Joe Rogan

On kyllä muuttunut näkemys Schaubista podcastien takia, luulin aina että tyyppi on vaan yksi niistä ylimielisistä highschool fudislahjakkuuksista, mutta tyyppihän on tosi fiksu ja hauska.

Schaub on ihan ok. Se tuntuu pitävän omasta äänestään vähän liikaa ja usein keskeyttää muita mikä joskus käy allekirjoittaneen hermoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka video kyllä aika WTF Murica juntti. Toi jälkimmäinenhän vaan nostaa Roganin osakkeita, kun uskaltaa rehellisesti kertoa douppaavansa ja kokee että siitä on paljon hyötyä. Itse en ole roinaaja, eikä mulla ole mitään mielipidettä asiasta, mutta katson että jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa, ja toi rehellisyys mielestä pelkästään positiivinen juttu.

Siis käsittääkseni Rogan käyttää kasvua ja testoa ns. korvaushoitotasoilla. Jenkeissä kun tuntuu olevan ihan hyväksytty ja yleinen tapa käyttää HRT-hoitoja myös miehille.

Siis käsittääkseni Rogan käyttää kasvua ja testoa ns. korvaushoitotasoilla. Jenkeissä kun tuntuu olevan ihan hyväksytty ja yleinen tapa käyttää HRT-hoitoja myös miehille.

Juuri näin. Ja toihan on tosi hyvä, että tosta keskustellaan ihan avoimesti. Mä oon 32 vuotias, ja kyllä mua on entistä enemmän kiinnostanut kuulla enemmän TRT/HRT -hoidoista asiantuntevaa ja järkevää julkista keskustelua. Jos nää hoidot todella on semmonen nuoruuden eliksiiri kuin mitä Joe Rogan väittää, niin todellakin olen kiinnostunut näistä, kun ikää tulee lisää. Mun tavoitteet ei ole varsinaisesti kehonrakennus tai urheilullinen suorituskyky, vaan pyrkiä säilyttämään oma kroppa jossain määrin vielä alle 30 vuotiaan kunnossa, mikäli mahdollista. Kuka ei tätä haluaisi?

Onkohan toi pätkä nyt vaan leikattu jotenkin idioottimaisesti missä Rogani arvailee asukasmäärää, ettei vaan olis kuitenkin ollut puhe jostain kaupungista.. eihän noi pihalla voi olla

Hormonien käytössä ei ole mitään väärää jos sen tekee lääkäreiden ohjeistuksessa eikä ole mukana kilpaurheilussa.

Juuri näin. Ja toihan on tosi hyvä, että tosta keskustellaan ihan avoimesti. Mä oon 32 vuotias, ja kyllä mua on entistä enemmän kiinnostanut kuulla enemmän TRT/HRT -hoidoista asiantuntevaa ja järkevää julkista keskustelua. Jos nää hoidot todella on semmonen nuoruuden eliksiiri kuin mitä Joe Rogan väittää, niin todellakin olen kiinnostunut näistä, kun ikää tulee lisää. Mun tavoitteet ei ole varsinaisesti kehonrakennus tai urheilullinen suorituskyky, vaan pyrkiä säilyttämään oma kroppa jossain määrin vielä alle 30 vuotiaan kunnossa, mikäli mahdollista. Kuka ei tätä haluaisi?

Täsmälleen näin, mielenkiintoinen aihe. Menee kyllä nyt vähän sivupoluille, mutta joistakin luontaistuotteista saattaa olla hyöttyjä kasvuhormonitasojen ylläpidossa. Käsittääkseni esimerkiksi l-dopan sanotaan lisäävän luontaista kasvuhormonin tuotantoa aivoissa. Olen yhden kuurin vetänyt valmistetta, jossa oli kyseistä ainesosaa kasviperäisenä uutteena. Unet ainakin oli kuurin aikana levottomia, aamuisin olo oli kankea muutenkin, kuin alaselästä. Eikös tässä Roganin mainostamassa Alpha BRAINissa ole myös l-dopaa.. Jopa ihan melatoniinin sanotaan lisäravinteena nostavan kasvuhormonitasoja. Tiedä sitten...

Ruvennut kyllä huolella fanittamaan Rogania. Arvostan Joen rehellisyyttä ja miten mies osaa analyyttisesti perustella kaikki mielipiteensä vaikka en aina samaa mieltä olisikaan. Fiksu ja hieno mies jonka ego ei ole ollenkaan niin iso kun voisi olettaa. Kritiikkiä jos pitää antaa, niin toivoisin että mies vieraidensa olla enemmän äänessä.

Heittereitä on paljon ja mun silmissä Roganin osakkeet ei laske yhtään jonkun ranskan asukasmäärä munauksen takia. Eiköhän moni eurooppalainenkin joskus sekoa maantieteen kanssa kun puhutaan jostain maapallon toisella puolella sijaitsevista maista/kaupungeista. Rogan on myös monta kertaa podcasteissa tuonut esiin miten huono hän on matematiikassa, oliko just joku Schaub jakso missä puhuivat lahjakkuuksista tms.

Ruvennut kyllä huolella fanittamaan Rogania. Arvostan Joen rehellisyyttä ja miten mies osaa analyyttisesti perustella kaikki mielipiteensä vaikka en aina samaa mieltä olisikaan. Fiksu ja hieno mies jonka ego ei ole ollenkaan niin iso kun voisi olettaa. Kritiikkiä jos pitää antaa, niin toivoisin että mies vieraidensa olla enemmän äänessä.

Heittereitä on paljon ja mun silmissä Roganin osakkeet ei laske yhtään jonkun ranskan asukasmäärä munauksen takia. Eiköhän moni eurooppalainenkin joskus sekoa maantieteen kanssa kun puhutaan jostain maapallon toisella puolella sijaitsevista maista/kaupungeista. Rogan on myös monta kertaa podcasteissa tuonut esiin miten huono hän on matematiikassa, oliko just joku Schaub jakso missä puhuivat lahjakkuuksista tms.

Samaa mieltä. Muutenkin, jos kaikista meistä olisi nauhoitettuna satoja tunteja keskustelua niin veikkaan, että sieltä paljastuisi monelta yhtä pahoja aukkoja yleistiedossa.

Eipä se video mun mielestä näytä/kuulosta siltä, että Ranskan asukaslukua siinä arvaillaan.

Perussettiä että leikataan eri kohtia ja saadaan ihmiset luulemaan jotain mitä ei ole tapahtunutkaan.

Nyt on kovaa shittiä. Bigger, Stronger, Faster dokkarin tekijät tulessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom