom