Joe Rogan

Mä en ole ikinä ollut Roganin standupin suurin fani, mutta se mikä erottaa miehen muista standupeista on se älytön energia. Sellaista lähes Kinison tason energiaa johon harva pystyy. Lisäks Joe Diaz imitaatiosta 100 extra pistettä. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shiny happy jihad on Roganin ehdottomasti paras speciali. Loput on ollu ihan jees, mutta ei ole yltänyt tolle tasolle. Esim juuri viime yönä vieraan ollut Russell Peters on taas ihan toista luokkaa. Hänen viimeisimmän voi kattoa myös Flixistä.

Ihan hyvä spessu oli. Hieman erilainen, kuin edeltävät, mitä nyt muistan. Kannattaa se katsoa. Netflixistä siis löytyy Triggered nimellä.

163.gif

Hitto miten hyvän fiiliksen saa irti tosta Wim Hof hengitysharjoitus + kylmä suihku kombosta! Henkisesti ja fyysisesti. En tiedä onko noi sen jutut totta vai pelkkää bro sciense kamaa, mutta kannattaa ainakin itse testaa.

Kuuntelin tota loppu podcastiä ja alkoi tuntumaan siltä, että Hoffi on puhaltanut kaikki satunsa suusta ulos jo. Alkoi Rogan pikkasen olemaan väsynyt myös äijän löpinöitä. Siltä ainakin vaikutti.

On kyllä kummallinen persoona tuo Wim Hof. Täyttä kuraa puhuu, mutta toisaalta aivan jäätäviä suorituksia tehnyt. Ei noissa sen jutuissa vaan ole mitään tolkkua. Ja pisteet Joelle että lähti vähän haastamaan noita juttuja!

No kyllähän noi tieteellisillä menetelmillä todistetut asiat eivät ole kuraa, vaan tiedettä, mutta hieman satuilua mahtuu kyllä mukaan sit erikseen näistä mahdollisuuksista ja henkilökohtaisista toiveista. Itse odotan mielenkiinnolla, mitä lisää pystytään ihmisistä oppimaan tämän herrasmiehen avulla. Toivotaan pitkää elämää Jäämiehelle.

Ehkä muutaman vuoden päästä koko maailma voi amygdala-päissään ohjata adrenaliinia ja happea ja verta eri kemiallisin koostumuksin mihin kehonosaan tahansa, ja syövät ja aidsit ovat historiaa.

Itse uskon 100% että Hofin jutut toimii. Se on sitten eri kysymys toimiiko ne muilla kun itse jäämiehellä ja kuinka paljon kyse on siitä, että Hof on vaan friikki. Ja kuinka pitkään noita harjoituksia pitäisi tehdä ja kuinka äärimmäisiä?

Kyllähän jokainen tietää että hengitysharjoitukset jne toimii. Noi on usein vaan verhottu sellaiseen itämaiseen höpöhöpöön ja sisältää aina paljon kultti/uskontopaskaa, Hof sentään yrittää lähestyä asiaa tieteelliseltä kantilta vaikka noi sen selitykset välillä vähän tuntuukin hatusta vedetyltä.

Mielenkiintoinen tyyppi jokatapauksessa! Jännä miten nopeasti noihin kylmiin suihkuihin tottuu, enää ei juuri tule edes shokkia ja oikein hengittämällä se vesi alkaa tuntua lämpimältä. Ainakin hyvän potkun saa aamuun jos ei muuta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom