Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipa kerrassaan mielenkiintoista kuunnella kun James Hetfield puhuu puoli tuntia mehiläisistä.

Kukakohan mahtaa olla Joe Rogan Experiencen tunnetuin vieras? Hetfield varmaan aika lähellä?

Kyllä toi mun mielestä oli helvetin hyvä podcast. Mehiläisillä taikka ilman ihan sama. Mielenkiintoinen kaveri kyllä.

Toi on just podcastien paras puoli, ihmiset ovat enemmän omia itsejään. Ei ole sellaista promoradioo ja radioääniä, vaan vieras saa mahdollisuuden puhua vaikka sit niistä mehiläisistä jos ne nyt kiinnostaa. :D

Lance Armstrong sanoisin.
Kyllä mun mielestä Hetfield menee heittämällä ohi. +25 vuotta rokin räminää maailmalla. Armstrong joku 10 vuotta markinaali lajia pyörän päällä. Tosin taitaa toi olla kohtuu suosittu laji keski-Euroopassa.

Hetfieldissä vaan se että kaikki ei miestä omalla nimellä tunne. On vain Metallica ja Metallican laulaja. Armstrongin kohdalla joku saattaa sekoittaa Neiliin mutta jos korjaa että ei kun se kilpapyöräilijä niin kaikki tietää.

Nykyajan tunnettuusmittari on someseuraajien määrä. :)

Lancella instagramissa 68 tuhatta seuraajaa ja twitterissä 3,8 Miljoonaa..
Hetfieldillä Instagramissa 214 tuhatta, twiteriä ei taida käyttää.
Metallicalla 2,8 Miljoonaa instagramissa ja twitterissä 3,95Milj..

James wins koska vitusti coolimpi äijä ja pyyhkis Lancella lattiaa nyrkkitappelussa!

Mun mutsi hakkais teidät kaikki ja tarjois Saarioisten pizzaa tappelun jälkeen. Ihan vaan sympatiasta
Nyt ollaan pakkikselle postailun ytimessä! Näitä on ollut ikävä :)

Palatakseni vielä tähän Wim Hof -metodiin:

Oon nyt parin viikon ajan tehnyt aamuisin hengitysharjoituksia sekä pyrkinyt käymään yhä kylmemmässä suihkussa aamuisin ja iltaisin. Kylmäsuihkut sujuu pikkuhiljaa paremmin, mutta käytkö esim. Cooper niin kylmässä suihkussa kuin säätimestä lähtee?

Hengitysharjotuksiin oon käyttänyt tätä ohjetta: http://highexistence.com/the-wim-hof-method-revealed-how-to-consciously-control-your-immune-system/

Jostain syystä vain en saa samanlaista hyvää fiilistä kuin sain ensimmäistä kertaa kesällä tota kokeillessani, missähän on vika? Tein vielä sellaisen muutoksen, että kun pitäisi "The belly is pulled inward when you are breathing out and is pulled outward when you are breathing in.", niin oon ton tehny päin vastoin, koska muuten en saisi melkein mitään hengitettyä sisään.

Elä päinvastoin tee. Kyllä sä enemmän happea sisään saat ku hengität "vatsaan". Joogassakin opettavat noin hengittämään. Ajattelet sen niin että lähet täyttämään sillä sisäänhengityksellä ensin vatsaa sitten kylkiä ja lopuksi rintakehää.

Käyn niin kylmässä suihkussa kun lähtee, mutta sillä erolla että majailen espanjassa, eli voi olla eroa siihen kylmään suihkuun suomen talvessa. :) Ei kannata itseään palelluttaa, suihkun jälkeen ei pitäisi olla kylmä vaan sellanen energinen fiilis, ei siis niin että huulet värisee.

Itselläkin on tällä hetkellä vähän jumissa noi harjoitukset, ei oikeen kulje ja ajatkin huonontuneet. Mutta ollut vähän pientä flunssaa ja köhää, että varmaan menee sen piikkiin.

Mitäs menit kehumaan. ;)

Pysyn kehuissani! Iski kuume päälle ja pelotti että alkaa kunnon flunssa (tyttöystävä ja monet kaverit kipeenä), mutta tein normaalia enemmän hengitysharjoituksia ja kuume lähti. Normaalisti kärsin noi kuumepöhät aina pidemmän kaavan mukaan, nyt kuume ja kurkkukipu lähti 1-2 päivässä. Vähän tukkonen olo jäi, mutta jo pystyy urheilla, eli suuri helpotus kun ajattelin että menee taas se normaali pari viikkoa.

Nyt parista alkavasta taudista jo selvinnyt säikähdyksellä, toivottavasti jatkuu näin!

e. Tämähän voi tietty olla ihan täysin sattumaa, mistä sitä tietää. Lennän duunin takia paljon ja usein reissujen jälkeen iskee joku miniflunssa, toistaiseksi selvinnyt ilman saikkupäiviä vaan hengittelemällä. Lasillinen vodkaa lentokentällä ennen lentoa ja heti hotellissa hengitysharjoitukset, toimii! :D

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom